Recensie Chloe, Massagewereld, Eindhoven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.445
30/06/21
1.665
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/chloe/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Poosje geleden zag ik een "nieuwe dame" in de agenda bij MWE, werd aangemerkt als nieuw, foto's zagen er goed uit en roodharig trok me over de streep.
Afspraak kunnen maken en tijdig vertrokken richting Eindhoven.
Dame blijkt voller dan de foto's deden verwachten en blijkt een herinstapster te zijn, in het verleden ook schijnbaar in Weert en Eindhoven werkzaam geweest.
Was ook zeker te merken aan haar massage, vooral de (erotische) opbouw en afwisseling is perfect.
Mocht vrij snel al op m'n rug draaien, wellicht mede vanwege mijn mededeling dat ik niet gemakkelijk klaar kom?
Hoe dan ook, haar massage kunsten zijn prima, combi van edging & lingam omschrijft het nog het beste. Super opgebouwd en met resultaat...., heftige en zeer langdurige ontlading was mijn deel. Net geen knikkende knieën bij het afscheid nemen en heelhuids thuisgekomen. 😋

Herhalingsgevaar is niet geheel zeker aangezien ze voor mijn smaak wat te vol is, anderzijds is het wel een van de beste massages die ik ooit genoten heb, qua werkwijze en opbouw vergelijkbaar met Lindsey, helaas al een poosje gestopt. 😭
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/chloe/?iid=52908
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was nog nooit eerder bij Massagewereld geweest, maar recentelijk toch maar eens de moeite genomen omdat ik toch wel nieuwsgierig was geworden en ik bij de Thaise dames steeds meer een stukje sensualiteit mis. Mijn keuze was op basis van de die dag beschikbare dames en bovenstaande recensie op Chloe gevallen.

Nou verliep alles bij binnenkomst niet zoals ik had verwacht en gehoopt, want ik had op de website het volgende gelezen: "De erotisch masseuses ontvangen u graag voor een Dark room massage in al onze massagesalons.", maar toen ik bij de balie aangaf dat ik deze massage graag wilde hebben gaf de medewerkster aan dat ze hier nog nooit van had gehoord en er ook geen dark room bestond. Daarom toch maar voor de body intensief gekozen.

Vervolgens kwam Chloe al voorbij lopen terwijl ik in een kleine wachtruimte had zonder dat ik door had dat zij het was en vroeg ze aan de baliemedewerkster of ze extra pauze mocht. Dat was geen probleem, maar vervolgens werd dit niet aan mij verteld. Ik zat dus maar braaf te wachten totdat Chloe zich eindelijk kwam voorstellen en me meenam naar de kamer.

Gelukkig werd alles vanaf dat moment heel veel beter. Ze was heel vriendelijk en geïnteresseerd en het samen douchen, waarbij ze me op veel gevoelige plekken voorzichtig aanraakte, was direct al een enorm pluspunt. Daarna het bed op waarbij de spanning heel langzaam werd opgebouwd.

Pas na het omdraaien werd het echt leuk omdat ik overal spiegels zag en kon zien hoe ze met mij bezig was. Ze heeft niet eens een geweldig figuur, maar ze geeft wel een heerlijke body-2-body aan de voorkant. Uiteindelijk duurde het niet heel lang toen ze zich richtte op mijn slurfje voordat ik tot een lekkere ontlading kwam.

Al met al een prima eerste ervaring die me mede door de wederzijdse klik nog wel enige tijd bij zal blijven. Als er weinig andere keuzes waren bij MW dan zou ik zo weer een keer bij haar langsgaan, maar ik ben nu ook wel benieuwd geworden naar de andere dames daar.
 
Gisteren naar MW Eindhoven geweest, vooraf even gebeld met Michelle en gaf mij een update van de beschikbare dames. Bij binnenkomst werd ik netjes begroet door Michelle, wat echt een top gastvrouw is, en haar werk zeer goed doet. Ze kent mij en weet wel wat ik zoek in een masseuse. Na de voorstel ronde van Jessi, Julia en Chloe, was de keuze voor mij makkelijk en koos voor de mooie dame Chloe. De klik op de kamer was direct voelbaar en we hadden een super leuk uur samen. Deel de mening van bovenstaande heren niet, want Chloe heeft een fantastisch figuur, en als je op skinny valt zoals Motermaf, dan lijkt Chloe vol, maar dit is ze zeker niet. Heerlijke rondingen, als puur natuur, prachtige billen, mooie borsten. Zeer lieve uitstraling en geeft heel duidelijk aan wat wel en niet mag. Klein beetje mysterieus wat ik altijd wel spannend vind. Voor deze dame ga ik zeker terug, alleen al door haar eerlijke uitsraling, en niet onbelangrijk, massage was super opgebouwd. Thx lieve Chloe
 
Ik was nog nooit eerder bij Massagewereld geweest, maar recentelijk toch maar eens de moeite genomen omdat ik toch wel nieuwsgierig was geworden en ik bij de Thaise dames steeds meer een stukje sensualiteit mis. Mijn keuze was op basis van de die dag beschikbare dames en bovenstaande recensie op Chloe gevallen.

Nou verliep alles bij binnenkomst niet zoals ik had verwacht en gehoopt, want ik had op de website het volgende gelezen: "De erotisch masseuses ontvangen u graag voor een Dark room massage in al onze massagesalons.", maar toen ik bij de balie aangaf dat ik deze massage graag wilde hebben gaf de medewerkster aan dat ze hier nog nooit van had gehoord en er ook geen dark room bestond. Daarom toch maar voor de body intensief gekozen.

Vervolgens kwam Chloe al voorbij lopen terwijl ik in een kleine wachtruimte had zonder dat ik door had dat zij het was en vroeg ze aan de baliemedewerkster of ze extra pauze mocht. Dat was geen probleem, maar vervolgens werd dit niet aan mij verteld. Ik zat dus maar braaf te wachten totdat Chloe zich eindelijk kwam voorstellen en me meenam naar de kamer.

Gelukkig werd alles vanaf dat moment heel veel beter. Ze was heel vriendelijk en geïnteresseerd en het samen douchen, waarbij ze me op veel gevoelige plekken voorzichtig aanraakte, was direct al een enorm pluspunt. Daarna het bed op waarbij de spanning heel langzaam werd opgebouwd.

Pas na het omdraaien werd het echt leuk omdat ik overal spiegels zag en kon zien hoe ze met mij bezig was. Ze heeft niet eens een geweldig figuur, maar ze geeft wel een heerlijke body-2-body aan de voorkant. Uiteindelijk duurde het niet heel lang toen ze zich richtte op mijn slurfje voordat ik tot een lekkere ontlading kwam.

Al met al een prima eerste ervaring die me mede door de wederzijdse klik nog wel enige tijd bij zal blijven. Als er weinig andere keuzes waren bij MW dan zou ik zo weer een keer bij haar langsgaan, maar ik ben nu ook wel benieuwd geworden naar de andere dames daar.
Klinkt allemaal zeer belovend………
welke massages bied chloe aan?
en is er evt extras

hoor het graag
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ze niet van de SM-achtige dingen is, dus de 50 shades of MW is bij haar niet mogelijk. Voor de rest zijn alle overige massages wel mogelijk bij haar schat ik in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan