Recensie Antonia, Gent, Schepenenvijverstraat 23/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week (nog) eens naar Antonia geweest. Zoals steeds zeer hartelijke ontvangst. Is heel vriendelijk en lief en ze weet echt wel wat mannen willen...

Hield haar heels (jawel Krokettje) bewust aan bij het naar boven gaan zonder dat ik erom vroeg... Wat een geil zicht was me dat toen ze de trappen op ging.
Het zou zonde zijn om als eerste naar boven te gaan !!!
Mooie - door de hoge doorzichtige heels nog meer geaccentueerde - slanke lichtbruine benen die ze bij het naar boven gaan heupwiegend liet bewonderen. Prachtig zicht, prachtig moment (jammer dat die trap zo kort is...).

Deed op mijn vraag niet direct haar lingerie uit. Rustig aan maar het geweer stond vlug geladen... Ze neemt echt haar tijd en weet (ondertussen) wat ik graag heb... Ik kreeg een zeer geslaagde langdurige geile penismassage... en dan het condoom erop en een zalige pijpbeurt. Ondertussen af en toe een lingeriestuk uitdoende... Gebruikt haar geile blik om je op te naaien... Effenaf prachtig, precies wat ik wil. Liet niet na om er ook de zalig kreunede geluiden aan toe te voegen... Haar daarna geneukt in missio en overheerlijk - onder haar opzwepend gekreun - klaargekomen in doggy style. Ik zou echt niet weten wat ik slecht vind aan deze meid. En hoe meer ik ga, hoe beter het telkens lijkt... Ja, ze voelt ook wel aan dat ik het heerlijk vind en ik bevestig haar daar dan ook in.

Uiteraard verschillen smaken en das maar goed ook natuurlijk... maar voor mij steekt Antonia er momenteel met kop en schouders en heels (Krokettje) bovenuit In Gent. Bij haar ben ik nog nooit ontgoocheld buiten gegaan. Dat meisje doet echt haar best en haar job zeer goed. Wat ik bijzonder apprecieer is dat ze geen klokkenkijkster is (daar heb ik een gloeiende hekel aan al moet je als klant ook niet overdrijven en gaan profiteren...) en dus ruimschoots haar tijd neemt. Ze weet uiteraard ook wel de de omgekeerde houding haar klanten zou kosten. Echt een aanrader !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan