Recensie Alice, Amsterdam, Spuistraat 19

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteravond weer eens lekker in Amsterdam rond gewandeld. Werd ook weer eens tijd want al 2 weken niet meer geweest en dat komt niet vaak voor.
Ik kan jullie vertellen dat het aanbod gisteravond weer zeer goed was op de Wallen. Niet te vergelijken met Duisburg waar ik vorige week was. We mogen qua payseks echt blij zijn dat we in Nederland wonen en ondanks de corona nog steeds zo'n mooi aanbod hebben. En dat voor een dinsdagavond wat qua payseks aanbod niet de beste avondjes zijn. Nou, niet in Amsterdam dus, hier is altijd genoeg te doen, te zien en vooral te seksen.
Op de Wallen enkele prachtige dames gespot. Veel nieuwe gezichtjes ook. Oa. aan de Oudezijds Achterburgwal op nummer 49 rechts naast dat Hotel een fenomenaal mooie nieuwe dames gespot. Wat een fotomodel is dit zeg! Je gelooft je ogen niet. Prachtige lange dame, lange benen, droomfiguur en lange zwarte haren. Natuurlijk even kennis mee gemaakt. Zij stelde zich voor als Mimi. Vraagt wel direct 100 euro voor pijpen en neuken met. Maar ja, dit is dan ook wel een absoluut topmodel zoals je die tegen komt in de mooiste lingeriecatalogussen. Dus dat ze de hoofdprijs vraagt is wel logisch. Met zo'n verpletterend uiterlijk zou ik mezelf ook niet voor een paar tientjes verkopen.
Echter, tijdens het gesprekje met haar ontbrak een beetje het gevoel. Dit had ik later wel bij een dame aan de Spuistraat.
Ja, inderdaad, gisteravond heb ik mijn debuut mogen maken in het Singelgebied. Niet dat ik daar nog nooit eerder was. Ben daar echter nog nooit met een dame op de kamer geweest. Simpelweg omdat de daar werkende dames mij qua uiterlijk niet zo aanspraken.
Maar toen ik Alice zag staan was ik toch echt verkocht. Alice is een tenger Bulgaars dametje. Lange zwarte haren, mooie silliconen c cups en vooral ontzettend vriendelijk, vrolijk en netjes. Deze dame moest en zou ik uittesten. En die test heeft super uitgepakt. Wat een lieve en praatgrage dame is dit. En wat een topservice heb ik met haar mogen beleven! Dit soort dames zie je gewoon niet meer in Duitsland. Gelukkig wel in Amsterdam. Man, wat kan die pijpen zeg! Volgens mij probeerde ze hem vacuum te zuigen of zo. Geweldig en wat een fijne beleving. Dat lichaam van haar is een droom. Man wat een geil figuurtje met die prachtige borsten van haar. Wat een schoonheid is dit zeg! Ik had het gevoel in een droom te zitten toen ik haar in verschillende standjes nam. Wat een topervaring!
Mijn ervaring met haar eindigde ook nog eens met een bijna letterlijke klapper. We waren ons na de daad beiden aan het opfrissen toen het opeens leek of de hel losbarstte op straat. Opeens enorm lawaai van langsracende politiewagens, meerdere helicopters in de lucht die zich met een noodgang richting Noord begaven. We keken elkaar aan en zeiden, nou, hier moet wel heel iets ergs gebeurd zijn. Ik las zojuist dit bericht: https://www.nhnieuws.nl/nieuws/293750/woningoverval-aan-de-fokkezeil-in-noord Dat moet het dus zijn geweest. Was ook precies rond de klok van 21 uur.
In ieder geval dus een perfecte entree gemaakt in het Singelgebied. Ben dan ook van plan hier vaker naartoe te wandelen. En misschien ook maar eens een gokje gaan wagen aan de Ruysdaelkade.
Tja, Amsterdam heeft veel te bieden. Heel veel!
 
deze alice uit bulgarije bezocht. leuke dame met een lekker figuurtje.
pijpen was prima, neuken deed ze lekker mee. heerlijk kont heeft ze.
zeker eentje die ik weer zou doen als ik in amsterdam is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan