Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkele jaren geleden heb ik dikwijls met Thaise Tina heftige uurtjes beleefd.
Eerst in Sint-Niklaas bij Mai Gnam of zo iets ( ondertussen gesloten) Later ontving ze in Antwerpen (Deurne dacht ik ). Super massage met een ongelooflijke intense handjob op haar speciale manier ... Zij die haar toen hebben bezocht zullen wel weten hoe ... Plots van de radar verdwenen. Weet iemand of ze gestopt is of ergens anders of onder een andere naam werkt?
Meestal mijd ik thai , behalve Kitty in Rumst maar deze was ook een tijger...
 
Enkele jaren geleden heb ik dikwijls met Thaise Tina heftige uurtjes beleefd.
Eerst in Sint-Niklaas bij Mai Gnam of zo iets ( ondertussen gesloten) Later ontving ze in Antwerpen (Deurne dacht ik ). Super massage met een ongelooflijke intense handjob op haar speciale manier ... Zij die haar toen hebben bezocht zullen wel weten hoe ... Plots van de radar verdwenen. Weet iemand of ze gestopt is of ergens anders of onder een andere naam werkt?
Meestal mijd ik thai , behalve Kitty in Rumst maar deze was ook een tijger...
Gaat het over deze Tina?

 
Ik heb vorige week mijn beste vriend tegen gekomen , die is gehuwd met een Chinese dame ,en die wist mij te vertellen dat haar zoon die daar nog woont ?dat er in China een zeer grote corona uitbraak reeds aan de gang is , dit word blijkbaar langs alle kanten tegen gesproken via de media , nu stel ik dan mij de vraag hier in België is er geen controle als deze personen ons land betreden ,maar hoe zit het dan met de Chinese dames die hier worden gedropt , en zo klanten proberen te ronselen . Gaan we dan terug naar af binnenkort ?
 
Volg jij de actualiteit dan niet?
Ik volg deze zeker naar de media in China zegt dat er wel terug een uitbraak is ,maar blijkbaar is ze erger dan de eerste keer en goede twee jaar (geleden ) Ik wens alleen de wandelaars er maar op attent te maken . Want er zijn er nog steeds die denken dat er niets aan de hand is , als je in de medische wereld werkt weet je wel beter !
 
Gaat het over deze Tina?

Zou best kunnen... beetje ver helaas...
 
Ik rijd met enige regelmaat door Belgie "E19 Brussel - Breda" - en zoek een goede massage salon (liefst zonder afspraak) - liefst minder dan 30m van de E19. Op zoek dus naar een goede massage (Thai, GFE of Tantra - liefst met extras)... Aanbevelingen meer dan welkom...
 
Wat had je dan verwacht. Je vraag klinkt als een klant die vraagt of iemand in restaurant X de biefstuk al heeft geproefd en dan vervolgens zegt dat hij eigenlijk helemaal geen vlees lust.
 
Wat had je dan verwacht. Je vraag klinkt als een klant die vraagt of iemand in restaurant X de biefstuk al heeft geproefd en dan vervolgens zegt dat hij eigenlijk helemaal geen vlees lust.
Jij leeft in een andere wereld precies... Ik za dan ff toetreden in jou wereld.
Ik lust biefstuk en nu is de vraag is het dunne steak of dikke steak 🙈🙈🙈. Geen idee dat je dan ook de link legt met geen vlees lusten enz. (dus stoppen met denken in andermans plaats)

Weet je het antwoord dan geef je info en weet je het niet gewoon negeren inplaats nutteloze zaken als deze te type. Daarvoor dient toch algemene vraag topic.
 
Gast, ge kunt duidelijk zien op de foto's hoe ze gebouwd is en of die al dan niet bewerkt zijn.
m.a;w. Of ze wel of niet mollig is, wat jou dus volgens je eigen woorden niet aantrekt.

Had je enkel naar ervaring gepolst zou je misschien andere antwoorden krijgen.
Voor de rest, leer eens relativeren, dat bespaart je veel pijn aan de tenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan