Recensie Ari Ariana, Hasselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alba-real-gfe.html
Ondanks de zeer wisselende reacties en steeds weer dpv spelen onder andere namen, nummers & advertenties toch een gokje gewaagd.
Gisteravond app contact gehad dat vlot verliep. Afspraak gemaakt voor deze ochtend. Vanmorgen nogmaals geappt om afspraak nog steeds stond en dat was zo.
Aangekomen op locatie (paar minuten te vroeg) haar geappt voor kamernummer maar geen gehoor. Meerdere keren geappt, poging gedaan tot bellen en naar de balie binnen gelopen. De baliemedewerkster kon me helaas niet verder helpen zonder kamer nummer.
In tussentijd was ze ook online op whatsapp maar ze reageerde niet.
Toevallig intussen een afspraak kunnen plannen met Carla in Genk (komt separate review) en dus ben ik na 25 minuten vertrokken.
Uiteindelijk kreeg ik 45 minuten later een excuus appje dat de vorige klant iets uitliep.
Ja doei. Iets uitlopen kan maar niet zoveel en al helemaal als je niks laat weten en nergens op reageert en wel op whatsapp bent in de tussentijd.

Ondanks dat haar lichaam op de foto's mij heel erg aanspreekt ga ik aan deze dame geen tijd (en gelukkig geen geld) verspillen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Desondanks de soms matige reviews, ben ik toch eens gaan kijken.

Zeer knappe verschijning, was vriendelijk, kan er wel een gesprek mee voeren.

Je moet je eerst douchen.
Ze doet pzc (indien gewenst) en pijpt diep, ze laat gewillig haar zeer fris kutje likken, en neuken mag je gelijk je wilt.
Je mag haar vingeren en aanraken, enkel geen tongzoenen.

Altijd leuk, aan afspraakje waar je puur voor de looks gaat, en dan toch nog een goede service krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan