WHEM Gisele , Den Bosch/Amsterdam/Veenendaal/Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
315
25/10/21
150
Probeer al tijdje een afspraak met deze Dame te maken voor massage , maar dan zit ze weer net in andere stad wat weer net te ver weg is voor mij . Dan weer hier dan weer daar en in haar advertentie staat
dat ze binnenkort een salon gaat openen in Veenendaal en vraag je of je daar alvast een afspraak kan boeken kan ze geen adres geven , wel vreemd als je een salon gaat openen!
ik heb meerdere mobieltjes en na tijdje tijdje appen krijg je berichtje dat je haar al vaker probeert te fakken ofzo! misschien iemand anders hier wel afspraakje kunnen maken.
grt GW22
 
Ze staat met naam en toenaam op haar site en daarmee is ze ook op het internet te vinden. Ze heeft gewoon een bedrijf. De diensten waar we hier naar zoeken (zeg maar "DVP") levert ze niet. Dat staat er duidelijk bij.
 
Jezus wat een fantasie heeft deze meid toch denk echt een schroefje los bij haar , al bijna een jaar bezig aan verbouwing EN als de verbouwing
over paar maandjes af is komt ze op tv bij rtl4 business , schrijft ze zelf in haar advertentie he moet zeker reclame voor haar studio
dat er niemand heen gaat anders waren er hier wel enige reacties van klanten te lezen.
grt GW22
 
Nou gister deed ik verslag hier over haar en dat ze in haar advertentie op M-P had staan dat ze bijna met de verbouwing klaar zijn,
ja eindelijk mag ook wel na 1 jaar en dat ze op t-v komt in rtl4 business keek ik vandaag weer op haar advertentie staat er niks meer
in dat ze op t-v komt .
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan