Recensie Alisa, Thirak Thai massage, Olen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

evrkrm

Newbie
Forumpionier
7
20/07/21
6
1
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Je kan er discreet parkeren, dat is juist.
Het gebouw is onderkomen maar dit hoeft niet altijd een probleem te zijn.
De kamer... natte handdoek op het bed. De douche: er komt water uit maar afdrogen "Pak maar een handdoek die te drogen hangt".

Beneden zaten 3 bomma's en toen had ik eigenlijk moeten terugdraaien, maar ja, die spanning beneden moest ook weg. De foto's komen niet echt overeen met wat er werkelijk zit.

Alisa dus... Onmiddellijk gezaag voor geld. Uiteindelijk wat extra voor pzc maar zonder kkim. Massage trok op niks, pijpen was goed maar het was een race om zo snel mogelijk te komen.

Kortom 'first en last time'.
 
deze dame is geldgeil en lui.
Als je ze genoeg centen geeft is alles toegelaten, zolang ze zelf maar niet moet gaan masseren is alles ok dan. Helaas wordt ze niet evenredig vriendelijker naarmate je er meer euro's induwt. Geen leuke snoet, en lichaam ook op ouderdom.
 
In de zomer van 2009 was ik vaak in die regio. Op een dag wou ik voor het eerst mijn stoute schoenen aantrekken en dus naar daar gereden. Lang zitten twijfelen in m'n auto maar uiteindelijk toch aangebeld. Toen werd ik onthaald door een jong, fijn en aangename dame. Ik gaf toe dat het m'n eerste keer was en ze stelde me op het gemak. Ik ging voor een halfuur durende massage. Van de massage herinner ik me niks meer. Maar toen vroeg ze me om om te draaien. Ze vroeg me of ik "extra" wou... Dat zag ik uiteraard wel zitten. En dus 50 euro meer betaald voor het echte werk. Ik kan me nog goed herinneren dat het een geweldige ervaring was. Het feit dat ik toen 19 jaar was hielp wellicht in mijn prestatievermogen. Ik heb enkel goeie herinneringen hieraan.
Jammer om te lezen dat het sindsdien zo bergafwaarts is gegaan... Maar zo gaat dat nu eenmaal, nothing lasts forever.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan