Recensie Anitta/Aline, Diepenbeek 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo 457

Wandelaar
61
31/03/22
46
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anitta-162
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze schone voor de 2de maal bezocht.
1ste keer was al goed maar de 2de keer was echt de moeite.
Het is een leuke dame ,in het echt mooier als de foto's en de leeftijd van 44 jaar was echt verbazend.
Moest ze vragen of ze toch niet jonger was ,gaf ze maar midden 30 jaar .
Sex was uitmuntend,.
Prijs was 100 euro 45 min en 50 euro voor anaal.
Cim was in de prijs begrepen.
Echt een topper in de buurt van Diepenbeek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/aline-413
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anitta is nu Aline.

What you see is what you get: Dame van de foto's is precies de dame wat de deur open doet.
Spreekt voldoende Engels, af en toe zoekt ze nog naar het juiste woord. Voor mij niet storend, ze doet haar best!

Vlak voor kerst laat op de avond een app gestuurd, vlotte reactie met wat small-talk via de app. Afspraak stond voor 1 uur later.
Thuis al opgefrist en de auto ingedoken. Locatie is blijkbaar zeer bekend en gaat denk ik over hetzelfde als hierboven beschreven wordt.
Bij aankomst was het druk, totaal 3 auto's voor het huis en er kwam nog een 4e aan die dwars parkeerde.

App gestuurd bij parkeren en dame kwam de deur open doen.
Samen naar boven toe gelopen. Naar mijn mening echt een mooie vrouw, slank/normaal gebouwd lichaam en een knappe snoet! Ik kan niet geloven dat deze 44 jaar of ouder is. Ik schat haar véél jonger in!
Géén verdere info betreft opfrissen. Ik kwam al fris van thuis maar indien de optie er is, dan doe ik dit op locatie altijd.

Staand begonnen met wat schuren, dansen en aftasten. Verder het op bed zijwaarts tongzoenen, wat nipple play.. wat worden die stijf zeg.. en door naar pzc. Hierna kort door naar 69. PZC was echt goed, sloppy.

Intiem heb ik geen opmerkingen van. Begonnen in missio met volop tongzoenen, switch naar doggy, door naar pronebone en nog cowgirl met variatie.
Ik voelde dat er geen finish kwam en beiden waren we bek af. Op het einde nog samen gekroeld en gezoend. Ze probeerde nog een finish te maken met PZC maar het mocht niet baten.
Tijd was volgemaakt, geen telefoon gebruik ook al ging deze wel af gedurende onze sessie.
Haar vriendelijk bedankt samen weer aangekleed.

Bij het naar buiten lopen stond de volgende wandelaar buiten al klaar voor een van de dames. (blijkbaar waren er die avond 4 dames op locatie)

Herhaling: JA, dit was echt één van mijn beste of wellicht zelfs dé beste afspraak tot nu toe.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpbeurt-koningin-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Aline was zeer positief.
Vriendelijke en mooie dame, doet erg haar best om je te behagen. Tongzoenen was dik ok.
Pijpbeurt was hemels, intiem gedeelte erg plezant.
Op 1u tijd 2x tot een hoogtepunt gebracht.
Een aanrader voor de mede-wandelaar, mijns insziens.
Groeten, D.
Ps enig minpuntje: het gebruik van de gevreesde rode condoom, die zeer dik is en niet erg veel goed gevoel doorlaat, helaas...
 
Mijn ervaring met Aline was zeer positief.
Vriendelijke en mooie dame, doet erg haar best om je te behagen. Tongzoenen was dik ok.
Pijpbeurt was hemels, intiem gedeelte erg plezant.
Op 1u tijd 2x tot een hoogtepunt gebracht.
Een aanrader voor de mede-wandelaar, mijns insziens.
Groeten, D.
Ps enig minpuntje: het gebruik van de gevreesde rode condoom, die zeer dik is en niet erg veel goed gevoel doorlaat, helaas...
En ze is echt 44....?
Foto's doen mij iets anders geloven, laat zeggen een vroege 30 tiger....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpbeurt-koningin-3.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer leuke date met Aline. Ze ontvangt op dit moment in een van de vele etablissementen aan de weg van Hasselt naar Genk. Zeer vriendelijke en joviale ontvangst door een mooie dame (ze is wel degelijk 44, bijna 45 zelfs). Haar Engels is voldoende om met haar te kunnen communiceren, wat ik toch wel belangrijk vind. Ze (tong)zoende best lekker en ging dan snel over tot pijpen (zonder) en dat doet ze heel lang en uitbundig. Ze vroeg zelf om 69 en ze genoot van het likken. Ze kwam ook op me liggen om over mijn lichaam en penis te schuren en ondertussen bleef ze uitbundig zoenen. Ik mocht haar vingeren (moest wel voorzichtig zijn), ze werd behoorlijk nat en kwam luid klaar. Uiteindelijk overgegaan tot girl on top. Ik moet zeggen dat ze wild tekeer ging. Nog wat geknuffeld en toen begon ze me opnieuw te pijpen, maar de 45 minuten waren voorbijgevlogen, dus tijd om af te ronden. Het is geen klokkijkster, want ik ben zeker nog 10 minuten bij haar gebleven: een beetje smalltalk, nog wat zoenen en knuffelen. Het is de eerste keer dat ik afspreek met een Braziliaanse (uit Sao Paulo) omdat je hier vaak negatieve dingen leest over Zuid-Amerikaanse meisjes, maar deze afspraak beklaag ik me allerminst.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpbeurt-koningin-3.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om het jaar goed te beginnen, vandaag bij Aline geweest, stond al langer op het vizier en meerdere keren contact proberen te leggen maar zonder succes. Echter vannacht zag ik dat haar advertentie opeens was ge-update. Haar vannacht geapped rond 04:00, reageerde direct en een date afgesproken voor vanochtend 11:00, na wat smal talk snel gaan slapen want ik moest natuurlijk fit zijn… 😅

Ze ontvangt aan de gekende weg tussen Hasselt en Genk, dame deed de deur open en zag er bijzonder goed uit. Vriendelijk ontvangst. Spreekt redelijk Engels, je kunt prima met haar praten. Financiële verplichtingen afgehandeld en ten strijde getrokken.

Ze heeft een waanzinnig figuur voor iemand van 44, prachtige krullen en knuffelt en zoent er gretig op los. Het duurde niet lang alvorens ze mijn gereedstaande jongeheer oraal begon te verwennen, goed nat overigens en met veel aandacht en afwisselingen.
Al snel vroeg ze op haar verzoek om 69, dit enige tijd gedaan waarna ik haar op haar rug heb gelegd en haar ben gaan likken, hetgeen ze zichtbaar/hoorbaar/voelbaar kon waarderen.
Ze sommeerde me om te stoppen want ze wilde me teasen naar eigen zeggen.
Waarna ze me weer is gaan pijpen, weer goed nat en afwisselend, heb haar een paar keer moeten afremmen maar dit voelde ze goed aan en heeft het behoorlijk gerekt, uiteindelijk alles lekker in haar mondje gespoten.

Na wat gekroel heeft ze me nogmaals gepijpt en heb ik gevraagd om te neuken en jawel, daar was de alombekende rode condoom. Pielemans was goed voorbereid en had zelf een normale durex mee, dit haar gevraagd en was geen probleem, ze moest er wel om lachen.

Vervolgens een raffel standjes doorlopen maar met haar on top ga je het niet lang uithouden, dit is echt wel top! Ternauwernood haar kunnen afremmen zodat we nog enkele andere standjes konden doen. Uiteindelijk lekker in doggy afgemaakt.
Vervolgens nog lekker geknuffeld en wat nagepraat.

55 min binnen geweest (45 min betaald), ze doet echt haar best, is lief, prachtig lichaam en je kunt redelijk tot goed met haar communiceren. Al met al dikke prima! Herhalinggevaar is in principe aanwezig, denk dat ze echt los komt als je mogelijk 2/3e keer gaat.
 
Laatst bewerkt:
Zeer leuke date met Aline. Ze ontvangt op dit moment in een van de vele etablissementen aan de weg van Hasselt naar Genk. Zeer vriendelijke en joviale ontvangst door een mooie dame (ze is wel degelijk 44, bijna 45 zelfs). Haar Engels is voldoende om met haar te kunnen communiceren, wat ik toch wel belangrijk vind. Ze (tong)zoende best lekker en ging dan snel over tot pijpen (zonder) en dat doet ze heel lang en uitbundig. Ze vroeg zelf om 69 en ze genoot van het likken. Ze kwam ook op me liggen om over mijn lichaam en penis te schuren en ondertussen bleef ze uitbundig zoenen. Ik mocht haar vingeren (moest wel voorzichtig zijn), ze werd behoorlijk nat en kwam luid klaar. Uiteindelijk overgegaan tot girl on top. Ik moet zeggen dat ze wild tekeer ging. Nog wat geknuffeld en toen begon ze me opnieuw te pijpen, maar de 45 minuten waren voorbijgevlogen, dus tijd om af te ronden. Het is geen klokkijkster, want ik ben zeker nog 10 minuten bij haar gebleven: een beetje smalltalk, nog wat zoenen en knuffelen. Het is de eerste keer dat ik afspreek met een Braziliaanse (uit Sao Paulo) omdat je hier vaak negatieve dingen leest over Zuid-Amerikaanse meisjes, maar deze afspraak beklaag ik me allerminst.
Aline vandaag opnieuw bezocht. Weer een heel fijne ervaring. 'Kater' van vorige week met Margo helemaal weggespoeld ... 😉
 
echt onmogelijk om een afspraak vast te leggen. Verschillende whatsapp berichten al gestuurd. Krijg enkel een antwoord met haar prijzen. Ook al enkele keren proberen te bellen. Op whatsapp is ze online maar ze neemt niet op. Ook zijn haar berichten niet gelezen maar toch stuurt ze een berichtje met haar prijzen.
 
echt onmogelijk om een afspraak vast te leggen. Verschillende whatsapp berichten al gestuurd. Krijg enkel een antwoord met haar prijzen. Ook al enkele keren proberen te bellen. Op whatsapp is ze online maar ze neemt niet op. Ook zijn haar berichten niet gelezen maar toch stuurt ze een berichtje met haar prijzen.

Ik kreeg antwoord nadat ze haar ad had geüpload, dit was wel midden in de nacht.
 
Al eens met ander nummer getest?
Haar 1e antwoord is trouwens automatisch, ze gebruikt whatsapp business, daar kun je standaard geautomatiseerde antwoorden sturen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan alleen maar herhalen wat de anderen hier eerder schrijven, Aline is een topper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan