Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb in het verleden meermaals advertentie's van dames gezien die duidelijk zwanger waren en toch nog hun diensten aanboden. Heel veel waren het er wel niet, maar er waren er.
Maar voor mij is dit een No Go. Er zijn er wel geweest bij wie ik voor of na hun zwangerschap geweest ben, maar nooit tijdens. Dat is voor mij een stapje te ver.
 
Inmiddels 7 maanden sinds deze week is nog even afwachten hoe lang ze door gaat zal niet heel lang meer duren denk ik voor dat ze stopt
Ze gaat komende week terug naar huis en zou dan niet meer terug komen ze vind het te riskant i.v.m de zwangerschap… begrijpelijk natuurlijk

ik ben heel vaak bij haar geweest en ik heb een super speciale tijd met haar gehad ! Een vrouw uit duizenden ze wist precies wat ik lekker vond !
 
Ze gaat komende week terug naar huis en zou dan niet meer terug komen ze vind het te riskant i.v.m de zwangerschap… begrijpelijk natuurlijk

ik ben heel vaak bij haar geweest en ik heb een super speciale tijd met haar gehad ! Een vrouw uit duizenden ze wist precies wat ik lekker vond !
Afgelopen zondag nog even heerlijk afscheid genomen . Maandag heb ik haar naar het vliegveld gebracht met een beetje geluk komt ze in september nog eens terug
 
Afgelopen zondag nog even heerlijk afscheid genomen . Maandag heb ik haar naar het vliegveld gebracht met een beetje geluk komt ze in september nog eens terug
Ja, dat had ik vorige week donderdag ook gedaan was een heerlijke laatste keer.
Ik heb haar ook al eens opgehaald van het treinstation, toen ze terug kwam van Spanje.
Dat heeft toch een speciale band gecreëerd… nogmaals het was altijd heerlijk met haar en ze nam alle tijd ! Gewoon een dikke 10+
 
Ik kom deze Chantal uit Tielt tegen, maar ad is al van december.
Advertentie van december zoals u zegt
hopelijk is ze met toen al zulke buik reeds bevallen anders wil ik niet weten wat voor ton ze nu zou hebben…
 
Terug
Bovenaan Onderaan