Recensie Anais, Den Haag, Geleenstraat 110p k2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Anais op bezoek geweest. Binnen in haar kamer heb ik extra verlichtings gevraagd. Van dichtbij onder de verlichting zag zij mooier en jonger uit. Wij zijn begonnen met lichaamsverkenning, zoenen, haar B/C maat naturele zachte borsten masseren, likken en sabbelen. De nippels lijken op van jonge meisjes, niet al te groot, beetje roze gekleurd, erg sexy, ik heb het genoten. Haar billen zijn stevig en heel goed gevormd, ik bleef maar deze billen kneden en zij vond het lekker. Vervolgens leg ik haar op het rand vh bed met beide benen omhoog en kon ik beginnen met langdurig beffen en rimmen. Mooie en smakelijke kut heeft zij. Het pijpen zonder cd was verrukkelijk, de ballen kregen ook uitgebreide likjes. Staande pijpbeurt doet zij niet, je moet liggen en zij kruipt tussen je benen. Heb haar eventjes geneukt en daarna condoom eraf en met 69 tot het einde gebracht. Na het wassen gingen we over alles en nog wat gezellig praten over wat zij hebben gedaan gedurende haar afwezigheid van de laatste 6 weken. Zij staat op mijn lijstje van toppers.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend voor het eerst bij Anais geweest. Wat een leuke vrouw is dat zeg! Ze is lief, vrolijk, spontaan, grappig, sexy en heeft een heerlijk lichaam😋

Heb lekker aan haar tepels mogen zuigen en van vingeren en beffen leek niet alleen ik te genieten. Uiteindelijk heeft ze het na intiem met de hand afgemaakt. Dat duurde eventjes, maar ze was heel geduldig. Absoluut geen klokkijkster. We hebben ook veel gelachen, haar vrolijkheid is aanstekelijk. Vind haar een topper, herhalingsgevaar 100%!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Anais onlangs bezocht.
Eerdere recensies zijn goed, las over TZ, GFE :) Anais is een donkerharige dame, in haar dertiger jaren schat ik zo in. Gevraagd naar half uurtje, kon voor €100. Prima, ik naar binnen. Heel klein kamertje. €100 neergelegd en wasje gaan doen. Ondertussen lekker kletsend, dame praat graag en gemakkelijk. Kwam uit Italië naar eigen zeggen, mond gespoeld met listerine en klaar om te starten. Waar dames vaak staan en je begint met staande verkenning zat zij op het bed. Ben dan maar gaan liggen... al babbelend frommelde ze een cd om mijn slappe... en probeerde 'm wakker te maken. Dat lukte wel maar ik miste wat ambiance. Na verloop van tijd wisselen, mijn beurt haar wat te verwennen. Viel alleszins niet mee, kamer is superklein, moest me opvouwen. In haar nek zoenend voorzichtig richting haar mond gemanoeuvreerd, maar (tong)zoenen zat er (voor mij) niet in. Na wat gelik van mijn kant ben ik weer gaan liggen, waarop ze nog wat ging pijpen. Toen ik het mooi vond aangegeven dat het tijd voor intiem was. Ging een klodder gel op en ze kroop bovenop. Duurde niet heel lang voor ik finishte. Geen spijt van mijn bezoekje, maar het was allemaal beetje standaard, beetje steriel. Kan zijn dat de wederzijdse klik er niet of minder was. Of ik terugga weet ik niet.
 
Vandaag weer even de stoute schoenen aangetrokken en op goed geluk naar de Geleen afgereisd.

Zoekende naar maar 1 dame, en zowaar ze was er weer.

ik was erg geïl dus bij binnenkomst gelijk lekker tongen en gelijk op bed gezet in doggy, slipje uitgedaan en haar fucking geil gerimd en gebeft. Daarna nam ze mijn pik in haar mond, die was zo dik als een boomstam. Ze pijpt altijd fenomenaal. Daarna haar over me heen getrokken en heerlijk geneukt. In doggy nog ff verder gegaan. Daarna nam ze mijn pik in haar mond en pijpte me heerlijk klaar. Sperma liep er langs. Wat een geile donder.

Ze wast zich daarna uitgebreid overigens.

snel weer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan