Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dacht laat ik toch eens kijken op de dam.. 1ste kerstdag, 00:30 uur. 1 dame die beschikbaar stond, ze stond op 2p3g en dan laatste kamer. Ik vond haar 3x niks, ben rechtsomkeer gegaan, en de auto ingestapt, verwarming op 28 graden. Ijskoud buiten siberiaanse temperaturen -3/4.

Er waren gisteren weinig dames beschikbaar. Ik zag dat deze dames aan het werk waren: Kiara D2, kleine Erika 16k2, Elena g2k9, Andreea g3k7 (denk dat je haar hebt zien staan gisteren? voor de rest was het leeg in gang 3, eerder op de avond al) en nog een meid die op het T stukje zit, tegenover de kamer waar Zara jarenlang zat, maar die ging net naar huis.

De meiden die er gisteren waren zullen goed verdiend hebben. Vandaag zal de bezetting iets beter zijn, maar evengoed minder dan normaal.

Ik vond het zelf ook te koud om lang te gaan lopen, en was enigszins moe, dus zonder de daad verricht te hebben, maar weer huiswaarts gegaan.

---

Catalina is er ook weer overigens, g2k4:)

Laatst bewerkt:
Beetje rare vraag misschien. Ik merk dat als een dame ontdekt heeft wat ik geil vind. Een andere dame dit tijdens een date toe past. Kan natuurlijk toeval zijn, maar afgelopen tijden gemerkt dat tijdens meerdere dates ineens de vinger in de kont steken, mijn gezicht als hobbelpaardje gebruiken. Een verklaring kan zijn dat de dames mee lezen hier ? Iemand ook die ervaring ?

De meerderheid van de dames leest mee, een deel regelmatig een ander deel minder frequent. Daarnaast praten ze ook onder elkaar. Zeker een goede klant als jij, goede kans dat ze dat aan hun vriendinnen vertellen:)

Kan evengoed ook toeval zijn in deze, maar dat er meegelezen wordt en wordt gekletst tussen de dames onderling over klanten, dat is echt een ding wat zeker is.

Zeker dat de dames mee lezen en ook met elkaar praten over hun klanten. Moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring is dat ze niet allemaal het zelfde effect hebben om me op te winden. Ik heb met verschillende dames verschillende wensen. Oana, Alex, Irina Sara, ze weten me allemaal op een andere mannier op te winden en tot een hoogtepunt te brengen.

Zeker dat de dames mee lezen en ook met elkaar praten over hun klanten. Moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring is dat ze niet allemaal het zelfde effect hebben om me op te winden. Ik heb met verschillende dames verschillende wensen. Oana, Alex, Irina Sara, ze weten me allemaal op een andere mannier op te winden en tot een hoogtepunt te brengen.
ja herkenbaar inderdaad

Doen ze dit met een condoom of met een handschoen, of geheel zonder?
Hangt van de dame af. Soms condoom maar ook latex handschoenen. Sommige dames zijn er meer op ingesteld dan andere. Voordeel met handschoenen is dat er net wat beter gewerkt kan worden. Voorheen had je die sm kamer boven , daar ging het allemaal wat verder. Bij mij hangt het enorm van de stemming af.

Terug
Bovenaan Onderaan