Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren sweeties bezocht. Was beperkt in dames - 2 ipv 4 ~ waardoor er korting was (100€) getwijfeld maar toch gebleven. Me niet beklaagd !
Mannen : maximum 15, tegen 15h30 nog een stuk of 8 waarvan toch velen reeds plat..
Dames :
Isaura is nu niet direct mijn type, maar heeft me positief verrast door inzet en lekkere sex. Heb op einde zeker half uur exclusieve aandacht gekregen (rest was passief want paar keer aangegeven dat ze mochten mee aanschuiven)
Illy (meen ik begrepen te hebben), heerlijk sexy buurmeisje met de perfecte borstjes en heerlijk strak kutje, goedlachs. Ook bij haar verschillende keren kunnen aan en inschuiven !
De afsluit was mega geil: Illy wou eens een bukkake doen, dat moet ze geen 2 keer vragen…. Beiden op de knietjes en 6 man er rond. Pijpen, trekken, elkaar kussen met spermamond… ben heerlijk gekomen op de tong van Illy, helft op haar heerlijke borstjes…
Alleen daarvoor al zou je 100€ geven…
 
Hallo collega's,

Iemand die me kan vertellen hoe het er bij de Gangbang Games aan toe gaat? Wat mogen we verwachten qua opkomst en ambiance? Zijn er huisdames? Hoeveel normaliter? Zou daar graag meer over te weten komen om tegenvallers te voorkomen als ik daar aanstaande donderdag naar toe ga.

Alvast bedankt!
 
Eigenlijk droom ik hier al jaren van - lekker meegenieten op een zo een event. Ik heb weinig ervaring met clubs maar zie het wel zitten, deel te nemen. Werken jullie met gezichtsmaskers of gewoon open en bloot. Om je te laten afrukken, pijpen en zien waar het eindigt met meerdere dames - welk event raden jullie me aan als newbie by Buddha ?
En bijkomend vraagje - als er een event is waar jullie denken dat interessant voor mij is. Wie gaat er ook en kan er iemand me even onder vleugels nemen voor de 'eerste keer' :)
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk droom ik hier al jaren van - lekker meegenieten op een zo een event. Ik heb weinig ervaring met clubs maar zie het wel zitten, deel te nemen. Werken jullie met gezichtsmaskers of gewoon open en bloot. Om je te laten afrukken, pijpen en zien waar het eindigt met meerdere dames - welk event raden jullie me aan als newbie by Buddha ?
En bijkomend vraagje - als er een event is waar jullie denken dat interessant voor mij is. Wie gaat er ook en kan er iemand me even onder vleugels nemen voor de 'eerste keer' :)
Er worden geen foto's of opnames gemaakt (zoals dat op andere GB's soms wel het geval is) dus draagt niemand een gezichtsmasker (tenzij op een specifiek evenement zoals bvb een Eyes Wide Shut party - dat staat dan wel aangegeven). Slutterdayz is een prima party wegens niet al te druk (30 à 40 man) en mooie en actieve dames. Je onder de vleugels nemen is al wat moeilijker als je "iemand van haar nog pluimen" (woordspeling) kent…😉. Maak een praatje aan de bar en alles valt wel in zijn plooi hoor…
 
Dank je voor de info. Nu ik bedoel met onder de 'vleugels' niet dat ik begeleid moet worden he lol. Maar het zou wel leuk zijn een gekend gezicht te zien of iemand waar ik op voorhand mee gepraat heb en weet dat ik ook kom.
 
Dus die Lana ziet er goed uit, maar is mogelijks 31 jaar, dus u slaagt over? En een dame vandaag 29 morgen 30 vandaag nog rap neuken want morgen is het te laat? 😂🤣😂
Nou echt he ! Ik ken dames van 25 die er ouder uitzien dan sommige van 40 j. Snap deze beredenering ook totaal niet.
Maar hij mag Lana overslaan hoor. Ze is boven de 30 🤣
Maar een lijf van een 25 jarige.
 
Voor die Kelly star kom ik de deur niet meer uit. Heb ze paar keer ontmoet. Deze is echt geen meid voor gb. Soms tegen het arrogante af. Je hebt het gevoel dat ze enkel om het geld er is. Er zijn beter opties voor morgen. In Hulst bv daar zijn de meiden wel altijd vriendelijk en gewillig.
 
Voor die Kelly star kom ik de deur niet meer uit. Heb ze paar keer ontmoet. Deze is echt geen meid voor gb. Soms tegen het arrogante af. Je hebt het gevoel dat ze enkel om het geld er is. Er zijn beter opties voor morgen. In Hulst bv daar zijn de meiden wel altijd vriendelijk en gewillig.
Raar want zo ken ik haar niet, misschien een slechte dag? Of heb je al meermaals die indruk gekregen van haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan