Eroxx
Donderdag 15 mei 2025
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)

T-Girl party, het maandelijks spektakelstuk van de events.
Op tijd daar zijn dus, 20:00 uur aangekomen. Zeer veel volk al op de parking! Aanschuiven in de rij. Plotseling zachte handjes over mijn rug. Ja,
@Nathalie Nathalie en G. ze hadden zich verdekt opgesteld tussen de auto's en hadden me zien binnengaan.
Het had niet veel gescheeld of ik was buiten al aanschuivende in de rij al gepijpt geweest! Zeer veel nieuwe gezichten aanwezig, mooie outfits, vele koppels, enkele Shemale's, mooie T-Girls.
Niet de kans gehad om babbeltjes te doen met enkele leuke want er waren aanwezigen die op me rekenden.
XL's helemaal op!
Eenmaal binnen, eerste werkje, standaard procedure, bevoorrading zakjes glijmiddel en condooms! De buis met de XL's was leeg. OMG. Wat nu? Ja, ze waren in bestelling. Damned, fuck, hell und Devil!
Ik terug naar onder, de locker, gelukkig had ik er nog enkele in mijn spulletjes zakje zitten. Gered!
6 tietjes
Terug naar de disco, Amanda was er, eigenlijk al de ganse namiddag, maar ik was er in de namiddag niet geweest, dus dadelijk die tietjes uit dat kleedje gehaald. Half geil naar achter , glory holes, daar aan die balie, ja daar werd rond 09:00 al vet hevig geneukt op die matrassen. Daar werden meerdere kutjes en kontjes goed voorzien van uit en ingaande pikken. het duurde dan ook niet lang of er zaten meerdere mannen me te betasten, te pijpen, tepels werden niet vergeten. Poefh, die hadden me daar weer effe vreselijk geil gekregen. Gelukkig werd ik afgelost door de bi-man van NL (koppel), die kwam de mannen daar effe pijpen die mij aan het pijpen waren.
Met harde paal naar de wasbak, en net op tijd nog steeds hard, de disco in, Nathalie en G. waren juist terug van het eten. Nu, Chani ging ook afkomen. Is een meisje. Tijdens de voorbije T-Girls vordert zij me steeds op om haar te neuken. Zij kwam bij ons staan in de dancing, Nathalie ongeveer permanent mijn pik aan het pijpen, ik had de indruk dat ze hem slap wou pijpen, ik de tietjes van Chani vast, die van Nathalie, die van G. , die van Amanda (stond ook bij ons). Met momenten had ik 4 tepels tegelijk vast. Als ze met 2 personen met de tepels kort tegen mekaar gaan staan, dan kan je er 4 tegelijk nemen. Mekaar goed opgegeild, zeg ik : zullen we eens achter gaan kijken? Glunderende oogjes van Chani, Nathalie die dacht : eindelijk.
Pijpsletjes
In de grote open nis belandt aan de grote poef. Chani dadelijk in positie, in neukpositie uiteraard, ik nog even extra hard gezogen door Nathalie, naast me stond Amanda, een tiet in mijn hand, in mijn andere die van Nathalie, pik was klaar, een zeldzame XL met het nodige respect geopend, wel eerst aan het publiek laten zien, zo van : mensen : een XL (die condoom), zeldzaam, iedereen zo van : Whaahhh. Nee, is niet waar. Kwam wel effe in me op. Dat ding errond en beng, dat was wat Chani gemist had, ik zag en voelde het. Nathalie deed de pik van G. Nathalie haar taak vandaag was : de pijpslet! Zij werd niet geneukt vandaag! Zij diende ons ten alle tijden hard te krijgen, te houden, en te teasen tijdens het neuken. Shani toch wel meer dan een half uur geneukt, doggy, tietjes in de hand, handjes van Amanda overal, handen van toeschouwers langs achter mijn ballen zoekend, Nathalie mijn tepels zuigend, afwisselend met de pik van G. Geregeld ook 3 vingers erbij gestoken samen met pik. Klitje uitvoerig gestimuleerd. Tijd om te wisselen want er zat geregeld een knappe man, mooi gespierd, zwart krullend haar aan mijn ballen te voelen. G. nam Shani voor zijn rekening, de knappe man kon nu aan mijn pik aangezien die niet meer in een poesje zat en stak hem helemaal in zijn mond, rust werd mijn pik niet gegund. Shit die pijpte uitmuntend ook weer afgewisseld door Nathalie, ik had 2 pijpsletjes ter beschikking, dit terwijl er diep in de poes van Shani de pik van G. zat op en neer te bonken, Shani met haar hoofd mijn richting uit, vingers aan klitje, pik er nog in, de ballen van G. in mijn handje samen met de klit. Geil. Waar zat mijn pik, ja nog steeds beurtelings bij de krullebol en Nathalie. Na zo een uurtje genoeg geneukt door de aanwezige pikken, effe rust denk je dan, de pik van G. werd verwijderd uit de poes van Shani, de mondjes lieten mijn pik gerust. Oef. Pauze??? Nee, niks van...G. draait zich om en wou mijn pik voelen. Ik was nog lekker hard, met dank aan de mondjes, weer zo een bijzonder zeldzaam rubber in mijn handjes, ik hield hem effe omhoog als was het een relekwie, moet het nodige respect werd de verpakking verwijderd en volgens de regels van de kunst ontrolde ik de zeldzame condoom moeiteloos over mijn harde pik. Glij eraan en zachtjes binnengedrongen in het kontje. Plots schoot hij helemaal naar binnen, wat een gevoel, en dan zeker als er 2 meisjes gefascineerd naar je zitten te kijken, haha. Vervolgens het kontje van G. een stevige beurt gegeven terwijl mijn handjes de weg vonden naar de gespierde buik van de krullebol, die stond nog steeds achter me en hield geregeld mijn kontje opengesperd en kneedde ook geregeld mijn ballen tijdens het neuken, handjes ook rond de tietjes van Nathalie en Shani. De 2 meisjes ook eens de kans gegeven om 4 ballen tegelijk in hun handjes te voelen. Doordat ik mijn pik volledig in G. had zitten hingen mijn ballen tegen die van hem te zwaaien, dus die kon je fijn alle 4 in je handjes leggen. Oh, dat was grappig voor de meisjes. Toen was het tijd voor pauze, how mensen ik stond in het zweet, naar de wasbak, pik een beurt geven. Ja en natuurlijk vinden het mensen zich dan weer interessant als ik daar sta aan de bak, pik netjes gewassen, afgedroogd van die dan weer opnieuw te komen pijpen, oh wat zijn zijn we leuk, opnieuw wasbak, papier, nu was ik toch al tot in de deuropening geraakt, ja hopla, alé dan maar effe in die keel op en neer, wie was dat, geen idee. En terug water en papier. Oef veilig tot in de disco geraakt. Maar daar stond het pijpsletje van de avond met G. , het was ondertussen 23:00 uur, ze gingen naar huis, moesten nog gaan werken, hopla nog effe pik in mond, kusje en weg waren ze. Nu ik ging ook niet meer te lang blijven, moest de dag erop ook nog gaan werken. Dus ik nog effe een rondje naar achter gedaan...
Cumshot voor de krullebol
...kom ik achter aan de traliekooi/glory-holes, die smalle doorgang, yep de krullebol met sixpack pik hard, onmiddellijk op mijn tepels aan het zuigen, dadelijk nog een paar andere mannen erbij die me zaten af te likken van boven tot onder, maar mijn pik was voor de krullebol, die liet hem niet meer los, die verdween gulzig in zijn mond voor een voortreffelijke pijpbeurt, how mensen die kon dat goed, op zijn knieën voor me, volledig mijn pik in zijn mond, op en neer, gulzig zuigend, ik merkte dat hij mijn cum wou hebben, hij ging tot het uiterste, en om mijn cum te krijgen moet je tot het uiterste gaan, niet iedereen krijgt dat zomaar, moet je verdienen. Na een pijpbeurt van toch wel een half uur denk ik, me een paar keer ingehouden, dat ik dacht, nee flink zijn, niet spuiten, spoot ik uiteindelijk, mijn pik had ik vast met 2 handjes, een straal heet cum ver in zijn opgesperde mond, de helft erin, de helft op zijn wang, de andere stralen volledig in zijn mond en rechtstreeks diep in zijn keel, want de krullebol nam geen risico op zaadverlies door mijn pik weer helemaal in zijn mond te nemen, daar heeft hij ook alles gekregen van mij, whoww, dat vond hem geil. 'Lekker' zei hem toen ik uitgespoten was. Hij zag dat ik nog hard bleef en heeft hem nog minuten lang fijn afgelikt mijn zijn tong. Die mag dat meer doen! Flink!
Voor de rest natuurlijk over geile sex in elke ruimte die ik voorbij kwam, altijd leuk de T-Girl party, iedereen is met iedereen bezig. Iedereen mag ook binnen, ben je bi of gay, of koppel of hetero, maakt niet uit. De orgies zijn net zo iets lekker geiler, minder stress bij de jongens.
Volgende T-Girl party, nog een maandje wachten...