Mijn 2de gangban na 1 week na mijn eerste
Ik heb gelukkig nog vakantie en dacht waarom niet nog eentje meedoen met aanrader van medechatter dat hier ook Maya komt en ook bijna zelfde is.
Dus gegaan. Is ook even lang rijden als de andere 1u30 minuten.
Dus nu mooi op tijd, geparkeerd zoals ik zag achterin aan voetbalveld. Zag ik juist maya uit de auto stappen. zie ik ook bepaalde personen die ik herkende van vorig week.
Daarna binnengaan beetje druk en kreeg nummer van kaske, bleek het digitaal te zijn.
Alleen jammer dat alle nummers na elkaar waren gegeven die juist binnengekomen waren.
Omgekleed , kijken waar wc is. daarna rond gekeken en na lang zoeken toch douchen gevonden op eerste verdiep. Vond het wel weinig douchen voor grote hoeveelheid personen die kunnen komen.
Dan naar de bar om iets te bestellen.
Blijkbaar spreekt de dame geen nederlands, want ze verstond ook niet Pintje, bok, fleske, ... en de man gebroken nederlands (ook had ook pink opgestoken voor bestellen ma dat begreep hij ook niet) , jammer voor vlaams gemeente te zijn
ook daarna proberen aan te schuiven bij sommige maar vond dat er daar meer machogedrag was, je werd zowat weggeduwd door franstalige. 1 x iemand over aangesproken en die zei dat hij in frans enkel verstond en blablabla (leek wel dat allemaal franstaligge waren die zo deden zag andere van vorig week met zelfde probleem.
Heb ook een keer met ene gepraat ma die was meer socialer en die zei dat hij zo speelde machogedrag. hij heeft me ook tips gegeven hoe en wat, goede tips
Ook met andere gepraat , ook met met franstalige die gelukkig engels konden.
Heb gewacht tot 3 uur voor terug te proberen , waren meerdere aan rusten. Heb geweldige tijd met Maya gehad, alleen dat als ze bezig is direct een kudde aantrekt totwel 15 personen.
Ook met ene waarvan ik later weet dat het Nana is. Het was geweldig met haar, ze genooit en duwde opeens haar benen harder dicht (heb niet goot zoals meerdere hebben maar denk altijd te kan ook slecht zijn (heb daar gezien dat men zegt stop wegens pijn)) dus Danku
Dus Nana en Maya voor mij waren jullie gezamelijk nummer 1 die ik daar hebt gedaan (andere namen heb ik niet kunnen achter vragen)
Er was ook een dame die ik herkende die op affiche stond maar die was precies elke keer dat ze bezig was altijd met dezelfde 2 ^personen dan nog paar andere maar enkel franstalige mochten.
Er waren ook meer koppels en ze waren allemaal wel wat gewilliger en sneller om iets te doen. , in een aparte kamer was het wel vrij warm en vond het licht soms heel fel storend vooral wanneer de laserstralen hele tijd in ogen schijnde op bepaalde hoeken van matras.
Ben er gebleven tot 5 uur en dan nog met paar andere gepraat die ook ver nog moest reizen.
Ligging: ver, meer discrete ingang wegens verkeerseiland voor gebouw, genoeg parking achterin
Onthaal: Super
Bediening aan bar: -franstalig , redelijk variatie
Uitzicht binnen gebouw: goed enkel wat smal en eetzaal, wc koud en aparta kamer warm
Eten: sandwichen met kaas of hesp en Hotdogs
Mannen: 50-60 tal en van elke leeftijd van jong tot oud. .
Haantjesgedrag: In begin fel en meer van ik kom hier en ik begin, die ik allemaal gezien heb die het hadden waren franstalig
Affiche: ik weet totaal niet wie de 5de zou geweest zijn. Maya kende ik al en eva weet ik nu ook wie (wegens vorig week daar ook was) en nana naam ook.
Wie die franstalige was weet ik niet (Miss boobs of carmen.) en de 5de totaal niet wie
Koppels: bijna alle vrouwen hebben hun laten gaan
Handdoeken, condooms: Dit waren vollop aanwezig en werdt soms bijgevuld. waren precies dezelfde als vorig week. Eigenlijk de condooms vind ik wat slechter kwaliteit, ook hoe sommige het aan doen met helemaal open te rekken als ballon (er mag uitleg komen toch voor hoe aan doen XD)
Iets minder dan vorig week het beleefd (7/10) (hoe score geven lukt niet )