Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hallo valt er nog wat lekkers te wippen. Ik kom net terug vanuit curacao. staat zlatina er of haar vriendin of carmen patricia silvia ? Heb 1 van hun op mn vizier
 
Zlatina en Eva niet gezien, zowel vrijdagavond als zaterdagavond niet. Patricia ook niet.

Silvia zat er gewoon en Carmen ook gezien, beiden op hun vertrouwde plekken.

Ben zelf gisteren voor de verandering bij Maria 12k1 binnengewipt. Vrijdagavond ging ik echter onverrichter zake huiswaarts. Er zijn toch ook wel wat dames op vakantie nu, en daar gaan er van de week nog meer bijkomen. Met familie in het thuisland kerst vieren is voor veel dames toch het leuker.
 
Laatst bewerkt:
dat klopt
zeer slank met een normale lengte.
cup a/b.
voor het raam niet ontzettend opvallend, maar binnen een vrolijke vriendelijk dame.
erg mooi gezichtje en goed verzorgd lichaam.

hygiene ook top.

ik bezoek dames niet zo snel een 2e keer, maar deze kan ik bij matig aanbod zeker vaker gaan bezoeken.
Is dit je beloofde review? Wel weinig info
 
Nog meer updates over wie op vakantie is/ gaat en niet? Ik zag gister (voor mij) nog wat nieuwe / onbekende dames.
Monica D1 is volgens mij ook op vakantie
De dame van 5k1 is ook op vakantie.
Giselle D2 ook vanaf 20 december.

Andreea g2k2 keert op 27 december vermoedelijk weer terug.
Sarah en Carla komen vermoedelijk in de loop van januari weer terug.
 
Bijna alle dames zijn richting huis. Zag echt maar een paar dames, was er vrijdag rond 14.00 uur. Die blonde met die enorme borsten, een nieuwe dame (voor mij althans) op p6, maar kon me niet bekoren. Petite met zwart haar, beetje theezakjes leek het. Zlatina was er ook, begon net. Lekker half uurtje gehad met haar. Ze gaat niet naar huis, haar familie is over. Ze gaat pas in januari een paar weekjes weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan