Recensie Céline, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tyrion Lannister

Wandelaar
50
25/08/22
33
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/the-sweetest-chocolate-in-town.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
deze nieuwe zwarte parel is net aangekomen uit Parijs. Ze is heel slank , voor de liefhebbers een echt lolita lichaam maar wel wat grotere borstjes om een echte Lolita te zijn.
afspraak maken ging redelijk vlot. Ik denk ook dat ze nog niet veel werk heeft.
Ze ontvangt in een piepklein appartementje en zegt voorlopig een maand te blijven, maar misschien langer.
Ze is niet erg ondernemend, je moet haar wel wat sturen maar ze voert al het gevraagde keurig uit. Kussen op de mond met een heel klein beetje tong in het heetst van de strijd. Pijpen, zonder indien proper, was ok .
maar alles was GFE, ze liet zich gewillig vingeren en beffen en genoot zichtbaar mee. Heb slechts 1 positie gedaan Missio, want ze is heel nauw en ik kwam sneller dan verwacht.
Goede social time in het Frans.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Aanbevolen voor wie van slank en zwart houdt.
 
deze nieuwe zwarte parel is net aangekomen uit Parijs. Ze is heel slank , voor de liefhebbers een echt lolita lichaam maar wel wat grotere borstjes om een echte Lolita te zijn.
afspraak maken ging redelijk vlot. Ik denk ook dat ze nog niet veel werk heeft.
Ze ontvangt in een piepklein appartementje en zegt voorlopig een maand te blijven, maar misschien langer.
Ze is niet erg ondernemend, je moet haar wel wat sturen maar ze voert al het gevraagde keurig uit. Kussen op de mond met een heel klein beetje tong in het heetst van de strijd. Pijpen, zonder indien proper, was ok .
maar alles was GFE, ze liet zich gewillig vingeren en beffen en genoot zichtbaar mee. Heb slechts 1 positie gedaan Missio, want ze is heel nauw en ik kwam sneller dan verwacht.
Goede social time in het Frans.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Aanbevolen voor wie van slank en zwart houdt.
Bedankt voor de recensie, precies wat ik ook hou van!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan