WHEM aanraders omgeving dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
245
9
Hallo mede wandelaars,

Ik had even een vraagje voor degenen onder ons die ook veel wandelen in de omgeving dordecht. Ik vind namelijk dat sinds een tijdje het aanbod in dit gebied zeer gedaald is.
Op Sexjobs staat het eigenlijk vol met nep advertenties, advertenties van mensen die kennelijk nooit aanwezig zijn of advertenties van dames die pas erg laat reageren met 1 zin (niet beschikbaar/geinteresseerd/aanwezig).
Kinky is eigenlijk niet veel anders: veel advertenties waar je nooit reactie terug op krijgt (ookal bel/app je op verschillende dagen en tijden), advertenties met fotos die overduidelijk van internet zijn en ongelooflijke veel Latina's ( nu heb ik niks 'tegen' Latina's, alleen uit eigen ervaring met deze dames in de omgeving Dordrecht kan ik vertellen dat ik het nogal beu ben om gelokt te worden naar iemand die niet op de foto's staat. Iemand die binnen 2 zinnen ineens alleen Spaans spreekt, je compleet negeert en haar eigen routine af gaat. Of iemand die je voor elke kreun en steun wilt laten bijbetalen.)
Er staan wel enkele dames tussen die mij interesseren, alleen deze ontvangen vaak in privehuizen. Nu heb ik daar in principe geen probleem mee, alleen het gedoe in Villa Weizigt heb ik geen zin in en de dame die ik graag wil bij Dubbeldam 82 is elke keer gereserveerd voor de rest van de dag.

Om maar een lang verhaal kort te maken: zijn er nog dames die jullie heren kunnen aanraden in de omgeving Dordrecht? Dames waar je ook prima terecht kan voor een langere date met het liefst een GFE? Misschien ben je al bij een dame geweest met een advertentie die 'too good to be true' leek maar wat toch een prima meid bleek! Als er iets is wat je kan en wilt delen dan lees ik dat erg graag, en waarschijnlijk meerderen met mij!

Bedankt voor het lezen!
 
Als je je zinnen hebt gezet op een bepaalde dame bij Dubbeldam82, waarom dan niet ruim van te voren
reserveren?
Dit kan je zeker doen. Als de gastvrouw zegt dat het rooster van de volgende week nog niet bekend is, moet je gewoon aandringen om een afspraak te maken en daarna op die dag zelf weer bellen om te bevestigen of de dame daadwerkelijk aanwezig is voordat je afreist. In het geval dat je belt op het eerste moment dat de wekelijkse agenda tevoorschijn komt en zij toch al volgeboekt is, zou je wel kunnen aannemen dat de dame als agenda invuller gebruikt is. Dan zou je je ook kunnen afvragen of ze überhaupt nog werkzaam is.
 
Er staan wel enkele dames tussen die mij interesseren, alleen deze ontvangen vaak in privehuizen. Nu heb ik daar in principe geen probleem mee, alleen het gedoe in Villa Weizigt heb ik geen zin in en de dame die ik graag wil bij Dubbeldam 82 is elke keer gereserveerd voor de rest van de dag.

Om maar een lang verhaal kort te maken: zijn er nog dames die jullie heren kunnen aanraden in de omgeving Dordrecht? Dames waar je ook prima terecht kan voor een langere date met het liefst een GFE? Misschien ben je al bij een dame geweest met een advertentie die 'too good to be true' leek maar wat toch een prima meid bleek! Als er iets is wat je kan en wilt delen dan lees ik dat erg graag, en waarschijnlijk meerderen met mij!

Bedankt voor het lezen!
Ik weet niet welke dame je probeert te reserveren maar mijn ervaringen zijn prima met reserveren van dames die aanwezig zijn bij dubbeldam 82. Het is alleen ontzettend jammer dat dit huis in aanbod heel hard achteruit gegaan is al een paar jaar. Ik kan me nog jaren herinneren dat ik net wandelde dat er bijna standaard vaak meer als 10 dames aanwezig waren.
 
Nee, dat zou ik je niet aanraden. Kans is al een tijdje vrij groot dat je er dan hooguit 2 en met wat geluk 3 dames treft. Kan er ook net zo goed maar 1 zijn.

Wat dat betreft is het inderdaad jammer dat het niet meer zo is als de tijd die @cees91 beschrijft. Toen kwam ik er ook erg vaak en had je ruimschoots de keuze. Sterker nog, soms was het zo druk dat je in de kleine kamer moest wachten of daar aan de slag mocht gaan.

Ik vind Villa Weizigt persoonlijk wel een prima locatie, maar als @HertogJan daar niet zo'n fan van is, dan valt die af.

Je zou nog kunnen overwegen in Papendrecht te kijken in de bekende Sterflat, daar zijn nog twee actieve huizen. Of iets je doorrijden richting Arkel voor Club A15. En je hebt nog Happy Gentleman in Dordrecht, maar daar ben ik nog nooit geweest en heb ook geen idee of dat wat is.
 
Nee, dat zou ik je niet aanraden. Kans is al een tijdje vrij groot dat je er dan hooguit 2 en met wat geluk 3 dames treft. Kan er ook net zo goed maar 1 zijn.

Wat dat betreft is het inderdaad jammer dat het niet meer zo is als de tijd die @cees91 beschrijft. Toen kwam ik er ook erg vaak en had je ruimschoots de keuze. Sterker nog, soms was het zo druk dat je in de kleine kamer moest wachten of daar aan de slag mocht gaan.

Ik vind Villa Weizigt persoonlijk wel een prima locatie, maar als @HertogJan daar niet zo'n fan van is, dan valt die af.

Je zou nog kunnen overwegen in Papendrecht te kijken in de bekende Sterflat, daar zijn nog twee actieve huizen. Of iets je doorrijden richting Arkel voor Club A15. En je hebt nog Happy Gentleman in Dordrecht, maar daar ben ik nog nooit geweest en heb ook geen idee of dat wat is.

Naar dubbeldam 82 hoef je ook niet meer, 31 maart gaan ze dicht staat op de site. Was wel te verwachten, met de huidige kleine aanbod van dames leek het mij al lange tijd niet meer rendabel zo'n huis financieel draaiende te houden.

@Juk Welke huizen zitten er nog in de sterflat? Papendrecht prive is niet meer actief, en voor de rest kan ik geen huizen in papendrecht meer vinden.
 
Naar dubbeldam 82 hoef je ook niet meer, 31 maart gaan ze dicht staat op de site. Was wel te verwachten, met de huidige kleine aanbod van dames leek het mij al lange tijd niet meer rendabel zo'n huis financieel draaiende te houden.

@Juk Welke huizen zitten er nog in de sterflat? Papendrecht prive is niet meer actief, en voor de rest kan ik geen huizen in papendrecht meer vinden.

Zonde, toch het einde van een tijdperk. Menig gezellig uurtje doorgebracht daar, die herinneringen maar koesteren. De laatste jaren kwam ik er, mede door de lockdowns en het afnemende aanbod, ook al minder, dus zat het er inderdaad wel aan te komen dat het zou stoppen.

In de Sterflat niet echt meer 'huizen' inderdaad. Maar in het pand waar Papendrecht privé zat ontvangt Deborah nu nog steeds. En op een andere verdieping delen Carmen en Anita nog steeds een huis, dat doen ze al jaren.
 
Ik had nog geen eens gezien dat Dubbeldam82 ging sluiten... doodzonde.. ik had nog erg graag met Isa willen afspreken daar. Ik ben echt pas geleden voor het eerst geweest daar, alleen dit was wel zonder success omdat alles al vol zat, een afspraak maken voor een andere datum was toen ook niet mogelijk, nu snap ik dus waarschijnlijk waarom.

Ik ben een keer in Villa Weizigt geweest, alleen dit vond ik qua privacy/discretie en klantvriendelijkheid wel erg tegenvallen toen, geen idee of dit misschien gewoon specifiek die dag was. Misschien dat ik het nog eens een poging geef, alleen ik zou graag willen weten of de punten die ik benoemde nu enigszins verbeterd zijn/normaliter niet aan de orde zijn.

Club Happy Gentleman heb ik al vaker geprobeerd om een afspraak te maken alleen tot nu toe heb ik nog nooit iemand aan de lijn kunnen krijgen (de club of een van de meisjes). Alleen om eerlijk te zijn als ik de fotos en de website op internet bekijk ziet alles er wel een beetje "shabby" uit.

voor de rest ben ik vergeleken met de rest hier relatief nieuw met het wandelen dus dingen als de Sterflat of Papendrecht Prive zeggen mij niet erg veel.zo te lezen zijn hier en daar nog wat dames overgebleven, heeft iemand toevallig ervaring met een van de genoemde dames?
 
Ik ben een keer in Villa Weizigt geweest, alleen dit vond ik qua privacy/discretie en klantvriendelijkheid wel erg tegenvallen toen, geen idee of dit misschien gewoon specifiek die dag was. Misschien dat ik het nog eens een poging geef, alleen ik zou graag willen weten of de punten die ik benoemde nu enigszins verbeterd zijn/normaliter niet aan de orde zijn.

voor de rest ben ik vergeleken met de rest hier relatief nieuw met het wandelen dus dingen als de Sterflat of Papendrecht Prive zeggen mij niet erg veel.zo te lezen zijn hier en daar nog wat dames overgebleven, heeft iemand toevallig ervaring met een van de genoemde dames?

Wat waren je voornaamste 'pijnpunten' in Weizigt? Dan kan ik je misschien wel melden hoe ik dat doorgaans ervaar. Nu vind ik het lastig inschatten waar je vooral tegenaanliep.

Voor de Sterflat kan je op dit forum denk ik sowieso wel reviews / topics vinden over Deborah, maar waarschijnlijk ook nog wel over Carmen en Anita. Als je zoekt op Papendrecht, kom je denk ik wel een eind.
 
Voor degenen die het gemist hebben: Isa en Esther van Dubbeldam82 zullen binnenkort bij Diane-Secret in Den Haag te vinden zijn. Esther start 2 April. Isa 25 April. Dit is ook te lezen op de website. :D
 
Voor degenen die het gemist hebben: Isa en Esther van Dubbeldam82 zullen binnenkort bij Diane-Secret in Den Haag te vinden zijn. Esther start 2 April. Isa 25 April. Dit is ook te lezen op de website. :D
De website van Dubbeldam82 s inmiddels al uit de lucht. Ik vraag me af of Nikki uit Dubbeldam82 nog een ander plekje heeft gevonden??
 
Club Happy Gentlemen is inderdaad nogal shabby, zeker in vergelijking met Villa Weizigt. Ze zouden onlangs verbouwd hebben, dus wellicht is het ervan opgeknapt.
Maar het is maar net wat je zoekt. Ik had een favoriete dame die daar werkte (is nu gestopt) en met het toenmalige tarief (vanaf €40 voor 20 minuten) prima te doen.
De huidige tarieven zijn mij te gortig voor zo'n tent. Dan zijn er betere alternatieven.

Is Rotterdam te doen voor je? Genoeg privéhuizen daar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan