Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien moet eens iemand de dame contacteren (bv een van de newbies) om haar diets te maken dat agenda's belangrijk zijn. Zowel de hare als die van de wandelaar. En dan kunnen er recensies komen, heel simpel eigenlijk allemaal...
 
Iemand ervaring met

Toen ze nog in Limburg werkte, werd ze de hemel in geprezen. Als ik ze mag geloven staren de meesten nog altijd glazig uit de ogen. Maar ja, mensen die op de parking wonen....
 
Iemand ervaring met

De zoekfunctie doet soms wonderen…

 
Beetje zelfde ervaring als recensie ctg Sara ingelmunster kwam waarschijnlijk ook op verkeerde moment. Had voor een uur afgesproken bij aankomst bleek dat dat niet ging wegens al iets anders afgesproken dus maar half uur. Ja heeft mooi figuur. Maar deed het op routine veel fake gekreun en inderdaad regelmatig hand wegduwen zodat je op de duur het opgeeft haar aan te raken. Kreeg de indruk dat zij het vervelend vond. Dat kan pech voor mij wens anderen meer succes
 
Dag allen,

Ik zoek al een tijdje een dvp die met een strapon voor de eerste keer wil nemen. Het is de eerste keer voor me, dus ik zoek wel iemand met ervaring die mijn ass kan stretchen, dominant overkomt maar het ook rustig kan opbouwen.

Kunnen jullie zo iemand? Merci alvast!
 
Ik wil de komende dagen naar Antwerpen. Wie kan jij aanraden om te bezoeken in Antwerpen?
Geen idee of je er nog iets aan hebt. Hangt ook wat af van waar je zin in hebt, maar ik kan je zeker Isabella in Wilrijk aanraden.

Zuid-Amerikaanse furie met grote borsten en zeer hygiënisch.

Hier alvast de link op Redlights: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html

ps: jammer dat hier voor de rest niet veel anderen op gereageerd hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan