Recensie Alice, Steenokkerzeel, Soraya's Palace 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CheatedOn

Wandelaar
27
12/01/22
9
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sorayas-palace-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had keuze uit 2 dames liza en alice, was niet echt voorbereid, heb voor alice gekozen, liza is heel mooi maar groter dan ik en dat heb ik niet zo graag 😄

Om te starten Alice heeft een mooi kontje en prachtige borsten geen fake, groot genoeg, verder een beetje teveel makeup, eerst een wasje gedaan en dan bed op, kussen was wel ok maar ze heeft de ganse tijd kauwgom in haar mond gehouden dus tongzoenen was raar en niet echt veel, heb haar direct op mijn gezicht gezet en haar lekker verwend, dan even 69 maar over het algemeen was hetpijpen niet goedte noemen, kort en weinig

Dan on top met het zicht op haar lekkere borsten was dit wel aangenaam, dan over naar doggy gericht naar de spiegel zodat ik die fun bags goed zie schudden 😜 dan missio , ik wou nog dat ze me pijptetot eind maar dat ging niet, maar ik kon wel op haar buik komen, ze legde het keukenpapier al klaar op haar buik 😄 das ook de eerste keer dat ik dat zie lol
Was een redelijk goed half u maar vergeleken met sacha amai zo een verschil, goedgenoeg maar geen herhaling mogelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan