Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik en mijn vriendin willen komen met een vriend van ons, dus met zijn 3e. Bestaat de kans dat hij buiten moet wachten of mag hij meteen met ons naar binnen?
Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)

Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)
Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.

Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.
Neen, dat bedoelde ik niet om mee aan het tarief van het koppel binnen te gaan. Ik bedoelde dat ze met hun 3 zeker worden toegelaten 😉
Qua verhoudingen is een standaard regel die normaal gezien in Clubs gehanteerd word.

Terug
Bovenaan Onderaan