Burgemeester Halsema: erotisch centrum komt bij de Europaboulevard in Zuid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden zijn er al ramen gesloten, waar volgens mij nog steeds paspoppen of lokale kunst in staat?

Waarom laten ze de wallen niet zoals ze nu zijn, bouw extra dat centrum ter vervanging vd ramen die al weg zijn en zorg voor (meer) beveiliging op straat. Als er meer boa of politie over de wallen rondhobbelt is het drugstoerisme en hopelijk het gezuip al een stuk minder!

Kijk.. ik snap als toerist zijnde het best leuk kan zijn om al die dames zo te zien, maar het is geen dierentuin.. het zou al een berg schelen als er geen woord zou gerept worden in (online) vakantiegidsen over de rode buurt v Amsterdam. Maar goed.. denk dat de hele wereld inmiddels allang weet dat Amsterdam die heeft en dat je daar vrij los kan lopen.
 
Waarom laten ze de wallen niet zoals ze nu zijn
Omdat er nu enorm veel overlast is.


Als er meer boa of politie over de wallen rondhobbelt is het drugstoerisme en hopelijk het gezuip al een stuk minder!

Dat is enorm kostbaar en er is al personeelsgebrek bij de politie.

Ook wil bijna iedereen wel meer politie maar dan uitsluitend om anderen in het gareel te houden.
;-)

Worden ze zelf aangehouden dan is het snel "ga toch boeven vangen!"
 
Dat heb ik maanden geleden al eens uitgelegd.

Het is NIET zo dat alles op toerisme is gebouwd. Dat lijkt zo voor jou als jij als toerist de vaste route hier komt afwandelen samen met de hele meute van buiten.

Tijdens de vorige economische crisis, banken die op punt stonden om te vallen, was het ineens dood in de pot in de binnenstad en de ondernemers van o.a. horeca smeekten de gemeente om snel wat te doen aan meer werving van buitenlandse toeristen.

Het duurde even voordat dat effect had, maar tegen die tijd ging het overal al wat beter en kregen we het andere uiterste, een overloop van toerisme, met name te veel van de goedkope rotzooi zoekers, feestgangers.

De "I AMSTERDAM" campagne werd gestopt en de levensgrote letters ervan weggehaald.

Inmiddels probeert de gemeente de tsunami aan klotetoeristen te weren maar ook dat vergt nog meer maatregelen eer de gasten van buiten het door hebben.

Dus goeiekope toeristen uit buitenland of van boerenland: ROT OP! BLIJF WEG! Zeik niet over de stad maar KOM GEWOON NIET!
Maar als je in een centrum van een stad/naast een landingsbaan van Schiphol, een snelweg, een fabriek, etc, etc
.. gaat wonen weet je dat er meer overlast is dan dat je op een hutje op de hei gaat wonen.
Daar kies je toch echt zelf voor, denk ik dan.
Of het moet natuurlijk extreme vormen aannemen, nadat je er bent gaan wonen.
Kunnen ze de mensen die overlast ervaren niet verplaatsen naar een rustiger gedeelte in de grachtengordel?
Woningruil misschien met mensen die wel van reuring houden?
 
Goed plan, wallen is voor toeristen, slechte service meiden en overlast. Nu lekker beter bereikbaar en meer ned klanten dus dames moeten dan weer hun service verbeteren.
De wallen is wel mooi maar de toeristen hebben het eigenlijk voor ons wandelaars verpest. Door hun zijn de prijzen ook flink gestegen er zijn zoveel toeristen dat de dames alles kunnen vragen. De dames op de wallen willen daarom ook niet weg het gaat ze natuurlijk om de prijzen want ze weten dat ze bij het erotisch centrum niet meer de hoofdprijs kunnen vragen.
 
Maar als je in een centrum van een stad/naast een landingsbaan van Schiphol, een snelweg, een fabriek, etc, etc
.. gaat wonen weet je dat er meer overlast is dan dat je op een hutje op de hei gaat wonen.
Daar kies je toch echt zelf voor, denk ik dan.
Of het moet natuurlijk extreme vormen aannemen, nadat je er bent gaan wonen.
Kunnen ze de mensen die overlast ervaren niet verplaatsen naar een rustiger gedeelte in de grachtengordel?
Woningruil misschien met mensen die wel van reuring houden?
Onzin de situatie is giga verslechterd qua overlast, drukte etc , daarbij verliezen we er niets aan want het is slechte service en uitpeeswerk, slechtste prostitutie is daar te vinden tegen een hogere prijs dan elders. Wat mist de nederlandse prostitutieganger daar aan? Waarom iets verdedigen en in stand willen houden voor een groep lallende dronken toeristen?
 
Onzin de situatie is giga verslechterd qua overlast, drukte etc , daarbij verliezen we er niets aan want het is slechte service en uitpeeswerk, slechtste prostitutie is daar te vinden tegen een hogere prijs dan elders. Wat mist de nederlandse prostitutieganger daar aan? Waarom iets verdedigen en in stand willen houden voor een groep lallende dronken toeristen?
Ik was op de wallen en vroeg zo'n toerist hoeveel een raamdame koste hij gaf me als antwoord 150 euro voor een vluggertje, hij was daar maar 10 minuten binnen geweest zei die wat een gek.
 
Ach 020, dat heeft zo niet mijn aandacht. Maar zoals veel mensen die er niet wonen heel leuk om te lezen en te horen dat het daar zo slecht gaat.

Gewoon als balans voor de ego trippers die daar rondlopen 🤣

Denk niet dat er veel 'echte' Amsterdammers meer wonen in het centrum. Maar je bent een Feyenoorder, dus alles in Amsterdam is slecht.😄
 

Dit is ook ziekelijk uitvoering van Halsema en co. Hoe moeten nu trouwens de pakketjes worden geleverd in die straat. En wat met de aannemers en schilders of vracht die moeten worden afgelost?

//Mod edit, misschien wat beter op je taalgebruik letten, mensen dingen toewensen doen we hier niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt mij wel logisch dat de ramen in de binnenstad pas dicht gaan zodra alle vergunningen en voorzieningen op de nieuwe locatie rond zijn. Tenzij de gemeente zo slim is de vergunning in de binnenstad alvast in te trekken terwijl de nieuwe locatie nog niet beschikbaar is/er nog procedures bij een rechter lopen.
Ik meen dat de gemeente Utrecht het in die volgorde heeft gedaan. Het Zandpad is intussen weg, maar de nieuwe locatie laat nog op zich wachten...
 
Ik ben daar jaren terug eens doorheen gelopen, maar kende die straat eigenlijk vooral omdat Herman Berkien die ooit eens in een van zijn programma's had genoemd..
Maar toen was de handel blijkbaar al opgedoekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan