Recensie Christina, Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
47
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Christina, blonde knappe dame met C cup siliconen, die toch vele wandelaars zullen kennen. Doet vooral avonden en nacht. Stond voorheen vaak met fluo gele outfit (Borat pakje) voor haar raam. Tegenwoordig wisselt ze meer af van outfits. Met haar hoge hakken van 20cm oogt ze 1.80m, zonder hakjes is ze vrij klein. Zeer fijn meisje, althans bij mij, aangezien ik haar al vele malen bezocht heb. Niet te veel rush voor de usual 50, praatje, soms nog sigaretje samen roken na de daad. Altijd minimum 3 standjes mogelijk en beffen. Tongen doet ze niet. Toppertje voor mij ,al is het nu sinds de heropening van SKW, nog niet van gekomen om bij haar binnen te wippen ?, was telkens ergens anders binnen gegaan ?. Komt misschien op eerste zicht wat bitcherig over maar eens binnen merk je daar niks meer van.
 
Gisteren binnen 'gewipt' bij deze dame en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden terug buiten kwam!
Ik ben geen 50 euro persoon en ga altijd binnen voor minstens een uurtje en als het me heel goed bevalt zou ik soms zelfs nog langer blijven.
Bij deze dame was het m'n eerste keer, dus vond ik 1 uur lang genoeg en heb echt genoten van deze dame!
Normaal ben ik totaal geen fan van siliconen maar bij haar stoorde het me nu zeker niet.
Pijpen was heel goed, beffen ook, heb in alle standjes mogen neuken zoals ik wenste en af en toe gingen de lipped ook wel eens op elkaar, waar ik zeer aangenaam van verrast was!

Misschien kwam het door dat ik 1 uur bleef, dat ze meer toe liet maar deze dame ziet mij zeker en vast nog terug!
 
Zijn jullie zeker van het adres?
Aan de omschrijvingen te lezen komen ze enorm sterk overeen met de dame op vingerling straat 10/1, dezelfde naam en al ?

Indien we het over dezelfde dame hebben kan ik bovenstaande enkel en alleen maar beamen.
Vlak voor de eerste sluiting er een eerste maal kennis mee gemaakt, en sindsdien meermaals per week bezocht…

indien ik me vergis: mijn excuses!
 
Zijn jullie zeker van het adres?
Aan de omschrijvingen te lezen komen ze enorm sterk overeen met de dame op vingerling straat 10/1, dezelfde naam en al ?

Indien we het over dezelfde dame hebben kan ik bovenstaande enkel en alleen maar beamen.
Vlak voor de eerste sluiting er een eerste maal kennis mee gemaakt, en sindsdien meermaals per week bezocht…

indien ik me vergis: mijn excuses!
Zat of zit toch telkens op 12/3, pand met 3 ramen en bordeaux kozijnen, 10/1 is het grotere pand met 5 ramen. Kan zijn dat ze die dag of week (eventjes) verhuisd is/was:unsure::D;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan