Recensie Bo, Massagewereld, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
283
21/07/21
427
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/bo/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden Bo bezocht in MWE. Was op zoek naar een blonde dame voor een lekkere massage en een vriend verwees me door naar haar.
Allereerst complimenten voor de service bij MWE! Ik kon pas om 16.00, terwijl Bo maar tot die tijd werkte. Maar in overleg met de receptie bleek een afspraak toch mogelijk. Dat was heel tof.
Bo is een klein petite blondje van ongeveer 35 met enkele tattoos op rug en schouders. Bij de b2b intensief van 1 uur die ik koos mocht ik haar overal aanraken behalve tussen de benen. Ze is niet rookvrij (het stonk niet, maar een kauwgommetje kon niet alles verdoezelen) maar ik vond dat zelf niet storend.
Deze Brabantse is rap van de tongriem gesneden en het was al gauw heel gezellig. Een van mijn eerste massages (eerste bij een salon) maar ze stelde me daardoor erg op mijn gemak.
Onder de douche trok ze me al even lekker af en gleed ze langs me op en neer, de toon was gezet.
Op bed, op mijn buik, een korte maar fijne massage gehad waarbij ze ook mijn penis en ballen niet onberoerd liet. Ik mocht me al gauw omdraaien waarna ze me ruim een halfuur een b2b gaf. Over me heen glijden, in mijn oor hijgen, af en toe wat sneller aftrekken, dan weer stoppen, met mijn tepels en ballen spelen - deze vrouw is een topper en heeft het spel van teasen feilloos door. Ik kwam dan ook vrij onverwacht klaar, iets te vroeg maar ik hield het niet meer. We hebben de tijd volgebabbeld en lekker lang gedoucht.
Bo: zeker niet de laatste keer en een echte aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan