Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vriendelijke oproep: wie kent er een beauty salon die ook massagesExtra geven :) mag via PM ale ga liefst toch… want zulke salons houden van discreties
Niemand :)

Andere oproep: wie kent er een Vlaamse masseuse in Antwerpen die een goeie masssge geeft met bijhorend teasing en de rest :)
 
Iemand al een bezoekje gedaan bij jenny ?


Zelfde haar... zelfde kamer (zetel + behangpapier)


Via redlights € 100 per uur
VIa het salon € 80 per uur
 
Iemand al een bezoekje gedaan bij jenny ?

Ik heb haar 1 maal bezocht voor een massage van een half uur.
Ze ziet er iets struiser uit dan op de foto's.
Ik was niet onder de indruk, daarmee blijft het bij deze keer.
 
Dergeljke 'promoties' bestaan al even lang als de salons hier zelf en worden bijgevolg zowat overal aangeboden.
In feite is het 1 dame voor het eerste half uur en dan wisselt er een andere af.
Met wat geluk zijn ze 5 min. samen wat met je in de weer maar stel er je niets bij voor. (tenzij je echt veel geluk hebt)
Wil je effectief 2 dames voor een uur zul je ze beiden voor een volledig uur moeten betalen.
Net even gebeld. Het is 30 minuten met twee dames samen *of* 2 x 30 minuten met twee dames na elkaar. Dus 2 x 50€ ipv 2 x 60€

welke twee dames samen zouden een goede combinatie zijn? Kitty en… Fa? Malai? 🤔🤷🏻‍♂️
 
Ik heb het verschillende keren gedaan bij de Eden Club in Bangkok. Telkens twee dames samen voor 1 uur (of was het 90 minuten, dat mag ik even kwijt zijn) en die dames waren op elkaar ingespeeld en deden met elkaar wat je hen vroeg. Maar was het zo speciaal? Achteraf gezien, eigenlijk niet.

Tussen de eerste en tweede ronde vroeg ik hen meestal wat met elkaar te spelen en dat zag er wel geil uit. Dus litttle Benny stak dan al weer snel zijn kopje op en een tweede ronde kon beginnen.

Maar uiteindelijk kan je je pik maar in 1 kut tegelijk steken. Dus die tweede dame is "overkill".
 
Lang geleden, in een Duitse "Pauschalclub" (Diesel of Formula Eins, ergens in het Roergebied), terwijl ik een dame doggy-style aan het neuken was, kwam er een andere dame schrijlings over haar staan zodat ik haar borsten kon likken. Wel, je bent meteen je neukritme kwijt en die borsten en tepels wippen alle kanten uit zodat je daar ook niet veel pret aan hebt. Het was vriendelijk bedoeld van die dame, maar het was leuker zonder haar geweest.
 
Heb hier deze vraag ook eens gelanceerd. Iemand heeft me toen in een PB laten weten dat de scheerbeurt wel heel grondig is, niet goedkoop en het happy end was gewoon snel en hevig rukken. aangezien de prijs redelijk hoog was en een gewone rukbeurt ben ik niet geweest. Voor een goede intieme scheerbeurt en massage ga ik altijd naar Noah in Lille
 
Heb hier deze vraag ook eens gelanceerd. Iemand heeft me toen in een PB laten weten dat de scheerbeurt wel heel grondig is, niet goedkoop en het happy end was gewoon snel en hevig rukken. aangezien de prijs redelijk hoog was en een gewone rukbeurt ben ik niet geweest. Voor een goede intieme scheerbeurt en massage ga ik altijd naar Noah in Lille
Heb je daar een link van?
 
Terug
Bovenaan Onderaan