Recensie Bella, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 309

Wandelaar
Forumpionier
58
02/07/21
20
Vandaag zonde afspraak naar eindhoven gereden nu was het een keertje niet druk dus had veel keuze. Nu voor bella gegaan en de keuze was perfect . Wat een stoute dame is dat zeg. Was het de beste keer ooit. Echt een hele goede klik. Hopen dat het geen verslaving word
 
Vanmiddag een afspraak met Bella gemaakt, ging af op de recensies en was niet teleurgesteld. Het is mooi getint meisje met grote borsten maar je aan mag komen. De body massage was erotisch en ze doet goed haar best. Ik ben heerlijk klaargekomen en heb een fantastisch uurtje gehad.
 
Beste mannen,

Jullie betalen €130,- voor een heerlijke jacuzzi met masseuse die jou een basismassage geeft.
Daarnaast mag de masseuse een intensere massage aanbieden. De keus om hiermee akkoord te gaan is aan jou, je wordt niet gedwongen.
En wat het stukje intiem betreft daar mag de masseuse max €75,- voor vragen. Maar het is nog altijd aan de masseuse wat zij jou daarvoor geeft. Wil ze jou alleen een blowjob geven voor dat bedrag, is dat nog altijd aan haar. Ze hoeven bij Yumi geen sex met jou te hebben, het is nog altijd hun eigen keuze. Wees lief, geniet en ga niet achteraf klagen. Helemaal niet als je er zo heerlijk van hebt genoten ♥️ Niet netjes naar de dame (s) toe
 
  • Wow
Waarderingen: Ba74
En dat ben ik helemaal met Henkie29 eens. Ook ik klaag zeker niet. Bella fantastisch mooie lieve meid.

Ik heb het er een keer uitvoerig met Laura over gesproken binnen Yu&Mi, en zij gaf aan dat het gewoon een max is van 75 euro (Incl. Pijpen en neuken) en 50 voor alleen Pijpen. De dame bepaald zelf of ze dit doet, mag het eigenlijk niet zelf aanbieden.

Daarbij heb ik verschillende intensieve massages gehad bij YuMi, maar nooit extra betaald voor de intensieve. Meiden als Jade, Roxy, Laura (heet nu anders) en Romy vragen hier niets extra's voor. Waarom zegt Laura dan een max van 75 euro ? Er wordt verwacht dat wij ons aan de regels houden, wat ik ook altijd zal doen, maar laten we de bekende kerk wel in het midden laten staan. Daarbij ook eens over Honesty reclame spotje.
 
Super lieve leuke en zeer erotische meid. Ze snapt de kunst van erotiek icm masseren. Geniet er zelf ook van. Extra s zou ik voor een volgende keer laten. Ze is veel te mooi om alles al in 1x uit te pakken.
 
Super lieve leuke en zeer erotische meid. Ze snapt de kunst van erotiek icm masseren. Geniet er zelf ook van. Extra s zou ik voor een volgende keer laten. Ze is veel te mooi om alles al in 1x uit te pakken.
Ik kon het toch niet weerstaan 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Ba74
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=235
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook maar eens een bezoekje gepleegd aan Yu&Mi in Eindhoven. Gekozen voor Bella, op basis van dit topic.

Eerdere recensies zijn spot-on. Leuke, lieve meid, waar ik een goede klik mee had. Sexy met een mooi lijf. Cup D met piercings. Aan de donkere kant van licht getint. De 1.65 hierboven haalt ze met hakken aan net.

En een kleine geile donder dat ze is. Al tijdens t douchen en in de jacuzzi teased ze je uitgebreid en rijdt ze lekker tegen je aan en mag je haar lijf leren kennen. Daarmee wist ze me dusdanig op te geilen dat ik de aangeboden extra's ook maar een keer gedaan heb, ondanks dat ik die meestal niet nodig vind.

Massage was lekker stevig en met het hele lijf, waar ik al stevige en redelijk gespierde vent wel van hou.
Wel wat kort, want door de jacuzzi en de extra's mocht ik me snel omdraaien.

Extra's waren intiem en pijpen mc. Ik mocht haar ook beffen.
Als kers op de taart mocht ik haar (tong)zoenen. Dat begon met een tease, maar was daarna voluit. Misschien vanwege de klik, maar iets wat ik niet eerder heb gehad bij massagesalons.

Na mijn hoogtepunt nog even knuffelen, waarna ze vroeg of ik haar lekker hard wilde vingeren omdat ze op t randje zat...waarna ze squirtend klaarkwam.

Herhalingskans is erg groot.
 
Laatst bewerkt:
Beste mannen,

Jullie betalen €130,- voor een heerlijke jacuzzi met masseuse die jou een basismassage geeft.
Daarnaast mag de masseuse een intensere massage aanbieden. De keus om hiermee akkoord te gaan is aan jou, je wordt niet gedwongen.
En wat het stukje intiem betreft daar mag de masseuse max €75,- voor vragen. Maar het is nog altijd aan de masseuse wat zij jou daarvoor geeft. Wil ze jou alleen een blowjob geven voor dat bedrag, is dat nog altijd aan haar. Ze hoeven bij Yumi geen sex met jou te hebben, het is nog altijd hun eigen keuze. Wees lief, geniet en ga niet achteraf klagen. Helemaal niet als je er zo heerlijk van hebt genoten ♥️ Niet netjes naar de dame (s) toe
Niemand klaagt hier dus waarom zo'n bericht? Totaal overbodig dus.
 
Aangezien mijn vaste dame bij Yu&Mi niet (meer) zoveel werkt, afgelopen mei op basis van de berichten hier een afspraak gemaakt met Bella. Wat een aangename verrassing was zij zeg. Nou ben ik eigenlijk niet zo van de buitenlandse dames, omdat ik die vaak slecht versta, maar ik verwacht dat Bella een halfbloedje is, want ze sprak accentloos Nederlands.

Bella is een zeer compacte dame, klein, slank en rondingen waar ze moeten zijn: flinke nep borsten met gepiercte tepels en een lekker bol handzaam kontje. Ook heeft ze een mooi gezicht met veel makeup, maar het is een mooie vrouw. Bella begint al met je als je onder de douche staat. Daarna samen in het bubbelbad, waarbij ik mijn handen eigenlijk niet van haar kont heb gehouden. Uiteindelijk op het matras verder. Eerst op de buik, waarbij ze heerlijk over mijn rug kriebelde en tot slot op de rug voor de HP. Aangezien het de dames nooit lukt om mij klaar te laten komen, wordt mij altijd gevraagd of ik het zelf wil afmaken. Jezelf aftrekken met olie is toch heel anders dan droog, dus ook als ik het zelf probeer lukt het vaak niet. In dit geval lag Bella naast me en had ik mijn hand op haar kont, waardoor ik deze keer toch wel een voortreffelijk hoogtepunt had. Daarna samen naar de douche voor de schoonmaak. Ik zei nog dat ik meestal niet klaarkwam als ik hier kwam, waarop ze zich verontschuldigde, omdat ze dacht dat ik niet wilde klaarkomen. Ik gaf aan dat ik bedoelde dat ik het knap vond dat zij mij wel tot een orgasme heeft gekregen.

Ze heeft geen extra's aangeboden, wellicht omdat het mijn eerste keer was en het nog aftasten was. Bella is super attent en wil het echt naar je zin maken. Ik vond de service bij het douchen ook wel fijn, dat doet mijn vaste dame nooit. Bij het afscheid bij de balie zag ik haar in goed licht, het is echt een hele mooie dame.

Grote kans dat ik nog eens vaker bij haar langs ga.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan