Recensie Anita Pieter Vanderdoncktdoorgang 13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.108
11/07/21
11.585
76
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame deze voormiddag bezocht en de service was weer zeer goed, deze Roemeense blondine weet van aanpakken, eerst wat met de tepels spelen, dan al rechtstaand gepijpt worden terwijl ze neerzat op bed, eventjes een likje aan haar smal poesje en dan starten in missio pos. om haar vervolgens het werk te laten af te maken in cowgirl position, ze kijkt je wat geil aan.
Het was wel de vierde keer dat ik deze dame bezocht dus de eerste keer was van likken nog geen sprake.
Deze keer was het mss wel de beste keer van de 4.
In mijn opinie een van de beste dames overdag.
Ze zou 7 op 7 aanwezig zijn overdag al heeft ze vroeger soms ook nightshift gedaan in het weekend.
Aanrader!!!
 
Laatst bewerkt:
Dit is de dame waar ik naar zocht en in het verleden al eens bezocht had!

Echt een prachtige verschijning, zeer enthousiast en alles was top bij haar!
Ben er een uur bij geweest in het verleden en heb toen 150 euro betaald voor de normale zaken... blowjob, kisses on the body, fuck different positions...

Ze had tijd voor mij en was zeker niet bezig met naar het klokje te kijken.
Misschien ook omdat het toen totaal niet druk was en ik na 4 rondjes toch besliste om bij haar te gaan.
Had ze eigenlijk al meteen gezien en wou al meteen binnen gaan maar je mag de dames nooit meteen het gevoel geven dat je in hen geïntereseerd bent, anders kan het ook tegen vallen en gaan ze vanalles proberen bij je ?

Dacht dat ze er niet meer werkte omdat ik vooral in de avond ga maar bij deze ben ik eens overdag geweest en dit zou dus alles kunnen verklaren.

Ik ga zeker nog eens terug om haar op te zoeken, want ze is idd een aanrader!
 
Gisterennamiddag deze dame na lange tijd nog eens bezocht, ze heeft 7 maanden afwezig geweest en is nu dus terug en blijft tot circa 17u a 18 u.
Ze ontvangt nu wel op de PVDD 17 rechts omdat haar vorige 2 plaatsen bezet waren dus is het nog niet zeker of het haar vaste plaats blijft.
Nog steeds een aanrader in de buurt bij deze Roemeense enthousiaste blondine.
 
Gisterennamiddag deze dame na lange tijd nog eens bezocht, ze heeft 7 maanden afwezig geweest en is nu dus terug en blijft tot circa 17u a 18 u.
Ze ontvangt nu wel op de PVDD 17 rechts omdat haar vorige 2 plaatsen bezet waren dus is het nog niet zeker of het haar vaste plaats blijft.
Nog steeds een aanrader in de buurt bij deze Roemeense enthousiaste blondine.
Blij te lezen dat Anita terug is 😎
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan