Algemeen Zuid Afrika

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet van bil gegaan maar wel een aantal maanden geleden bij deze massage studio in Kaapstad geweest:

Was een okay ervaring. Overigens bieden gewone massage salons vaak wel een happy end aan.
Voor sex schijnt Tinder te werken, heb ik niet gebruikt omdat ik het allemaal niet zo vertrouw daar.
 
Kaapstad straat: Koeberg road voor 5 euro, voortrekker road ook, long street bij de bank fnb voor 30 euro ongeveer.

Za Internet : redvelvet website

Joburg: 1 plek die hands down de beste stripclub is (kan ook geneukt worden) en dat is the summit club, moet je wel van zwarte vrouwen houden. €20-30. Laat me even weten als je van plan bent hier heen te gaan, dan geef ik nog wat tips over veilig komen en gaan. Op oxford street heb je straatprostitutie.
 
Laatst bewerkt:
Kaapstad is allemaal straatprostitutie. Ik raad je long street aan omdat het veiliger is dan koeberg en voortrekker.

Sommige bars heb je wel semi-hoertjes denk ik, zoals een paar jaar geleden in cubanas. Kijk ook op redvelvet.co.za voor afspraakjes.

Ik raad je the summit club aan in joburg. Voor mij is dat het paradijs
 
Ben momenteel aan het genieten in Kaapstad en wil graag wat leuke dames oppikken in bars, ik ben in bar Cubanas geweest maar geen dames gezien. Iemand nog andere tips welke bars ik zou kunnen bezoeken om een meiske op te pikken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan