Recensie Adele, Zellik 4,10 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na ongeveer een jaar deze dvp te hebben bezocht en haar te hebben leren kennen, kan ik de positieve ervaringen van mijn medewandelaars alleen maar bevestigen.

Ze begint met een sensuele b2b-massage (beide kanten), gevolgd door een (diepe) pijpbeurt. Daarna seks in verschillende posities, afhankelijk van hoe lang ik het kan volhouden. Uit haar lichaamsbewegingen en geluiden blijkt dat ze geniet (soms ook climaxen). Maar je kunt er nooit zeker van zijn. Ze is professioneler dan ze lijkt.

Ik ben altijd heel tevreden weggegaan, maar onlangs heb ik een kleine verandering opgemerkt die ik nogal zorgwekkend vind. Het aantal mensen dat langskomt is blijkbaar toegenomen en het begint een beetje op bandwerk te lijken. Er lijken ook vrijwel geen pauzes tussen klanten te zijn die de hygiëne beïnvloeden. Dit is voor mij een afknapper, ook al is ze geweldig.

Ik hoop dat ik me vergis, maar helaas voel ik me onder de huidige omstandigheden niet op mijn gemak om haar te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Is inderdaad bandwerk aan het worden en ook met de bedoeling om je zo snel mogelijk af te werken.
Jammer!
 
Kan je nog even vertellen wat je betaald hebt.
Misschien had je voor 30 minuten gekozen en was dit tekort.
ik ben vorig jaar ook bij haar geweest en had een fantastische tijd! Puur GFE
 
Kan je nog even vertellen wat je betaald hebt.
Misschien had je voor 30 minuten gekozen en was dit tekort.
ik ben vorig jaar ook bij haar geweest en had een fantastische tijd! Puur GFE
Ook ik heb niets dan lof voor deze jongedame. Puur GFE zoals Sponge Bob het net verwoordde. Op een jaar kan echter heel wat veranderen, dus ik wil de ervaring van @Spannend00 niet in twijfel trekken. De jongste weken heb ik niets meer gepost over Adele, omdat dit wellicht als reclame begon over te komen. Maar mijn recente ervaringen sluiten aan bij die van @Sponge Bob : nog steeds GFE "pur sang"… Ik boekte dan ook steeds voor 2 uur, omdat dit voor mij een minimum is om ten volle van de volledige service te kunnen genieten…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze avond bij Adele geweest voor de eerste keer . gewoon top .Mij ziet ze zeker terug
 
Ik ben het eens met Kdg2000. Ik heb meerdere keren een uur genomen. Diensten van zeer goede kwaliteit, maar professioneler en minder spontaan dan voorheen, ze douchte niet na mijn laatste bezoek en de volgende klant. Jammer.
 
Ik ben het eens met Kdg2000. Ik heb meerdere keren een uur genomen. Diensten van zeer goede kwaliteit, maar professioneler en minder spontaan dan voorheen, ze douchte niet na mijn laatste bezoek en de volgende klant. Jammer.
Merkwaardige evolutie zo blijkt… Doch is dit nu haar "nieuwe standaard"?…
Ik zou het niet weten. Ik heb niet dezelfde ervaring als @jean44 noch als die van @Kdg2000 . Doch ga deze niet in twijfel trekken. Kan zijn dan deze jongedame slachtoffer wordt van haar eigen succes… Ik hoop dan maar dat ze zichzelf niet "opbrandt".
Ik ken haar als een zeer liefdevol, attent en "hypersensitive" meisje.
Iemand die steeds de tevredenheid van haar "gast" vooropstelt en bezeten is van orde, netheid en hygiëne. Het zou inderdaad jammer zijn, mocht ze de waarden en normen die ze zelf vooropstelt, voorbij hollen…
Ik bedank jullie voor het delen van deze ervaringen en hou jullie verder op de hoogte nadat ik met haar een nieuwe ontmoeting heb gehad..…
 
Laatst bewerkt:
Hmmnnn. Pas nu vallen mijn ogen er op: @jean44 , lid sinds 16/04/2024 en @Kdg2000 , lid sinds 17/04/2024…
hebben (of heeft) plotseling iets negatiefs te melden over Adele … Dit "na ongeveer een jaar deze dvp te hebben bezocht"….
Zoals ik eerder zei: ik was niet bij jullie ontmoetingen, uiteraard, doch wat jullie melden staat quasi haaks op ervaringen van andere forumleden. Iedereen heeft recht op een mening, uiteraard, doch… mijn "fingerspitzengefühl" lijkt toch de neiging te hebben om dit eerder te zien als een afrekening, deze jongedame (om welke reden dan ook.…) in een negatief daglicht te willen plaatsen…
 
Hmmnnn. Pas nu vallen mijn ogen er op: @jean44 , lid sinds 16/04/2024 en @Kdg2000 , lid sinds 17/04/2024…
hebben (of heeft) plotseling iets negatiefs te melden over Adele … Dit "na ongeveer een jaar deze dvp te hebben bezocht"….

Ik was niet van plan om op iemand hier te reageren, maar ik moet vermelden dat de conclusie van Onzo niet correct is.

Ik was persoonlijk niet van plan iemand pijn te doen. Sterker nog, geloof me of niet, ik maak me meer zorgen om haar welzijn dan om de paar minuten plezier die ik met haar heb of heb gehad.

"i just gave it as it is"

Ik had gedacht dat het algemeen werd aangenomen dat naarmate de cijfers stijgen (soms zonder pauzes), de kwaliteit zeker in gevaar zal komen. de vermoeidheid/pijn zal toenemen en de hygiëne en het gegeven/ontvangen plezier zullen minder zijn. Bij bepaalde personen en/of tijden kan het uiteraard voorkomen dat er geen sprake is van achteruitgang.
Merkwaardige evolutie zo blijkt… Doch is dit nu haar "nieuwe standaard"?…
Ik zou het niet weten. Ik heb niet dezelfde ervaring als @jean44 noch als die van @Kdg2000 . Doch ga deze niet in twijfel trekken. Kan zijn dan deze jongedame slachtoffer wordt van haar eigen succes… Ik hoop dan maar dat ze zichzelf niet "opbrandt".
Ik ken haar als een zeer liefdevol, attent en "hypersensitive" meisje.
Iemand die steeds de tevredenheid van haar "gast" vooropstelt en bezeten is van orde, netheid en hygiëne. Het zou inderdaad jammer zijn, mocht ze de waarden en normen die ze zelf vooropstelt, voorbij hollen…
Ben 100% mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan