Algemeen Bn'ers in parenclubs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Betrouwbaar

Meubelstuk
Forumpionier
1.282
04/07/21
1.353
5
Jaar of 4 terug kwam ik regelmatig met een vriendinnetje in verschillende parenclubs.
Wij waren een keer bij fun4two en waren wat aan t drinken toen wij ineens een zeer bekende actrice/zangeres zagen. :)

Mijn vriendinnetje zei,....Huh? die zou jij toch wel heel graag willen doen toch?
Wat denk jij dan? zei ik?
Zij maakte contact en dat ging goed.
Later bleek dat t wel vaker voorkwam.
Wie kwam öok Bn'ers tegen in clubs??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben absoluut geen moraalridder, maar vind dit topic niet echt ok. Volgens mij zijn we hier allemaal erg gesteld op discretie, en laten we anderen dat ook gunnen.

Hoewel ik over het algemeen een bloedhekel heb aan mensen die zichzelf bn-er noemen, zijn er toch wel een aantal die ik graag in een parenclub tegen wil komen. Zou jammer zijn als die niet meer durven te komen 😉
 
Jaar of 4 terug kwam ik regelmatig met een vriendinnetje in verschillende parenclubs.
Wij waren een keer bij fun4two en waren wat aan t drinken toen wij ineens een zeer bekende actrice/zangeres zagen. :)

Mijn vriendinnetje zei,....Huh? die zou jij toch wel heel graag willen doen toch?
Wat denk jij dan? zei ik?
Zij maakte contact en dat ging goed.
Later bleek dat t wel vaker voorkwam.
Wie kwam öok Bn'ers tegen in clubs??
Niet in een club, maar bij mijn toenmalige vriendin thuis. "If I had words", knuffel en zoentje bleef het bij, vriendin vond dat meer dan genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Ron60 je maakt ons wel nieuwsgierig
Kijk, dat bedoel ik dus. Dankzij een niet-zo-subtiele hint weet iedereen om wie het gaat (tenminste, degenen die kunnen googlen of songteksten van 35 jaar geleden kennen)
Wij als wandelaars / club bezoekers willen ook niet dat we met onze voor- en achternaam op een website staan
 
Kijk, dat bedoel ik dus. Dankzij een niet-zo-subtiele hint weet iedereen om wie het gaat (tenminste, degenen die kunnen googlen of songteksten van 35 jaar geleden kennen)
Wij als wandelaars / club bezoekers willen ook niet dat we met onze voor- en achternaam op een website staan
Je speelt voor moraalridder. Naar een club als fun4two gaan meer dan honderd man. Als ze anoniem zou willen blijven, zou een BN-er niet naar zo een club gaan.
Volgens mij leven we in een land waar we niet geheimzinnig hoeven te doen over bezoek van een parenclub.
 
Als een BN-er niet op (wat voor) website (dan ook) wilt staan, moet je denk ik geen BN-er worden.....
Imho.
Weet je, ik ga hier niet eens op reageren.

Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Je bent aan het trollen
2. Je hebt het inlevingsvermogen van een zak tuinaarde

Beide zijn reden genoeg om geen discussie met je aan te gaan op dit onderwerp
 
Je speelt voor moraalridder. Naar een clubals fun4two gaan meer dan honderd man. Als ze anoniem zou willen blijven, zou een BN-er niet naar zo een club gaan.
Volgens mij leven we in een land waar we niet geheimzinnig hoeven te doen over bezoek van een parenclub.
Toch blijft het netjes om het niet naar buiten te brengen
 
Weet je, ik ga hier niet eens op reageren.

Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Je bent aan het trollen
2. Je hebt het inlevingsvermogen van een zak tuinaarde

Beide zijn reden genoeg om geen discussie met je aan te gaan op dit onderwerp
imho betekent ""in MY humble opinion'', de vertaling laat ik even aan jou over.
Mijn mening.
Die mag ik delen, zo niet, ook goed.
 
Je speelt voor moraalridder. Naar een club als fun4two gaan meer dan honderd man. Als ze anoniem zou willen blijven, zou een BN-er niet naar zo een club gaan.
Volgens mij leven we in een land waar we niet geheimzinnig hoeven te doen over bezoek van een parenclub.
Ik kan me nog herineren dat het dagenlang in het nieuws was dat Katja Schuurman met 6 man in een jacuzzi heeft gezeten.
De media zijn verzot op ophef en seksuele escapades. Ongeacht dat jij en ik het allemaal prima vinden als mensen zoiets doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan