Bloedmooie Latina’s zonder recensie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.660
19/07/21
2.454
17
Hoi, mannen. Als ik in Rotterdam kijk naar het aanbod, zie ik echt plaatjes van Latijnse meiden, vaak uit Colombia. Echt ontzettend mooi.

Maar als ik hier dan kijk, zie ik bijna geen recensies. En de prijzen zijn best flink: wil je een uurtje met zoenen en pzc dan ben je zo 250 - 300 verder. Dus het is een beetje een dure gok.

Ik ben in het verleden bij een Latina geweest waarbij eenmaal binnen niks mogelijk leek. Toen ik mijn geld terug wilde, greep ze me bij mijn keel.

Ik vind het daarom een te dure gok om naar meiden zonder recensie te gaan, ook al zien ze er bloedmooi uit. Hoe zien andere wandelaars dat?

Vind trouwens die prijzen in de Randstad behoorlijk 'pittig'!
En... dat pittig reserveer ik liever voor de sex!

In bijv. Antwerpen krijg je dus lekkere sex... mét (tong)zoenen en pzc met bloedmooie Latina's voor -standaard- minder dan 200,-/uur.

Kijk even Heloise (net terug gearriveerd)

Hoi, mannen. Als ik in Rotterdam kijk naar het aanbod, zie ik echt plaatjes van Latijnse meiden, vaak uit Colombia. Echt ontzettend mooi.

Maar als ik hier dan kijk, zie ik bijna geen recensies. En de prijzen zijn best flink: wil je een uurtje met zoenen en pzc dan ben je zo 250 - 300 verder. Dus het is een beetje een dure gok.

Ik ben in het verleden bij een Latina geweest waarbij eenmaal binnen niks mogelijk leek. Toen ik mijn geld terug wilde, greep ze me bij mijn keel.

Ik vind het daarom een te dure gok om naar meiden zonder recensie te gaan, ook al zien ze er bloedmooi uit. Hoe zien andere wandelaars dat?
Dubbele mening hierover:

De prijszetting vind ik hoog. Hier in België Oost en West Vlaanderen bezoek ik bloedmooie latina's aan 100 euro/30 min, 150 euro/60 min. Dat zijn all-in prijzen. Enkel anaal is bijbetalen.

Maar als je er aan aanvaardbare prijzen vindt: image reverse op de foto's, vragen of ze willen videobellen.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat in België de service beter is dan hier, met ook vriendelijkere prijzen. En ik lees heel weinig ervaringen van bedrog en zo. Of vergis ik me nu?
Ik wandel niet in Nederland dus geen idee.
Bedrog is hier wel ook frequent aanwezig.
Ik ontdek vaak gestolen foto's. Er zijn wel veel goede echte te vinden ook. Ik ben echt wel tevreden over verschillende ervaringen met Braziliaanse, Venezolaanse, Colombiaanse...
Maar ik doe stevig vooronderzoek.

Ik zou geen latina's bezoeken zonder recensies zeker niet voor die hoge prijzen. De kans op een teleurstelling is groot.

1. Vaak spreken ze de taal niet.

2. De foto's zijn vaak bewerkt of niet van hun.

3. Zoenen en oraal zijn bij latina's dames vaak niet mogelijk of alleen bij extra betaling en zelfs dan heb je geen garantie dat je het krijgt.

4. Afspreken met latina's is moeilijk omdat ze heel achterdochtig zijn en met meerdere klanten tegelijk afspreken. De kans dat je ergens buiten lang moet wachten of dat ze niks meer van zich laten horen is groot.

Ik begin sinds een aantal maanden meer vertrouwen te krijgen in latinaatjes na een paar topervaringen en krijg meer een neusje ervoor wie wel enigszins betrouwbaar zijn.

Latinaatjes die extra's vragen voor tz en pzc sla ik gelijk over. Latina's zonder recensies die zelfstandig werken, mij geduldig en normaal te woord staan én een videocall toestaan krijgen prioriteit. En dan nog hou ik een slag om de arm bij aankomst; zodra me iets niet bevalt keer ik gewoon om. 👊

Als ik naar iemand ga is het zo goed als altijd een latina. De taal kan wel eens een barrière zijn. Zo ook bij degene die ik voor het laatst geweest ben (zit niet meer in NL en komt niet meer naar NL dus vraag niet om een recensie). Ze sprak geen woord Engels, alleen Spaans. Maar tegenwoordig begrijp ik best wel wat Spaans dus dat scheelt dan ook weer. Het was zelfs één van mijn beste ervaringen met DVPs geworden. En ja, dat was iemand zonder recensie.

Sommigen vragen wel extreem veel voor extra's. Pas geleden nog iemand benaderd, maar die vroeg echt de hoofdprijs. Prijs ging van 200 naar bijna 400 voor een uur. Nee dank je, dan ga ik liever ergens anders naartoe. Ironisch gezien gooit die dame haar profiel eens per 20-30 minuten omhoog als ze online is 🤣

Voor degene die het willen weten. Ik zit in de categorie van 200-250 per uur, en wil best wel eens 2 of zelfs 3 uur bij iemand blijven.

Ik bezoek persoonlijk zelf ook hoofdzakelijk latina's. Tot nu toe heb ik overwegend goede dates gehad. Persoonlijk vind ik het risico op een slechte date niet groter met een latina of met uitbreiding een buitenlandse dame. Maar ik heb wel vaak het gevoel dat ze vaak onder een vergroot glas bekeken worden. Meer dan en NL/ BE dame. Is dat voor ingenomenheid? Wie weet.

Ik bezoek persoonlijk zelf ook hoofdzakelijk latina's. Tot nu toe heb ik overwegend goede dates gehad. Persoonlijk vind ik het risico op een slechte date niet groter met een latina of met uitbreiding een buitenlandse dame. Maar ik heb wel vaak het gevoel dat ze vaak onder een vergroot glas bekeken worden. Meer dan en NL/ BE dame. Is dat voor ingenomenheid? Wie weet.
Bijna al mijn dates met latinas zijn ook goed geweest op een paar na van een jaar of 14 geleden. Ik hoor juist vaak meer gemixte meningen vanuit Oost Europa. Misschien komt dat ook wel dat veel latinas zelfstandig zijn (ze huren dan wel een kamer maar doen de communicatie met de klanten zelf) en Oost Europeanen meer gebruik maken van een tussenpersoon (waar je dus die dreig smsjes vandaan krijgt).

Ik begin sinds een aantal maanden meer vertrouwen te krijgen in latinaatjes na een paar topervaringen en krijg meer een neusje ervoor wie wel enigszins betrouwbaar zijn.

Latinaatjes die extra's vragen voor tz en pzc sla ik gelijk over. Latina's zonder recensies die zelfstandig werken, mij geduldig en normaal te woord staan én een videocall toestaan krijgen prioriteit. En dan nog hou ik een slag om de arm bij aankomst; zodra me iets niet bevalt keer ik gewoon om. 👊
Wat ik soms ook doe is een paar vragen stellen, en ze dan uren laten "hangen". Deze met weinig klanten en deze die het geld uit de zakken willen kloppen, sturen dan allerlei: "are you coming", "you want to see me". Deze die me ook laten hangen stuur ik een concreet voorstel van afspraak. Dar werkt ook vrij goed.

Ik zit in de categorie van 200-250 per uur, en wil best wel eens 2 of zelfs 3 uur bij iemand blijven.
Als je dat een paar keer per maand doet, dan kan je beter een maand geheelonthouding doen, en een trip naar Latijns Amerika boeken. Zie mijn recente ervaringen in Buenos Aires..... Daar kan je dames vinden die niet 3x de uurprijs vragen voor een 3-urige date. (Denk aan als 1 uur $100 is, dat 3 uur iets van $150 is.... $100 is trouwens erg duur, denk meer aan €50-80 per uur) Maar dan moet je wel wat basis Spaans beheersen, en ze netjes benaderen en behandelen, niet als een horkigere Europeaan / Amerikaan 😉.

Als je dat een paar keer per maand doet, dan kan je beter een maand geheelonthouding doen, en een trip naar Latijns Amerika boeken. Zie mijn recente ervaringen in Buenos Aires..... Daar kan je dames vinden die niet 3x de uurprijs vragen voor een 3-urige date. (Denk aan als 1 uur $100 is, dat 3 uur iets van $150 is.... $100 is trouwens erg duur, denk meer aan €50-80 per uur) Maar dan moet je wel wat basis Spaans beheersen, en ze netjes benaderen en behandelen, niet als een horkigere Europeaan / Amerikaan 😉.
Dank voor het advies, maar dan heb ik het thuis aan de stok. Buitenland is voor vakantie en geen putas 🤪

Je moet ook niet gaan zeggen dat je gaat neuken daar !
Maar dit ; Een nieuwe baan die ook inhoud dat ik regelmatig naar het buitenland moet voor enkele dagen. En het geld wat je overhoudt kan mooi dienen om soms een kado te doen.
💪🏻
Mijn vrouw heeft zelf gezegd dat ik DVPs moet bezoeken. Het is volledig met toestemming, maar er zijn een paar regels aan verbonden waaronder eentje dat vakantie gewoon vakantie is.

Maar zelfs dan nog, ik heb bij DVPs niets te klagen. Vaak kan ik toch langer blijven

Bijna al mijn dates met latinas zijn ook goed geweest op een paar na van een jaar of 14 geleden. Ik hoor juist vaak meer gemixte meningen vanuit Oost Europa. Misschien komt dat ook wel dat veel latinas zelfstandig zijn (ze huren dan wel een kamer maar doen de communicatie met de klanten zelf) en Oost Europeanen meer gebruik maken van een tussenpersoon (waar je dus die dreig smsjes vandaan krijgt).
Ik ga van de jaar nu 5 jaar naar de dvps gaan. Van de 17 verschillende dames waren er 10 latina, 1 oost-europees en 6 BE-NL dames.

Wat mijn onderving is. Van de 10 latinas zijn er 2 echt tegen gevallen.

Die oost- europeese dame zelf was goed maar de locatie was niet oké.

En van die BE/NL dames waren 3 goed en de 3 andere waren tegen gevallen.

Terug
Bovenaan Onderaan