Recensie Cleo, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lothar

Newbie
8
03/08/22
5
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cleo-164
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
bij aankomst in een klein appartementje had de geur me eigenlijk al moeten waarschuwen.
Ik kon de geur niet echt plaatsen en aangezien het eerste dat ze deed was met mijn geld weglopen dacht ik het verder aan te zien.
Wat er op volgde was het marginaalste geval van platvloerse sex (als je het zo al kunt noemen) dat ik ooit meegemaakt heb.
Al na 2 seconden begon ze al te zagen dat ik moest komen. Toen ik haar vertelde dat ik het rustiger aan wou doen, begin ze me aan te kijken en stelde ze me de vraag of ze niet knap genoeg was.
Ik had hier eerlijk op moeten antwoorden.
Het was immers zelf niet haar uiterlijk waar ik zodanig op afknakte maar haar gedrag.
Ik ben na 20 minuutjes terug huiswaarst gekeerd aangezien ik het nog zag uitdraaien op een volwaardige scheld sessie van haar kant.
(moest nog verder gaan werken en was al bijna te laat)
Achteraf deed de geur mij denken aan een of andere zoete likeur die te lang in een kussen / tapijt gezeten heeft.
Absoluut geen aanrader en moest Cleo deze review lezen stel ik voor dat ze de eer aan zichzelf houdt en beslist te stoppen met dit werk.
Sexy is deze dame al 20 jaar niet geweest.
 
Zeer vreemde recensie, ik heb deze dame ook mogen ontmoeten.
Zeer guitig en grappig. Ik vond er geen onaangename geur, roken doet ze wel maar dat geeft ze ook aan(geen erg want ik rook ook). Haar sexdrive is best hoog, maar welke man gaat daar over klagen. Van haasten was geen sprake op dat moment.
wat me wel opvalt is dat je eerder ook al na 20min. buitenstond bij een andere dame.
Een beetje respect aan de dag leggen kan geen kwaad.

En ja ze is geen 20 meer maar dat staat ook nergens op haar profiel.

Maar smaken en kleuren kunnen verschillen en dit moest ik toch even kwijt.
 
Het feit dat er geen recensies over haar verschijnen, doet natuurlijk ook wat belletjes afgaan. Ik zie haar advertentie af en toe eens passeren en ben soms getriggerd, maar na wat opzoek werk telkens toch geen stappen ondernomen om een afspraak te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan