Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Raar want zo ken ik haar niet, misschien een slechte dag? Of heb je al meermaals die indruk gekregen van haar?
Helemaal eens met Jeroen, en vele anderen hier op de site. Ze straalt tegenzin uit. Is geen multitasker, werkt zoveel mogelijk 1 voor 1 in missio af, en als iemand 1 verkeerde vinger uitsteekt kan die een grote bek krijgen. Zit zoveel mogelijk in haar mentale bubbel zowel op als naast het matras, er zit weinig sociaals bij. Voor mij mogen die feestjes best een beetje gezellig zijn, en mag er gelachen worden, en je komt niet voor de grapjassen natuurlijk maar met deze is het bijna deprimerend.
Zodra ze ergens wordt aangekondigd, sla ik over.
 
Hello,
Mijn eerste bericht, here we go! Ik ben niet Nederlandstalig dus sorry voor de fouten. Vaandag zou ik graag naar Buddah Club gaan maar ik heb geen auto (en woon in Brussel). Is er hier een plaats/topic voor carsharing? Ik heb er geen gevonden. Noteer dat ik met GB ervaringen heb (2BeClub meestal, Eroxx, enz).
Mvg
 
Hello,
Mijn eerste bericht, here we go! Ik ben niet Nederlandstalig dus sorry voor de fouten. Vaandag zou ik graag naar Buddah Club gaan maar ik heb geen auto (en woon in Brussel). Is er hier een plaats/topic voor carsharing? Ik heb er geen gevonden. Noteer dat ik met GB ervaringen heb (2BeClub meestal, Eroxx, enz).
Mvg
Pm!
Hello,
Mijn eerste bericht, here we go! Ik ben niet Nederlandstalig dus sorry voor de fouten. Vaandag zou ik graag naar Buddah Club gaan maar ik heb geen auto (en woon in Brussel). Is er hier een plaats/topic voor carsharing? Ik heb er geen gevonden. Noteer dat ik met GB ervaringen heb (2BeClub meestal, Eroxx, enz).
Mvg
Pm!
 
Lotte en Britney
iemand een recensie van het feestje van gisteren?
Wel, na wat babbels aan de toog begaven ze zich beiden naar hetzelfde matras. Kort vingeren en vervolgens gleden snel de eerste piemels in hun mooie poesjes. Ze startte beiden missio maar bij de derde neuker gingen ze naar doggy.
Later namen ze elk een eigen matras en werden deze jonge lijfjes nog lekker gepaald. Britney befte tussendoor nog heerlijk een bezoekster en werd meest doggy genomen.
Op het einde zag ik beide lijfjes nog in een goede dp genomen worden en iets na 22u werden hun gezichtjes vol zaad gespoten bukkaje gewijs. Het feit dat dit echt seksverslaafde amateurtjes zijn was duidelijk en extra geil. Zo'n 15tal aanwezigen kwamen ogen en sperma tekort.
 
Hallo, was er niet bij… maar volgens recensie hierboven, moet dit een waanzinnig feestje geweest zijn. Niet teveel deelnemers, dames die met elkaar spelen, zelfs een dp erbij… ik vermoed dat er mogelijks een vervolg zal komen?
 
Hey, ik ben nog nooit langs gekomen maar ben vrij geïnteresseerd om het is te proberen.

Ik ben zelf nog aan de jongere kant maar vraag me af of dit dan niet als bizar gezien wordt om dan al in die atmosfeer te zitten.

Ik kom ook als single dus is het gezelschap daar open voor minder ervarende?
 
Hey, ik ben nog nooit langs gekomen maar ben vrij geïnteresseerd om het is te proberen.

Ik ben zelf nog aan de jongere kant maar vraag me af of dit dan niet als bizar gezien wordt om dan al in die atmosfeer te zitten.

Ik kom ook als single dus is het gezelschap daar open voor minder ervarende?
Het maakt niet uit welke leeftijd je hebt (je moet natuurlijk wel meerderjarig zijn), wat je huidskleur is of hoe je er uitziet (verzorgd uiterlijk en een goede hygiëne is wel belangrijk). Single mannen zijn daar in de meerderheid zodat de dames kunnen proeven van een mannetje meer. Het is altijd een gezonde mix van doorwinterde GB's en anderen (zowel mannen als vrouwen) met minder ervaring.
 
Hey allemaal, omwille ik vrij ben deze week, waar kan ik het best gaan? morgen naar buddha club of vrijdag avond naar buddha, (ik hou niet van drukte, als er veel volk is heb ik stress en lukt niks)

of naar 2be club.

Maar donderdag zie ik maya opstaan bij buddha en heb positief ervaring mee, hoe zijn de andere die er op staan?
 
Hey allemaal, omwille ik vrij ben deze week, waar kan ik het best gaan? morgen naar buddha club of vrijdag avond naar buddha, (ik hou niet van drukte, als er veel volk is heb ik stress en lukt niks)

of naar 2be club.

Maar donderdag zie ik maya opstaan bij buddha en heb positief ervaring mee, hoe zijn de andere die er op staan?
Hey, in mijn opinie (mijn persoonlijke opinie dus) zijn de donderdagen in Boom wat geschikter als je wat minder van de drukte bent. Zeker deze donderdag, nu alle andere deelnemers toch blut zijn van de Kerst, is dat je beste gok. 2BE is ook leuk, is wat drukker en bevolkt met wat meer Franstalig Noord-Afrikaans publiek (nou, nu zal ik wel gecanceled worden) en in mijn ervaring zijn dat toch wat minder sociale haantjes die het concept "gangbang feestje" nog niet vertaald hebben.
Vrijdagavond in de Buddha is meestens veel stellen, die elkaar goed kennen, en daarom meer met elkaar praten en/of met elkaar bezig zijn, de actie laat ook wat langer op zich wachten.
Maya is een topper natuurlijk, maar ieder met zn eigen kwaliteiten; dat zijn de meeste wel (op een uitzondering daar gelaten, maar dat lees je hier op het forum vanzelf)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel plezier!
 
Wat noem je veel volk?
Op een gangbang kan je nooit voorspellen hoe veel volk er is
Verleden keer was er op de dirty sluts vrij veel volk
Ja dat klopt.
Echter verleden keer waren de Dirty Sluts op vrijdagavond met veel stellen in een ons-kent-ons atmosfeer. Daarnaast begon de actie vrij laat: 20.00u binnen, actie vanaf 21.30.
Dat is dus precies wat ik al eerder omschreef.

Wat druk is? dat is aan een ieder om zelf te bepalen. Echter objectief gezien zijn, bijvoorbeeld, de zondagen in 2BE een stuk drukker (met veelal a-socialen) dan de Donderdagen in de Buddha.

Dat ben je toch met me eens Slaapmuts?
 
Klopt volledig maar Vrijdagavond was her geen dirty sluts maar slutterdays Nights
Dit feestje was iets minder voor mij
Ja de namen/thema's zijn soms in detail verschillend, maar bv de vrijdagavonden van de "Angels from Hell" komen 1:1 overeen zoals omschreven. Hoewel dit een andere organisator is, is de tendens hetzelfde.
Vandaar mijn objectieve mening richting @dasjhaay dat de Donderdag wellicht voor hem het beste zou kunnen zijn (in mijn opinie)
Natuurlijk kan ik in praktijk ongelijk hebben, maar dat horen we wel van @dasjhaay ter zijnertijd :)
 
Gisteravond met mijn sub Bo naar Angels from Hell in de Buddhaclub in Boom geweest. Superleuk veel leuke en mooi koppels en veel potente mannen. 🤪

Heerlijke drukke en actieve avond gehad waarbij mijn sub zich helemaal heeft uitgeleefd op alle pikken van sympathieke mannen. Squirt zat in haar high heels en haar body stond ongeveer rechtop van al t zaad wat in haar mond, en over haar lijf was gespoten.

Veel bekenden "van vroeger" (club Circle / Divine en uit de periode van sexslavinnen) weten dit feestje te vinden en te waarderen.

Kortom een heerlijke gezellige en vooral geile avond beleefd.

Dank aan team Buddha en Bo Cremer & haar Angels

Meester Paul & sub bo.
 
Gisteren was ik voor het eerst langs Buddha Club geweest in Boom en van buiten vond ik het al een mooie club met de beelden.

Boven bij de bar was het druk met stellen, mannen en vrouwen door elkaar. Voor ieder wat wils. Vlak voor 21:00 begonnen de eerste dames plaats te nemen bij ronde plekken om seks te hebben. Dat was heel geil en in een korte tijd had ik al met 4 vrouwen seks gehad wat geweldig was.

In de donkere kamers was er ook voldoende actie later te zien en waren er actieve vrouwen van stellen druk bezig.

Uiteindelijk had ik zeker met 10 vrouwen plezier mogen maken wat echt een top avond was. Mij zien ze zeker wel terug bij Buddha Club in het nieuwe jaar!

Het was een geile editie van Angels From Hell!

Bedankt Bo Cremer en medewerkers van Buddha Club.

Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar
 
Gisteren was ik voor het eerst langs Buddha Club geweest in Boom en van buiten vond ik het al een mooie club met de beelden.

Boven bij de bar was het druk met stellen, mannen en vrouwen door elkaar. Voor ieder wat wils. Vlak voor 21:00 begonnen de eerste dames plaats te nemen bij ronde plekken om seks te hebben. Dat was heel geil en in een korte tijd had ik al met 4 vrouwen seks gehad wat geweldig was.

In de donkere kamers was er ook voldoende actie later te zien en waren er actieve vrouwen van stellen druk bezig.

Uiteindelijk had ik zeker met 10 vrouwen plezier mogen maken wat echt een top avond was. Mij zien ze zeker wel terug bij Buddha Club in het nieuwe jaar!

Het was een geile editie van Angels From Hell!

Bedankt Bo Cremer en medewerkers van Buddha Club.

Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar
Hallo ZicoMario,

Inderdaad het was een geweldige avond! Zoveel lekker geil volk bij elkaar. Echt top. Bedankt voor je komst en dat we veel mogen en kunnen genieten van al dit lekkers. Bo Cremer en alle Angels From Hell wensen jullie allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. xxx
 
Gisteren was ik voor het eerst langs Buddha Club geweest in Boom en van buiten vond ik het al een mooie club met de beelden.

Boven bij de bar was het druk met stellen, mannen en vrouwen door elkaar. Voor ieder wat wils. Vlak voor 21:00 begonnen de eerste dames plaats te nemen bij ronde plekken om seks te hebben. Dat was heel geil en in een korte tijd had ik al met 4 vrouwen seks gehad wat geweldig was.

In de donkere kamers was er ook voldoende actie later te zien en waren er actieve vrouwen van stellen druk bezig.

Uiteindelijk had ik zeker met 10 vrouwen plezier mogen maken wat echt een top avond was. Mij zien ze zeker wel terug bij Buddha Club in het nieuwe jaar!

Het was een geile editie van Angels From Hell!

Bedankt Bo Cremer en medewerkers van Buddha Club.

Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar

mss zien we elkaar dan nog eens 😉
 
Gisteravond met mijn sub Bo naar Angels from Hell in de Buddhaclub in Boom geweest. Superleuk veel leuke en mooi koppels en veel potente mannen. 🤪

Heerlijke drukke en actieve avond gehad waarbij mijn sub zich helemaal heeft uitgeleefd op alle pikken van sympathieke mannen. Squirt zat in haar high heels en haar body stond ongeveer rechtop van al t zaad wat in haar mond, en over haar lijf was gespoten.

Veel bekenden "van vroeger" (club Circle / Divine en uit de periode van sexslavinnen) weten dit feestje te vinden en te waarderen.

Kortom een heerlijke gezellige en vooral geile avond beleefd.

Dank aan team Buddha en Bo Cremer & haar Angels

Meester Paul & sub bo.
Meester Paul en sub bo,

Jullie ook hartelijk bedankt om dit feestje waar te maken en er telkens een geile editie op na te laten. Bedankt en voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar xxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan