Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In massage salons kan al wel eens wat meer mits extra betalen, heeft er iemand weet van een dame die ook anaal aanbied?
bij voorkeur thai
bedankt alvast
 
Iemand die Zen Helena / Zen Deluxe nog gekend heeft?

Vooral masseuse (seksskills niet super) maar aangename en heel knappe vrouw, toen (anno 2015) 35 à 40 jaar C-cup, lang blond haar en heel slank, 1m70 à 1m75. Heel knap gezicht en body van een 20 jarige.

Adverteerde vroeger op Afspraakjes.be onder de rubriek massage als Zen Helena en Zen Deluxe.
Haar gsm nr heb ik niet meer want 't was op een bepaald moment niet meer in gebruik, omdat ze gestopt is, vermoed ik.

Ben tot 2015 of 2016 veel bij haar geweest in Boom, in een heel net appartement, op de deurbel beneden (heel dicht bij de A12) stond discreet Zen Massage of iets in die aard. Helaas dus uit de picture verdwenen, op 't einde (2015 of 2016) nog 1 bericht gelezen dat ze in Puurs ontving maar nooit meer een advententie gezien of iets anders over haar gelezen.

Ik hoop haar ooit terug te zien!
 
Joan is een donkere dame Nederland accent . Geeft een goede relaxe massage beetje teasing met hoogtepunt
aanraken op de kleding verder gaat ze niet .
Is in een schoonheidssalon achter een gordijn
Lieve dame
 
Wie heeft er al ervaring met de Thaise Nadia uit Walem?
 
Hoogstwaarschijnlijk dezelfde, laat je niet vangen , denk dat ze in Duffel werkt ipv Walem .
 
Inderdaad, algemeen de markt van massage is triest deze dagen ofwel veel te duur ofwel geen goede service. Weet iemand soms in de zuidrand van de provincie Antwerpen en goed en betaalbaar massage plekje waar de dame dan ook nog naakt gaat?
 
Ik heb het 1 keer ervaren in SaiThai in Overijse...
Terwijl de ene mij begon af te rijden, kwam de andere op mijn gezicht zitten.
Het was eens een leuke ervaring, maar ook niet voor alle weken.
Lijkt me leuk...met welke dames was het? Op site zien ze er allemaal goed uit ma zijn duidelijk fake foto's...als ge er dan 2 boekt afgaande op de foto's en in werkelijkheid zijn ze oud en lelijk...dan is het wel nodig dat er 1 op je gezicht komt zitten 😀
 
Lijkt me leuk...met welke dames was het? Op site zien ze er allemaal goed uit ma zijn duidelijk fake foto's...als ge er dan 2 boekt afgaande op de foto's en in werkelijkheid zijn ze oud en lelijk...dan is het wel nodig dat er 1 op je gezicht komt zitten 😀
Dat was op dat moment een promo die ze deden. Alle namen zijn veranderd van wie er toen werkte.
De enige die er toen ook was is "Champagne". maar ofwel is ze serieus door PhotoShop gehaald, of anders een grondige maagverkleining gehad. Hoe ik me haar herinner was ze het dubbele van wat er nu op de foto te zien is. Tenzij het ondertussen ook al iemand anders is.
Ik denk dat het in 2018 was, dat ik er geweest ben, dus dat is voor massage-salons al een eeuwigheid geleden.
 
Op zoek naar een speld in een hooiberg. Op zoek naar een pittige Thaise dame die werkte in een salon centrum Zaventem als ik me niet vergis. Dame werd op de oude hooker site omschreven als prettig gestoord en dit was ook zo. Dame was verzot op pijpen en genomen te worden zonder meerkost. Haar naam was iets met Candy dacht ik.
 
Op zoek naar een speld in een hooiberg. Op zoek naar een pittige Thaise dame die werkte in een salon centrum Zaventem als ik me niet vergis. Dame werd op de oude hooker site omschreven als prettig gestoord en dit was ook zo. Dame was verzot op pijpen en genomen te worden zonder meerkost. Haar naam was iets met Candy dacht ik.
Sugar bedoel je destijds bij phetnaree in marktstraat in zaventem?
 
Terug
Bovenaan Onderaan