Een boekenbon waarschijnlijkHoe bedoel je? Bonnetjes voor...?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen boekenbon waarschijnlijkHoe bedoel je? Bonnetjes voor...?
Met die bonnetjes konden ze iets krijgen , welk juist was uit mijn hoofd gegaan ..Hoe bedoel je? Bonnetjes voor...?
2 witte wijntjes is voor mijn vriendin altijd een prima lustopwekkend drankjeMisschien een lustopwekkend drankje bij de bar ?![]()
Inderdaad...die vrouw voelt zich ongetwijfeld als een kind in een snoepwinkel maar met vele teleurgestelde snoepjes als gevolg...feestdagen vermijd ik sowieso...Was van plan te gaan maar blij dat mijn keuze dan toch prive ontvangst was geworden als ik dit lees , heb dan toch weer 100 eur aan teleurstelling bespaard![]()
Hoe zijn de feestdagen daar mischien ? Want nu afgelopen zondag was de verhouding wel correctInderdaad...die vrouw voelt zich ongetwijfeld als een kind in een snoepwinkel maar met vele teleurgestelde snoepjes als gevolg...feestdagen vermijd ik sowieso...
Voor mij wel maar voor heel veel ook nietWas afgelopen zondag een feestdag?![]()
Valt tegen meestal maar een paar. HelaasHi! Vraag rond de Masquerade. Zijn er veel mensen met het masker aanwezig of valt dit tegen? Mij lijkt het leuk als de meesten het masker dragen natuurlijk
Ooit een heerlijke trio gehad met t meisje en de t girl in Eroxx. Ik zou hen graag nog eens ontmoetenEroxx
Zondag 25 mei 2025
Fluo Party On Sunday (14:00 - 20:00 uur)
Aangezien het weer maar wat brik brak was, effe naar de Eroxx geweest. En een fluo party, altijd leuk met die heftige blacklights en fluo spulletjes. Rond 15:00 uur aangekomen. Tafeltje aan de inkom lag weer vol met fluo spulletjes, iedereen kon er gebruik van maken.
Een normale drukte voor een zondag. Een deel bekende gezichten daar, maar ook een heel deel nieuwe knappe koppels aanwezig.
Shemale wou me laten spuiten
Na een rondje gedaan te hebben en een red-bulleke te hebben gedronken, naar achter, daar stonden 2 shemales te kijken naar een neukscene op het witte bed. Een knap koppel was er bezig met meerdere mannen. Een deel toeschouwers waaronder de 2 shemales.
Een van die 2 shemales had ik al ooit eerder gezien, ik zei hoi, hij/zij ook hoi. Ging op het bed zitten en begon mijn pik te pijpen. Deze was al half hard van naar het neukende koppel te kijken. Was dan dadelijk ook volledig hard. Maar wat kon die goed pijpen, zalig, zonder inspanning nam die hem helemaal in de mond. Hij/zij deed er alles aan om me te laten spuiten. Maar dat was niet aan de orde, ik was er nog maar een 15 min. Niks te spuiten. Pijpen! Daarna vroeg ze of ik hem/haar wou neuken. Ok. De grote open nis aan de grote poef. Whoesh wat ging mijn pik er zalig in. Meestal ben ik voorzichtig met kontjes, maar nu niet, ik moest hard gaan. Ahwel ik ben hard gegaan, hard stevig in en uit dat kontje, ondertussen moest ik mijn 2 handen rond haar nek leggen en een beetje dicht knijpen en hard op de poep slaan. Verschillende mannen kwamen kijken, verschillende hebben zich ook laten pijpen door hem/haar terwijl ik mijn pik hard op en neer ging. Paar verschillende standjes gedaan, in het zweet, niet normaal, en tijdens de pauze met harde pik naar de wastafel, zeepje, ballen pik, opdrogen, papiertje, en hard terug naar achter, in het kamertje waar de deur van op slot kan was een knap koppel bezig...
Wil je mijn kutje neuken?
..., 2 mannen stonden te kijken en een was haar aan het neuken terwijl haar man toekeek. Bijzonder mooie kleine slanke vrouw, stevige tieten, klein strak kontje en zeer lenig. De man met de pik in haar kwam vrijwel onmiddellijk heerlijk klaar, en trok zijn met cum gevulde condoom rond zijn pik uit haar poesje. De andere 2 mannen maakten geen aanstalten om haar te mogen neuken, pikken waren ook niet hard. Zij ziet me, en kijkt naar mijn pik, ze kijkt naar haar man, die kijkt naar mijn pik. Zegt ze : Wil je mijn kutje neuken. Ahja tuurlijk.
Terwijl ze haar man pijpte doggy voor me, how mensen wat een kutje, heerlijk, heerlijke tietjes, kreunen bij iedere stoot van mijn pik. Klitje vastgenomen tijdens neuken, en over poesje wrijven, en even later er nog 3 vingers bijgestoken, daar snakte ze effe naar adem. Andere positie, zij op haar rug, benen in mijn nek, pik moest er onder een hoek in (30° naar omlaag) , heerlijk, zicht op haar klit welke ik dan ook met met duim heb gestreeld en tussen de vingers heb geknepen. Nieuwe positie, om haar zij. Floep erin. En neuken, de ganse kamer vol met kijkers. Iemand nam mijn ballen vast langs achter van de kijkers, waarschijnlijk om ze niet te veel te laten zwieren. Nog verschillende andere posities gedaan, toch wel effe meer dan half uurtje vol gegaan, zij daarna nog bovenop haar man gaan zitten, neuken, mijn pik nog in haar mond als afsluitertje van de orgie, toen was het tijd voor een pauze, zuurstof volledig opgebruikt in die ruimte, en de deur stond nochtans open. Ik zei : jullie heb ik hier nog niet gezien, jawel ze komen meestal op maandag, ah, ok, goed om te weten! Nog maar eens de wasbak opgezocht en met handdoek zweet afgeveegd, ik stond nat.
Cumswap
Aan de sling aan de witte zetel stond een koppel, zij zijn er wel vaak, die vrouw lacht altijd, die heb ik nog nooit zuur zijn kijken, geweldig, ik zit dikwijls aan die haar haar, ze heeft lange haren en dan leg ik die in de plooi. Maar nu zat ze op haar knieën stonden 3 mannen rond haar, haar man keek toe, de omringende mannen dienden hun cum af te staan aan haar, ze werden uitvoerig gepijpt en dan dienden ze te spuiten in haar mond. Niks speciaals zou je denken ware het niet dat na ieder cumshot dat haar man en ik van kortbij meemaakten de vrouw rechtstond en een cumswap deed met haar man. How fuck, hoe geil was dat, die man kreeg al het cum van haar, resultaat na 3 en meer mannen, de een kwam al wat sneller dan de andere, druppende mondjes van cum, cum in de haar, cum dat over het hoofd vloog tot op de rug, zij beiden, want iedere keer veranderde het cum van de originele eigenaar met een tussenstop bij de mevrouw om dan te eindigen in de mond van haar man, die alles gretig doorslikte. Fuck!! Nog nooit gezien daar. Mijn aandacht hadden ze. Ik zeg tegen die man, vriendelijke man trouwens, ben jij bi? Dat wist ik niet. Ja, en om het aan te tonen hebben ze me beiden afwisselen gepijpt ik rechtstaand tegen de muur aan de sling en de witte zetel. Achteraf vroegen ze wie van hun beide het beste gepijpt had, nu ze hadden graag cum gezien, maar dat krijg je niet zo gemakkelijk van me. Ik heb ze allebei een 9/10 gegeven voor het pijpwerk.
Shemale & vriendin
Stond ik aan de toog met Saer (K.) wat te fletsen, trouwens ze had het bijzonder mooie fluo lingeriesetje aan, kwamen net terug van de reis afgelopen week. Pokkegeil natuurlijk beide, effe Eroxx bezoeken. Kwam daar een T-Girl met een bijzonder knap meisje ook aan de toog staan, zij zijn er wel meer, vooral op maandag, dat meisje heb ik eens ooit zonder lucht gezet in de sling! Ik daar bij gaan staan, haar aan het strelen, ze stond met de rug naar me toe, de T-Girl was met haar tietjes aan het spelen, plots grijpt de T-Girl terwijl het meisje tegen hem staat mijn half harde pik vast, deze was snel goed hard, en ik voelde dat hij mijn eikel aan het checken was, hij zei iets tegen dat meisje (zijn franstaligen), dat meisje voelde aan mijn eikel, de T-Girl vroeg als ik een condoom bij had, yep, dat ding errond, de T-Girl hield het meisje vast, tegen zich aangedrukt rug naar me toe een beetje voorover gebogen. Ik schuif lekker vlot mijn pik naar binnen en heb haar geruime tijd geneukt vlak tegen de toog onder goedkeurend oog van de 2 toogmeisjes.
Bekijk bijlage 332811