WHEM Bambi / bossche bolleke Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevertje88

Newbie
22
06/11/22
3
Wie is er wel eens bij Bambi geweest in den bosch?
helaas staat de advertentie nu niet online. Maar ik heb al een tijdje mail contact met haar. Maar het is lastig om als chauffeur juist te plannen dat je langs kan gaan. Zeker omdat ze geen telefoonnummer afgeeft en ik thuis afhankelijk ben met internet van mail.
 
Wie is er wel eens bij Bambi geweest in den bosch?
helaas staat de advertentie nu niet online. Maar ik heb al een tijdje mail contact met haar. Maar het is lastig om als chauffeur juist te plannen dat je langs kan gaan. Zeker omdat ze geen telefoonnummer afgeeft en ik thuis afhankelijk ben met internet van mail.

Ik ben meerdere keren bij Bambi geweest en ze is heel relaxt.. werkelijk niets is haar te gek en volgens mij geniet ze er zelf ook echt van.
De communicatie is helder en afspraken maken gaat zeer vlot. Als het haar niet uitkomt dan geeft ze altijd (een) alternatie(f/ven).
Verder is ze wat flink -en daar houd ik juist van- maar ze is wel een knapperd!

Mij ga je vaker zien Bambi, gr Robin
 
Laatst bewerkt:
Ben ook al een aantal keer bij Bambi geweest. Afspraak maken gaat altijd duidelijk. Ze kan lang niet altijd, maar is daar heel duidelijk over. Ontvangt gewoon thuis, waaroor je er niet heel descreet naar binnen kunt. Vaak begint het tongzoenen al een in de hal, en een keer zijn we zelfs niet verder gekomen dan daar. Ze is een hele geile milf, vroeger wat dik, nu gewoon lekker stevig. Weet je echt geil te maken, kan heerlijk pijpen en lekker neuken. Fijn om als vast adres te hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan