Recensie Adele, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tarzanxxx

Wandelaar
Forumpionier
54
30/07/21
47
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4034473-adele
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister heb ik een afspraak met Adele gemaakt. Bij aankomst deed zij zelf de deur open. Voor de Aziatische liefhebbers het is dame van de foto. Een mooi, slank, jong en vrolijke asian lady die goed engels spreekt. Na een douche beurt op de bed geploft 😂. En....gaan met die banaan. Het pijpwerk neemt ze rustig de tijd, totdat je aangeeft te willen hatseflatse haha. Al met al een super leuke ervaring en de dame in kwestie die zelf ook plezier heeft.
 
Laatst bewerkt:
Welke omstandigheden bedoel je? De dames via deze booker zijn naar mijn mening voor 80% altijd aantrekkelijk en bieden (meer dan) prima service.

Prima huis, nette ruimte(s), ruime badkamer...goede parkeergelegenheid...
Maar inderdaad, er zit er vaak meer dan 1 op dit adres.

Behalve dat mijn wens is: grotere bedden 😅 ...
wat is het probleem wat nu niet goed is geregeld volgens jou, om zelfs de dame(s) die daar ontvangt/ontvangen te mijden?
 
Misschien gaan ze een beetje ten onder aan teveel vraag? Het was haastwerk, op elkaar wachten voor de douche, geen droge handdoeken, ik moest nog snel even klaarkomen, na het alarm. En dat voor een megalomaan bedrag van 250€. Daar hoor je topkwaliteit voor te krijgen. Dit was meer in de range van 50 - 75 €
Nogmaals, voor het meisje zou ik graag nog eens teruggaan, maar niet op deze manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, dat klinkt onbekend voor mij maar nogal onplezierig inderdaad!

Voor die vergoeding mag dat niet gebeuren nee, mee eens. Heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig. Je zat in spitsuur dan vermoed ik 😅

Aan de booker bekend gemaakt? Kan ze -naar mijn ervaring - alleen maar waarderen.
 
Dank voor de tip. Ik had al meteen een berichtje achtergelaten, maar nu, na jouw suggestie nog wat duidelijker. Basically wat ik hierboven beschreef heb ik teruggeven. De reactie die ik krijg:
'Okey dear'
'Sorry'


Dat is het. Zonde!
 
Misschien gaan ze een beetje ten onder aan teveel vraag? Het was haastwerk, op elkaar wachten voor de douche, geen droge handdoeken, meisje was bang op haar donder te krijgen van de pooier, afspraken/ communicatie was niet goed doorgegeven, ik moest nog snel even klaarkomen, na het alarm. En dat voor een megalomaan bedrag van 250€. Daar hoor je topkwaliteit voor te krijgen. Dit was meer in de range van 50 - 75 €
Nogmaals, voor het meisje zou ik graag nog eens teruggaan, maar niet op deze manier.
Klinkt of je een melding moet doen bij misdaananoniem?
 
Ik was er natuurlijk niet bij, toen jij er was @TouchMe, maar toen ik Adele bezocht waren er ook meerdere dames in het pand. Maar Adele was super relaxed, er was ook geen wachten op de douche ofzo (Maar daar is er in een woonhuis ook maar een van) Bij eerder bezoek heb ik geen andere dames gemerkt. Je was er waarschijnlijk inderdaad tijdens spitsuur. Verder wat @Ed Nilson zegt. Ga hierin je gevoel achterna.
 
Dank voor jullie reacties en adviezen! Ik heb er nog wel de hele dag over nagedacht. Naar mijn conclusie was het met name slechte service en slechte planning. Waarschijnlijk inderdaad op een soort spitsuur. In mijn ervaring waren er dus 3 afspraken achter elkaar voor 1 dvp zonder een minuut pauze / speling. Niet ok. Maar anderen hadden duidelijk andere ervaringen.
Ik heb trouwens ook anderen gezien (dvp's én klanten) en gehoord. Er werd op deuren gebonst en we werden tijdens het bezoek gestoord.

Allemaal echt vervelend en ongewenst, maar geen 'misdaad'. De DVP was wel bezorgd maar ook nog onervaren. Ik hoop dat ik het haar niet moeilijk heb gemaakt.

Als iemand haar ziet, laat me alsjeblieft weten hoe het gaat (evt dm).

Hoe dan ook was het voor mij zwaar overprijsd en dus voor mij geen herhaling. Maar ik heb niet gebeld met de kliklijn.

🙏🏻 @Happierdude @Ed Nilson @GeileGerard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan