Recensie Anaïs, Antwerpen, Schippersstraat 38/4, dag/nacht 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anais-antwerp.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste review. Voor de aller eerste keer dat ik Anais ontmoet had. Wat zag die meid er mooi uit. Tot het moment dat ik bij haar binnenliep was ik totaal niet op de hoogte van haar bestaan. Gezien. En benaderd. Ze was perfect voor mij. En wat volgde was het ook. Een uurtje gebleven. Het was geen girlfriend experience. Dat wel. Maar gerust een friends with benefits experience. Elkaar beiden naar een orgasme gewerkt. Een verfrissing van al de slechte neuk actrices die je de hemel willen in gidsen met vals gekreun. Het was eerlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anais-schipperstraat.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De wandel drang was weer te groot vandaag dus langs geweest bij de roemeense Anais, heeft een kaartje met de mogelijkheden staan (anal, butplug) , deze dame intrigeerde me al een tijdje, kijkt nl. altijd nors aan het raam , bijna ongeinterreseerd.

Na het lezen van de reviews hier , was ik toch altijd heel benieuwd naar haar , gezien gemengde reacties.

Deze keer kon er een lachje af wanneer ik voorbij haar raam wandelde, dus stoute schoenen aan & binnen , heeft een mooi snoetje, dito borstjes & heerlijke ronde (bijna afrikaaanse) kont.
voor 100 € overeengekomen nmc + french kiss & beffen
terwijl ik haar achterwaarts befte & haar tevens mocht rimmen , kwam het in me op dat anaal ook op haar kaartje stond, haar kontgaatje zag er zo heerlijk uitnodigend uit , ik kon me maar niet bedwingen , dus overeengekomen bijkomend pzc & anaal nog eens 100 € bijgelegd
pzc was ok , af en toe deeptroath, kussen was zeker niet diep tongkussen

Maar anaal maakte het plaatje echt wel af af, klein beetje gel, en dan mooi mijn penis (mc) in die kont zien glijden was enorm geil.
Ik mocht echt wel goed door duwen (duidelijk ervaring bij haar) & zo tot een hoogtepunt gekomen.

Gfe was het dus niet , PSE ook niet, daarvoor is ze iets te cool & professioneel, maar toch vriendelijk , maar niet echt geil te noemen, na de daad is het bijvoorbeeld opruimen & snel wegwezen
Herhalinggevaar : ja maar de prijs is er wel naar , maar anaal was echt wel top , gezien haar meegaandheid letterlijk & figuurlijk :)

Ps: Maria op nr 40 moet altijd druk gesticuleren als ik voorbij haar raam ga & niet binnen ga, zeker als ze me ergens anders binnen ziet gaan , die meid is zo zot als een deur
 
Terug
Bovenaan Onderaan