Recensie Ariela, Amstelveen (vh Amsterdam) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
843
23/09/21
454
56
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3881416-ariela
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Laat ik beginnen met de pluspunten, dame heeft gigantische borsten zoals op de foto en heeft genoeg handdoeken voorhanden alhoewel ze in een hotel zit.
Ik heb haar geboekt voor een half uur en was met 20 minuten al weer vertrokken.
Ze begint het spel met masseren van de jongeheer met haar borsten en waarna ze langzamerhand en condoom erbij pakt. In de tussentijd mag je nergens aan zitten, zelf niet je hand o haar arm leggen ;-). Hiermee gaf ze al een signaal af dat er naarmate je verder in je tijd bent ook nergens mag aanraken.
Na klein tien minuten masseren en pijpen (mc) mocht ik de klus afmaken in missioanair en een bijna face to face kon je ruiken dat ze haar tandjes niet gepoetst had wat vreselijk stonk.
Alles bij elkaar inclusief douchen stond ik na 25 weer buiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch een gokje genomen om deze vrouw te bezoeken, ondanks de 1-ster review.

Dame ontvangt in een hotel in Amsterdam Zuid en wacht je op zodra je de lift uitstapt.

Het is de dame van de foto's maar zoals altijd het geval is zijn ze wel van een tijdje geleden.

Maar ik vond haar lief, aantrekkelijk en ze deed 200% haar best om het naar mijn zin te maken.

De uur is volgemaakt, pijpen was erg lekker (ballen werden meegenomen), massage met veel olie (ook op haar mooie borsten) verschillende standjes gedaan en een tweede ronde werd op haar initiatief voorgesteld.

Hygiëne was op orde, ook niets mis met haar adem 🤷‍♂️

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar maar ze is er tot dinsdag vertelde ze.

Enige minpunt was zoenen (of gebrek daaraan) maar ik heb het niet gemist. Er waren genoeg andere dingen te doen. 😎
 
Goed om te horen dat ze met sommige klanten wel wat relaxter is!
Dat biedt hoop!

Ik ben wel benieuwd hoe haar borsten er in het echt uitzien eigenlijk?
Zijn ze nog een beetje stevig, met wat volume zeg maar of zijn het van die uitgezakte kwarktassen?
Het beeld dat foto 1 schetst zou perfect zijn, maar dat zijn nou weer net de bewerkte foto's......
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ontmoette Ariana in een minuscuul kamertje in een niet al te best hotel. Vanzelfsprekend waren haar mega borsten de voornaamste reden om de proef op de som te nemen. Nou, daar is inderdaad niets aan gelogen, die zijn echt gigantisch. Mijn eerste indruk was dus zeer positief, maar dat verdween als sneeuw voor de zon.

Douchen kon ik enkel na aandringen, afdrogen met een natte handdoek… Daarna volgde een sessie die ik nog het beste netjes kan omschrijven als 'passief'. Niet zoenen ok (ondanks dat het in de opties staat), maar helemaal niet aanraken gaat wel erg ver. Vooral als je beweert een GFE aan te bieden. Het leek eerlijk gezegd helemaal nergens op, ook de sex was waardeloos. Het was bijna alsof haar zware borsten haar beletten om in beweging te komen. Op haar rug liggen, armen voor de borsten en de andere kant op kijken. Hierdoor werd het zowaar een opgave om tot een eind te komen. Na afronding heb ik me snel opgefrist en ben rennend het hotel verlaten, pffff wat een deceptie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan