Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lieve dame, zeker en vast, mooie lach op haar gezicht, steeds vriendelijk en goedgezind maar ze heeft een beetje last van smetvrees.
Een stoeipoes zal ze nu wel nooit worden.
Ze moet het hebben van haar looks.
 
Gisteren nog eens bij Anna-Maria geweest, binnen gelokt eigenlijk. Had ze een jaar of 4 à 5 geleden wel al eens een paar keer bezocht en was benieuwd of ze nog even speciaal is zoals toen, ja dus 😅

Was al zo'n drie kwartier bij een andere dame geweest en was eigenlijk niets meer van plan. Maar ze riep me en overtuigde me vrij snel. Ze heeft dan ook twee geweldige argumenten die ik me nog goed herinnerde en me wat deden vergeten waarom 'k er al zo lang niet meer geweest was.

Leeftijd vragen ☑️
Afkomst vragen ☑️
Beide tests doorstaan dus ik mocht binnen
Identiteitskaart tonen ☑️
Instant hengelen naar extra € ☑️ (ze had m'n €50 nog vast)
Smetvrees ☑️☑️
Keukenrol bij het pijpen ☑️
Handje er tussen ☑️
Na nog geen 5 minuten, 'time's up' ☑️
Dan nog maar een brief boven gehaald 🙄🙃
Extra betaald ☑️

I.p.v. me even terug wakker te maken en verder te gaan van waar we gebleven waren. Neemt ze wat olie want ze wil haar 'magic hands' tonen. Mij goed. Na dat 'k terug paraat ben vraag 'k om te hernemen. Neenee, dat gaat nu niet meer, neuken hebben we al gedaan (2 minuten🫤) nu is het enkel nog dit 🤦‍♂️🤷‍♂️
En daar week ze niet van af. Ging nu niet nog eens bijbetalen 🤡
Wat ze deed was niet onaardig maar niet waarvoor ik was binnen gestapt en ze kreeg de klus ook niet geklaard. Dus ja, behoorlijk dure hand job m.a.w.

Even terug naar het begin, na een kort praatje (ze herkende me niet meer, wat 'k normaal vind) en me uit te kleden vroeg ik of 'k haar toilet mocht gebruiken. Dat mocht dus maak een kort plasje terwijl vraagt ze om m'n handen te wassen en m'n instrument (ze wist dat ik al bij iemand geweest was) niet onlogisch, alle begrip hiervoor. Ik ben klaar en draai me om, zit mevrouw haar toilet te kuisen 😆 Die tijd rekent ze dan allemaal mee.

Ze heeft me goed laten betalen maar ga haar hiervoor niet afkraken. Zowel zij als ik hebben tijdens heel het bezoek serieus wat afgelachen en de sfeer zat heel goed. Het blijft voor mij ook een zeer mooie vrouw met een stel wonderlijke borsten. Ook al voelde ik me wat bekocht, ben er niet ongelukkig buiten gestapt.

Maar als er een volgende keer komt, maak ik dat 'k binnen de halve minuut klaar voor actie op het bed lig. Dan heb 'k misschien wat meer waar voor m'n geld...
 
Gisteren nog eens bij Anna-Maria geweest, binnen gelokt eigenlijk. Had ze een jaar of 4 à 5 geleden wel al eens een paar keer bezocht en was benieuwd of ze nog even speciaal is zoals toen, ja dus 😅

Was al zo'n drie kwartier bij een andere dame geweest en was eigenlijk niets meer van plan. Maar ze riep me en overtuigde me vrij snel. Ze heeft dan ook twee geweldige argumenten die ik me nog goed herinnerde en me wat deden vergeten waarom 'k er al zo lang niet meer geweest was.

Leeftijd vragen ☑️
Afkomst vragen ☑️
Beide tests doorstaan dus ik mocht binnen
Identiteitskaart tonen ☑️
Instant hengelen naar extra € ☑️ (ze had m'n €50 nog vast)
Smetvrees ☑️☑️
Keukenrol bij het pijpen ☑️
Handje er tussen ☑️
Na nog geen 5 minuten, 'time's up' ☑️
Dan nog maar een brief boven gehaald 🙄🙃
Extra betaald ☑️

I.p.v. me even terug wakker te maken en verder te gaan van waar we gebleven waren. Neemt ze wat olie want ze wil haar 'magic hands' tonen. Mij goed. Na dat 'k terug paraat ben vraag 'k om te hernemen. Neenee, dat gaat nu niet meer, neuken hebben we al gedaan (2 minuten🫤) nu is het enkel nog dit 🤦‍♂️🤷‍♂️
En daar week ze niet van af. Ging nu niet nog eens bijbetalen 🤡
Wat ze deed was niet onaardig maar niet waarvoor ik was binnen gestapt en ze kreeg de klus ook niet geklaard. Dus ja, behoorlijk dure hand job m.a.w.

Even terug naar het begin, na een kort praatje (ze herkende me niet meer, wat 'k normaal vind) en me uit te kleden vroeg ik of 'k haar toilet mocht gebruiken. Dat mocht dus maak een kort plasje terwijl vraagt ze om m'n handen te wassen en m'n instrument (ze wist dat ik al bij iemand geweest was) niet onlogisch, alle begrip hiervoor. Ik ben klaar en draai me om, zit mevrouw haar toilet te kuisen 😆 Die tijd rekent ze dan allemaal mee.

Ze heeft me goed laten betalen maar ga haar hiervoor niet afkraken. Zowel zij als ik hebben tijdens heel het bezoek serieus wat afgelachen en de sfeer zat heel goed. Het blijft voor mij ook een zeer mooie vrouw met een stel wonderlijke borsten. Ook al voelde ik me wat bekocht, ben er niet ongelukkig buiten gestapt.

Maar als er een volgende keer komt, maak ik dat 'k binnen de halve minuut klaar voor actie op het bed lig. Dan heb 'k misschien wat meer waar voor m'n geld...
Zo ken ik haar ook, en als je wat te veel interesse toont laat ze ook nog eens haar ganse collectie 3D-origami zien...😀
 
Gisteren nog eens bij Anna-Maria geweest, binnen gelokt eigenlijk. Had ze een jaar of 4 à 5 geleden wel al eens een paar keer bezocht en was benieuwd of ze nog even speciaal is zoals toen, ja dus 😅

Was al zo'n drie kwartier bij een andere dame geweest en was eigenlijk niets meer van plan. Maar ze riep me en overtuigde me vrij snel. Ze heeft dan ook twee geweldige argumenten die ik me nog goed herinnerde en me wat deden vergeten waarom 'k er al zo lang niet meer geweest was.

Leeftijd vragen ☑️
Afkomst vragen ☑️
Beide tests doorstaan dus ik mocht binnen
Identiteitskaart tonen ☑️
Instant hengelen naar extra € ☑️ (ze had m'n €50 nog vast)
Smetvrees ☑️☑️
Keukenrol bij het pijpen ☑️
Handje er tussen ☑️
Na nog geen 5 minuten, 'time's up' ☑️
Dan nog maar een brief boven gehaald 🙄🙃
Extra betaald ☑️

I.p.v. me even terug wakker te maken en verder te gaan van waar we gebleven waren. Neemt ze wat olie want ze wil haar 'magic hands' tonen. Mij goed. Na dat 'k terug paraat ben vraag 'k om te hernemen. Neenee, dat gaat nu niet meer, neuken hebben we al gedaan (2 minuten🫤) nu is het enkel nog dit 🤦‍♂️🤷‍♂️
En daar week ze niet van af. Ging nu niet nog eens bijbetalen 🤡
Wat ze deed was niet onaardig maar niet waarvoor ik was binnen gestapt en ze kreeg de klus ook niet geklaard. Dus ja, behoorlijk dure hand job m.a.w.

Even terug naar het begin, na een kort praatje (ze herkende me niet meer, wat 'k normaal vind) en me uit te kleden vroeg ik of 'k haar toilet mocht gebruiken. Dat mocht dus maak een kort plasje terwijl vraagt ze om m'n handen te wassen en m'n instrument (ze wist dat ik al bij iemand geweest was) niet onlogisch, alle begrip hiervoor. Ik ben klaar en draai me om, zit mevrouw haar toilet te kuisen 😆 Die tijd rekent ze dan allemaal mee.

Ze heeft me goed laten betalen maar ga haar hiervoor niet afkraken. Zowel zij als ik hebben tijdens heel het bezoek serieus wat afgelachen en de sfeer zat heel goed. Het blijft voor mij ook een zeer mooie vrouw met een stel wonderlijke borsten. Ook al voelde ik me wat bekocht, ben er niet ongelukkig buiten gestapt.

Maar als er een volgende keer komt, maak ik dat 'k binnen de halve minuut klaar voor actie op het bed lig. Dan heb 'k misschien wat meer waar voor m'n geld...
Jouw indentiteit kaart vragen voor te controleren wie je bent . Dat mag ze toch niet doen . Daar ze is toch niet bevoegd voor . Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat ze vragen aan mij .
 
Jouw indentiteit kaart vragen voor te controleren wie je bent . Dat mag ze toch niet doen . Daar ze is toch niet bevoegd voor . Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat ze vragen aan mij .
Vragen staat vrij, je bent uiteraard niet verplicht om ze dan ook te tonen i.t.t. als de politie dit zou vragen.

Maal er niet echt om, ze is overigens enkel geïnteresseerd in je geboorte jaar.
 
Ze is een knappe vrouw met een guitige glimlach maar toch wat beperkt met haar diensten, goed om ze een keer te bezoeken maar niet eentje om haar deur plat te lopen.
Dat ze smetvrees heeft mag natuurlijk wel maar ze moet nu niet overdrijven, het komt toch een beetje belachelijk over.
Er ligt bijna een halve keukenrol rond uw geslachtsdelen.
Dat ze een id vraagt te tonen is iets waar ik mij niet druk om maak, ik heb niks te verbergen.
 
Ze bied soft seks aan, het gaat er zeer zachtjes aan toe bij haar, pijpen, neuken...
Volgens mij zijn die veertigers zoals jij en ik rustiger en wil ze niet van die overactieve jonge knapen.
Al moet je soms haar uitspraken ook met een korreltje zout nemen hoor want volgens haar weet haar familie niet dat ze deze job hier doet, wat denken die dan, dat ze hier de afwas komt doen....
 
Is deze dame altijd gekleed in zwarte latex rok/ kleed met zwarte laklaarzen? Klein maatje meer en wss toch de 40 gepasseerd.Puistje / schoonheidsvlek rond haar oog.
Indien ja, schrijf ik een recensie. Dan zal iedereen weten dat ze geen smetvrees heeft
 
Is deze dame altijd gekleed in zwarte latex rok/ kleed met zwarte laklaarzen? Klein maatje meer en wss toch de 40 gepasseerd.Puistje / schoonheidsvlek rond haar oog.
Indien ja, schrijf ik een recensie. Dan zal iedereen weten dat ze geen smetvrees heeft
Schrijf je recensie maar! Maar Anna-Maria schat ik qua leeftijd toch ergens rond de 25/30j.;)
 
Anna Maria draagt altijd een zwarte latex ogend setje. Nooit bruin. Ze is ook ergens tussen de 25 en 30 jaar oud. Ze heeft geen echte smetvrees, maar hygiëne is wel erg belangrijk voor haar. Ze heeft wel zwarte lieslaarzen, maar draagt deze nooit in het raam, alleen op de kamer doet ze deze wel eens aan op verzoek.
 
Zowel van smetvrees als overdreven gebruik van keukenrol nog nooit iets gemerkt. Ze is wel erg op goede hygiëne gesteld, maar ook daar is ze niet de enige in.
De smetvrees van Anna Maria was er ooit wel echt, pakweg 6 - 7 jaar geleden, en ik heb toen nooit iemand gezien die zo snel overweg kon met keukenpapier te leggen, als zij wanneer ze merkte dat je ging klaarkomen. Ze heeft daar echter veel in bijgeleerd, en dat ze nu nog altijd gewoon sterk op hygiëne gesteld is, stoort mij niet. Integendeel.
 
De smetvrees van Anna Maria was er ooit wel echt, pakweg 6 - 7 jaar geleden, en ik heb toen nooit iemand gezien die zo snel overweg kon met keukenpapier te leggen, als zij wanneer ze merkte dat je ging klaarkomen. Ze heeft daar echter veel in bijgeleerd, en dat ze nu nog altijd gewoon sterk op hygiëne gesteld is, stoort mij niet. Integendeel.
Dat is goed mogelijk. Ik bezoek Anna Maria echter nog maar 2 a 3 jaar af en toe. Ik zie alleen een erg mooie dame die een prima service bied en erg op goede hygiëne gesteld is.
 
Mij verteld ze al een week of 5 dat ze die week op verlof vertrekt. Dus maar even afwachten of ze nu daadwerkelijk vertrekt.
Dat betekent dus, dat ze met "onzin"praat, klanten probeer binnen te krijgen.
Dat is korte termijn business-politiek en schaadt het wederzijds vertrouwen!

Het is ALTIJD de klant, die beslist wanneer een herhaalbezoek plaatsvindt.
Dat kan, als je voorgelogen bent, weleens veel langer duren, bijv: 1jr ipv. 2 weken!

Anderszijds, het blijft altijd een leuke meid voor een babbeltje bij haar raam!
 
Dat betekent dus, dat ze met "onzin"praat, klanten probeer binnen te krijgen.
Dat is korte termijn business-politiek en schaadt het wederzijds vertrouwen!

Het is ALTIJD de klant, die beslist wanneer een herhaalbezoek plaatsvindt.
Dat kan, als je voorgelogen bent, weleens veel langer duren, bijv: 1jr ipv. 2 weken!

Anderszijds, het blijft altijd een leuke meid voor een babbeltje bij haar raam!
Daar moet ik je gelijk in geven en het is dan ook misschien wel de belangrijkste reden dat ik haar niet vaker bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan