Recensie Bambi, Tilburg 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
51
26/08/22
40
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/7471665-bambi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had er zin in, maar het was een grote teleurstelling. Dit was echte afwerk-sex.
Op de foto was te zien dat ze erg slank was, maar in het echt was ze nog kleiner en dunner dan "skinny".
Haar Engels was slecht. Ze bleef maar zeggen "sit", totdat ik er achter kwam dat ze wilde dat ik ging liggen. Ik heb haar toen proberen duidelijk te maken dat ze dan toch echt geen "sit" moet zeggen. Nog geen minuut later, kreeg ik toch weer het commando "sit".
Om mijn volledig slappe jongeheer werd een condoom gedaan. Ze zoog er een paar minuten aan. Toen ging ze op haar rug liggen, trok haar benen op en zei "you fuck me".
Op mijn verzoek om doggy te doen, kreeg ik als antwoord "no, it is pain". Daar kon ik het dan mee doen.
Blijf er vooral weg!
 
Rot voor je, maar de advertentie boezemde mij al niet veel vertrouwen in. Zo'n mevrouw die extra geld vraagt voor van alles en nog wat heeft er vast niet veel zin in en ligt waarschijnlijk met een calculator in haar handen de klanten af te werken. Dan biedt ze aan om zonder condoom te neuken (voor het luttele bedrag van 100 euro extra); ieder zijn meug, hoor, maar ik hoef de enge ziektes van mijn voorgangers niet. Ten slotte zet ze foto's op Kinky, waarop ze onder een afzuigkap zit te paffen.
Over haar uiterlijk zou ik ook nog de nodige opmerkingen kunnen maken, maar in deze gevoelige tijden zouden mensen daar aanstoot aan kunnen nemen.
 
jouw opmerking over neuken zonder condoom snap ik. Ik zou dat ook nooit doen. Vroeger meed ik dames die het aanboden dan ook. Ondertussen heb ik wel gemerkt dat heel veel dames het toch doen terwijl het niet in de advertentie vermeld staat. Omdat deze dame er flink veel geld extra voor vraagt, had ik het gevoel dat het niet vaak gebeurde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan