Bloedmooie Latina’s zonder recensie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.659
19/07/21
2.454
17
Hoi, mannen. Als ik in Rotterdam kijk naar het aanbod, zie ik echt plaatjes van Latijnse meiden, vaak uit Colombia. Echt ontzettend mooi.

Maar als ik hier dan kijk, zie ik bijna geen recensies. En de prijzen zijn best flink: wil je een uurtje met zoenen en pzc dan ben je zo 250 - 300 verder. Dus het is een beetje een dure gok.

Ik ben in het verleden bij een Latina geweest waarbij eenmaal binnen niks mogelijk leek. Toen ik mijn geld terug wilde, greep ze me bij mijn keel.

Ik vind het daarom een te dure gok om naar meiden zonder recensie te gaan, ook al zien ze er bloedmooi uit. Hoe zien andere wandelaars dat?

Vind trouwens die prijzen in de Randstad behoorlijk 'pittig'!
En... dat pittig reserveer ik liever voor de sex!

In bijv. Antwerpen krijg je dus lekkere sex... mét (tong)zoenen en pzc met bloedmooie Latina's voor -standaard- minder dan 200,-/uur.

Kijk even Heloise (net terug gearriveerd)

Hoi, mannen. Als ik in Rotterdam kijk naar het aanbod, zie ik echt plaatjes van Latijnse meiden, vaak uit Colombia. Echt ontzettend mooi.

Maar als ik hier dan kijk, zie ik bijna geen recensies. En de prijzen zijn best flink: wil je een uurtje met zoenen en pzc dan ben je zo 250 - 300 verder. Dus het is een beetje een dure gok.

Ik ben in het verleden bij een Latina geweest waarbij eenmaal binnen niks mogelijk leek. Toen ik mijn geld terug wilde, greep ze me bij mijn keel.

Ik vind het daarom een te dure gok om naar meiden zonder recensie te gaan, ook al zien ze er bloedmooi uit. Hoe zien andere wandelaars dat?
Dubbele mening hierover:

De prijszetting vind ik hoog. Hier in België Oost en West Vlaanderen bezoek ik bloedmooie latina's aan 100 euro/30 min, 150 euro/60 min. Dat zijn all-in prijzen. Enkel anaal is bijbetalen.

Maar als je er aan aanvaardbare prijzen vindt: image reverse op de foto's, vragen of ze willen videobellen.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat in België de service beter is dan hier, met ook vriendelijkere prijzen. En ik lees heel weinig ervaringen van bedrog en zo. Of vergis ik me nu?
Ik wandel niet in Nederland dus geen idee.
Bedrog is hier wel ook frequent aanwezig.
Ik ontdek vaak gestolen foto's. Er zijn wel veel goede echte te vinden ook. Ik ben echt wel tevreden over verschillende ervaringen met Braziliaanse, Venezolaanse, Colombiaanse...
Maar ik doe stevig vooronderzoek.

Ik zou geen latina's bezoeken zonder recensies zeker niet voor die hoge prijzen. De kans op een teleurstelling is groot.

1. Vaak spreken ze de taal niet.

2. De foto's zijn vaak bewerkt of niet van hun.

3. Zoenen en oraal zijn bij latina's dames vaak niet mogelijk of alleen bij extra betaling en zelfs dan heb je geen garantie dat je het krijgt.

4. Afspreken met latina's is moeilijk omdat ze heel achterdochtig zijn en met meerdere klanten tegelijk afspreken. De kans dat je ergens buiten lang moet wachten of dat ze niks meer van zich laten horen is groot.

Terug
Bovenaan Onderaan