Recensie Andrea, Hasselt (Voorheen Mortsel) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blackie

Wandelaar
36
17/12/22
24
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/andrea-ready-for-everything.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren bezocht en straight to the point was dit gwn heel vreselijk. 50 euro afgesproken voor 20 min en zeker wel 15 min binnen geweest. Ze lijkt helemaal niet op de foto's. Is volgens mij ook gwn een trav, maar ze vertelde mij dat ze trans in proces is. Maar weet niet zo goed wat ik moet geloven..

Ze heeft me eerst wat gepijpt met condoom en daarna was het meteen neuken. Was meer in de mood om bottom te zijn, maar na het zien van d'r gezicht, toch liever top. Sessie was heel saai en wou al doorgaan vanaf dat ik binnen was. Is wel vriendelijk en voert conversatie en al, maar dat maakt het uiteraard niet beter. Volgende keer mijn 50 euro toch aan iets beter besteden.
 
Deze stond op mijn verlanglijstje. Allee mijn te proberen lijstje. Ik weet niet wat ik er van moet denken. 50euro is weinig om iemand te leren kennen. Dat ze communiceerd vindt ik al positief. Dat ze niet op haar foto's lijkt al veel minder. Heeft ze de equipement om top te zijn?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan