Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had dit weekend contact met een schoontje.
Centrum Antwerpen in de buurt van de Suikerrui. Vanwege het gekende probleem stuurde ik een berichtje vooraf of ze er echt uitzag zoals op de foto's. Ze maakte zich kenbaar via Whatsapp, we videobelden even en ik zag meteen dat het goed zat. Als je wil afspreken wees dan snel. Binnen 2 weken wordt ze verplaatst. De dame spreekt ook Spaans zoals ons eerder ook al was opgevallen bij anderen. Ze heeft 5 j in een massagesalon gewerkt in Barcelona. Haar Engels is beperkt maar zeker voldoende om goed te communiceren.
Een aparte recensie : zie ik het nut niet van in. Binnen 2 weken is ze weer weg.
De ontvangst was hartelijk ook al stond ik er 10 min te vroeg, ik werd meteen binnengelaten en via sms de weg gewezen, stap voor stap, waar in het gebouw ik precies moest zijn. Een liefdevolle begroeting inclusief een kus vol op de mond. De sex was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk, de blowjob die er aan voorafging was dat wel. Hemels, intens, nat en diep. Eenmaal het condoom er op gebruikte ze te veel glijmiddel naar mijn zin. Maar ja : "pussy hurt".
Ik nam ze missionaris, doggy, cowgirl, reverse cowgirl & terug doggy waarbij ik haar bij de onderarmen vast nam en voorover liet hangen. Haar neus net boven het bed. Eindigde met het vastnemen in doggy van haar bovenarmen, haar rug volledig tegen mij getrokken haar hoofd in mijn nek. De 2 laatste standjes vond ze zeer opwindend zei ze. Ikzelf vond het ook en de andere posities waren veeleer een saaie les in kinetische mechanica. Geen spatje vuur en met het idee van "klant nr xx vandaag".
Daarom nam ik het initiatief over. Op het eind kwam ze zeer goed los en was het ook een totaal ander soort seks. Ook tongkussen en niet ééntje en ook niet met slechts het tipje van de tong. Nee, vol en heel lekker. Deze meid kreeg er zin in.
Na de feiten kreeg ik nog een niet proffesionele massage. Het ijs was wel gebroken. Sowieso heb ik een streepje voor als ik vertel over mijn Aziatisch restaurant, Aziatische vrouw, wat gerechten laten zien die we hebben, etc….
Al met al een leuke date, niet top maar zeker niet slecht.
Mooi figuur, mooie snoet en iets meer tijd gekregen dan voorzien.
Inderdaad een correcte advertentie deze keer, dom dat ze die niet hebben laten verifiëren (y)

Met het tongzoenen ging ze wel wat over the top hier, het leek wel een wasmachine ?
 
Inderdaad een correcte advertentie deze keer, dom dat ze die niet hebben laten verifiëren (y)

Met het tongzoenen ging ze wel wat over the top hier, het leek wel een wasmachine ?
Ja kan ik enkel beamen het klopt zeker...

tongzoenen was over the top maar beter dat dan niets...

persoonlijk heb ik wel al beter pijpbeurten gehad, begrijp me niet verkeerd ze weet wat ze doet en zeker hoe ze je moet plagen met de balletjes erbij etc al dat ze bij mij wel niet zo diep ging/kon wat wel spijtig was.

Het neuken was wel goed daarentegen bij mij nam ze wel initiatief en ze kan ook best goed rijden als ze bovenop je zit en had niet het gevoel dat ik gewoon nr x van de dag was. en ze vond het best ook leuk als ik goed doorging....

Dus best wel een positieve ervaring.
 
De foto's op het profiel van Angela zijn blijkbaar vandaag veranderd naar die van iemand anders,, geen idee waarom ze zei dat ze nog een week in Antwerpen zou zitten en het nummer dat op de advertentie staat is haar telefoon (heb je rechtstreeks met haar contact, weet ik zeker want heeft ze getoond toen ik dit vroeg)


Dus geen idee of je met de persoon die wij gezien hebben zou afspreken indien je vandaag een afspraakje boekt.
 
De foto's op het profiel van Angela zijn blijkbaar vandaag veranderd naar die van iemand anders,, geen idee waarom ze zei dat ze nog een week in Antwerpen zou zitten en het nummer dat op de advertentie staat is haar telefoon (heb je rechtstreeks met haar contact, weet ik zeker want heeft ze getoond toen ik dit vroeg)


Dus geen idee of je met de persoon die wij gezien hebben zou afspreken indien je vandaag een afspraakje boekt.
Het blijft een loterij ?
 
De foto's op het profiel van Angela zijn blijkbaar vandaag veranderd naar die van iemand anders,, geen idee waarom ze zei dat ze nog een week in Antwerpen zou zitten en het nummer dat op de advertentie staat is haar telefoon (heb je rechtstreeks met haar contact, weet ik zeker want heeft ze getoond toen ik dit vroeg)


Dus geen idee of je met de persoon die wij gezien hebben zou afspreken indien je vandaag een afspraakje boekt.
Klopt. En het andere profiel van haar staat nu de naam Xixi bij. Zelfde foto's als ervoor bij Angela die toen ook al een andere meid toonden.
Volgens mij kan de pooier al die chinezen niet meer uit mekaar houden. ?
 
Klopt. En het andere profiel van haar staat nu de naam Xixi bij. Zelfde foto's als ervoor bij Angela die toen ook al een andere meid toonden.
Volgens mij kan de pooier al die chinezen niet meer uit mekaar houden. ?
Ik veronderstel dat de 'pooiers' zelf ook Chinees zijn ;)

Nee, het werkt zo. De netwerken erachter hebben een wisselende voorraad dames, een voorraad namen en een voorraad foto's (deels van dames die hier momenteel echt zijn of in het verleden nog geweest zijn, deels van dames in Barcelona of China, deels gewoon van het internet geplukt).

Ze plaatsen advertenties online met foto's van een bepaalde persoon, soms horen die bij iemand die effectief aanwezig is, soms niet. Dat men het hier niet nauw mee neemt heeft veel te maken met de dynamiek. Elke dame blijft slechts een paar dagen tot een paar weken op dezelfde plek, afhankelijk van hoe populair ze is. Daarna wordt ze overgeplaatst. Omdat er zoveel beweegt is het online zetten van getrouwe advertenties geen prioriteit, de situatie verandert immers constant en de klanten komen toch wel. Bovendien zouden veel van de oudere dames véél minder klanten lokken mochten ze met hun echte foto's online staan (zeker aan de tarieven die ze vast hanteren).

Hier zal pas een einde aan komen wanneer we met z'n allen rechtsomkeer maken wanneer we weer eens met een catfish te maken hebben.


Ik moet wel zeggen dat het een vrij recente evolutie is dat Redlights bol staat van de valse en ongeverifiëerde advertenties met Chineesjes. Die waren er vorig jaar ook wel altijd, maar toen waren er ook veel geverifiëerde bij die echt bij een hier aanwezige persoon hoorden (al was dat geen garantie dat je ook naar die specifieke dame werd gestuurd i.p.v. naar een collega). Nu lijken getrouwe advertenties eerder uitzondering dan de regel te zijn.
 
Ik had dit weekend contact met een schoontje.
Centrum Antwerpen in de buurt van de Suikerrui. Vanwege het gekende probleem stuurde ik een berichtje vooraf of ze er echt uitzag zoals op de foto's. Ze maakte zich kenbaar via Whatsapp, we videobelden even en ik zag meteen dat het goed zat. Als je wil afspreken wees dan snel. Binnen 2 weken wordt ze verplaatst. De dame spreekt ook Spaans zoals ons eerder ook al was opgevallen bij anderen. Ze heeft 5 j in een massagesalon gewerkt in Barcelona. Haar Engels is beperkt maar zeker voldoende om goed te communiceren.
Een aparte recensie : zie ik het nut niet van in. Binnen 2 weken is ze weer weg.
De ontvangst was hartelijk ook al stond ik er 10 min te vroeg, ik werd meteen binnengelaten en via sms de weg gewezen, stap voor stap, waar in het gebouw ik precies moest zijn. Een liefdevolle begroeting inclusief een kus vol op de mond. De sex was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk, de blowjob die er aan voorafging was dat wel. Hemels, intens, nat en diep. Eenmaal het condoom er op gebruikte ze te veel glijmiddel naar mijn zin. Maar ja : "pussy hurt".
Ik nam ze missionaris, doggy, cowgirl, reverse cowgirl & terug doggy waarbij ik haar bij de onderarmen vast nam en voorover liet hangen. Haar neus net boven het bed. Eindigde met het vastnemen in doggy van haar bovenarmen, haar rug volledig tegen mij getrokken haar hoofd in mijn nek. De 2 laatste standjes vond ze zeer opwindend zei ze. Ikzelf vond het ook en de andere posities waren veeleer een saaie les in kinetische mechanica. Geen spatje vuur en met het idee van "klant nr xx vandaag".
Daarom nam ik het initiatief over. Op het eind kwam ze zeer goed los en was het ook een totaal ander soort seks. Ook tongkussen en niet ééntje en ook niet met slechts het tipje van de tong. Nee, vol en heel lekker. Deze meid kreeg er zin in.
Na de feiten kreeg ik nog een niet proffesionele massage. Het ijs was wel gebroken. Sowieso heb ik een streepje voor als ik vertel over mijn Aziatisch restaurant, Aziatische vrouw, wat gerechten laten zien die we hebben, etc….
Al met al een leuke date, niet top maar zeker niet slecht.
Mooi figuur, mooie snoet en iets meer tijd gekregen dan voorzien.
Dit meisje neukte in Barcelona zonder condoom voor 60 euro per uur.
 
Laatst bewerkt:
Dit meisje neukte in Barcelona zonder condoom voor 60 euro per uur.
Bedankt voor de info.
1 Alle hoeren zijn goedkoper in Spanje.
2 Zonder cd is een keuze die je maakt maar mij niet gezien.
Zowel haar als mijn keuze.
3 Je bent waard wat een klant er voor over heeft. Ik moet zeggen, ik ben als slecht bediend geweest, en ronduit geript geweest, maar dit vond ik zijn geld waard.
4 Ik hou echt niet van dit soort dooddoeners berichten.
5 No offence. Maar in Gambia deed ze het misschien voor 15€.
What's the point?
 
Btw, enig idee of dit nog steeds dezelfde dame is nadat de foto's omgewisseld zijn. Al beetje spijt dat ik niet ben langs geweest voordien ...
 
Wil je echt zeker zijn vraag dan om te videobellen voor je gaat naar de afspraak. Wil ze het niet dan is ze wrschnlk al verplaatst.
Angela zelf maakte er geen probleem van en stelde het zelf voor.
Dat zegt niet per se iets. Vaak (niet altijd) wordt de communicatie door een tussenpersoon geregeld en is een videocall met de dame in kwestie niet mogelijk. Betekent niet noodzakelijk dat ze er niet is.

Heeft iemand deze al bezocht? https://www.redlights.be/profiel/yoyo-45
Staat al weken online voor omgeving Lier. Er moet toch al iemand van genoten hebben?
Fake, dat zie je meteen. De foto's zijn te professioneel, en... https://www.google.com/search?sa=X&...1CI4Q2A4oAXoECAEQMw&biw=1536&bih=684&dpr=1.25

Daarnaast is de aangegeven leeftijd 26. Dat is in het Chinees codetaal voor 50+ ;)
 
@Altor
Ik had het over de dame in kwestie niet in het algemeen. De echte Angela van de foto's en die ik gezien heb maakt geen probleem van een videocall. Toen was zij het die inderdaad in beeld verscheen. Zij beheert ook haar eigen afspraken.
 
Bedankt voor de info.
1 Alle hoeren zijn goedkoper in Spanje.
2 Zonder cd is een keuze die je maakt maar mij niet gezien.
Zowel haar als mijn keuze.
3 Je bent waard wat een klant er voor over heeft. Ik moet zeggen, ik ben als slecht bediend geweest, en ronduit geript geweest, maar dit vond ik zijn geld waard.
4 Ik hou echt niet van dit soort dooddoeners berichten.
5 No offence. Maar in Gambia deed ze het misschien voor 15€.
What's the point?
Hij vermelde gewoon dat ze nzc deed. Dat was alles. Misschien niet relevant voor jou maar als ik zeker weet dat ze nzc doen vermijd ik ze liever. Ik zie dit dus als nuttige info.
 
Hij vermelde gewoon dat ze nzc deed. Dat was alles. Misschien niet relevant voor jou maar als ik zeker weet dat ze nzc doen vermijd ik ze liever. Ik zie dit dus als nuttige info.
Is goed he gast. Volgens mij vermelde hij dat ze nzc deed voor 60 € per uur, nee? Niet een beetje denigrerend? Of waarom zet je daar anders die prijs bij? Nzc of nmc maakt niet uit als je zelf altijd condooms gebruikt, niet? Voor mij hoofdstuk afgesloten. Ze is er toch niet meer.
 
Zijn er mogelijkheden om de echtheid van de foto's van die Chinese dames te checken?

Ik ben helaas ook al in de val gelopen wegens mooie foto's en een broek vol goesting.
't was niet de mooiste, massage was niet vet maar wel verschillende keren mogen afrijden dus niet helemaal tegengevallen.
Bij de volgende uitstap wil ik me alleszins beter voorbereiden om niet meer in dezelfde val te lopen o_O
 
Zijn er mogelijkheden om de echtheid van de foto's van die Chinese dames te checken?

Ik ben helaas ook al in de val gelopen wegens mooie foto's en een broek vol goesting.
't was niet de mooiste, massage was niet vet maar wel verschillende keren mogen afrijden dus niet helemaal tegengevallen.
Bij de volgende uitstap wil ik me alleszins beter voorbereiden om niet meer in dezelfde val te lopen o_O
Een videocall vragen is de enige manier, maar geen sluitende oplossing omdat de communicatie bij veel dames door een tussenpersoon wordt verzorgd waardoor een videocall toch niet mogelijk is, ook al is de dame echt.
 
Zijn er mogelijkheden om de echtheid van de foto's van die Chinese dames te checken?

Ik ben helaas ook al in de val gelopen wegens mooie foto's en een broek vol goesting.
't was niet de mooiste, massage was niet vet maar wel verschillende keren mogen afrijden dus niet helemaal tegengevallen.
Bij de volgende uitstap wil ik me alleszins beter voorbereiden om niet meer in dezelfde val te lopen o_O
Videobellen is de enige manier, als dat niet kan/mag ga er dan gewoon vanuit dat de foto´s vals zijn. Als het niet kan doordat de communicatie via iemand anders verloopt dan betwijfel ik al helemaal dat er zelfs nog maar een kans is dat de foto´s echt zijn.

Maar eigenlijk kun je het zelfs aan de foto´s zien of ze echt gaan zijn of niet.

Is de dame overdreven knap, en zijn de foto´s van topkwaliteit qua setting, pose van de dame en de photoshop ook tot in de puntjes afgewerkt dan weet je eigenlijk al gewoon dat dit een (semi)professioneel model en photoshoot is.
 
Als het niet kan doordat de communicatie via iemand anders verloopt dan betwijfel ik al helemaal dat er zelfs nog maar een kans is dat de foto´s echt zijn.
Die twijfel is ongegrond, ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat er wel degelijk genoeg reële advertenties zijn geweest waarbij de communicatie via een tussenpersoon liep. Chinese dames zijn nu eenmaal niet gekend om hun goede beheersing van het Engels, en Baidu Translate is ook niet alles.
Maar eigenlijk kun je het zelfs aan de foto´s zien of ze echt gaan zijn of niet.

Is de dame overdreven knap, en zijn de foto´s van topkwaliteit qua setting, pose van de dame en de photoshop ook tot in de puntjes afgewerkt dan weet je eigenlijk al gewoon dat dit een (semi)professioneel model en photoshoot is.
Klopt idd voor 95 % van de gevallen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan