Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik en mijn vriendin willen komen met een vriend van ons, dus met zijn 3e. Bestaat de kans dat hij buiten moet wachten of mag hij meteen met ons naar binnen?
Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)

Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)
Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.

Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.
Neen, dat bedoelde ik niet om mee aan het tarief van het koppel binnen te gaan. Ik bedoelde dat ze met hun 3 zeker worden toegelaten 😉
Qua verhoudingen is een standaard regel die normaal gezien in Clubs gehanteerd word.

Eroxx

Vrijdag 01 augustus 2025

Big Sex & Ambiance Party On Friday (20:00 - 03:00 uur)

How se, wat een volk, niet normaal en veel nieuwelingen. Veel knap volk, Veel geil volk.
Toen ik aankwam rond 20:40 uur stond de parking al bijna vol. Toen ik naar huis reed rond 01:00 uur alle straten overal auto's.
Afgesproken met @Nathalie Nathalie en met Natasja, zij was er met een T-Girl en nog een ander koppel. Meestal is ze er ook op de T-Girl party, en dan zegt ze altijd 'kom jij eens mee !'.
Er werd een rondleiding gegeven aan een koppel, maar wat een knappe was me dat seg. Godver. Dan denk je dat je al alles gezien hebt, maar dit was uitzonderlijk. Whow whow whow. Maar echt veel nieuwelingen. Ik kon niet door de dancing lopen of daar had me iemand vast om te zeggen hoe mooi ze me vonden, zelfs een mevrouw die wel een wou kijken wat er onder mijn outfit te zien was. Ik zeg : kijk maar eens, hup door haar knieën en mijn pik in haar mond. Nathalie stond naast me, ken je die? Ik : nee. Deuh!
Een andere T-Girl, zo een grote Franstalige, meestal in de week daar, was aan de inkom, dus net binnen in de dancing een demonstratie pijpen aan het geven aan een koppel.
Staan we daar met ons 3 aan de traliekooi naar een tafereel te kijken, ik pik vooruit, komt de Thaise (ja ze waren er ook), daar langs, klopt ze zachtjes op mijn pik, zo van pong, en ze liep verder, ik draai me om, komt ze blijkbaar weer terug, had ik niet gezien, weer pong op mijn pik. Haha. Oppassen jij. Geil met ons 3 de grote poef op, dadelijk de witte zetel vol toeschouwers, andere zetel ook. Nathalie's poes , glijmiddel aan vingers, 2 vingers, 3 vingers, handje zo goed als erin. Pik van G. in de mond, handjes van mij over de poes, strelend en plagend. En hup pik erin, showtime. Beurteling Nathalie daar afgeneukt, ofwel zat ik in de poes en G. in de mond, ofwel ik in de mond en G. in poes. 45 minuutjes poes en mond gevuld. Zweet en glibberige handjes en een Nathalie die al een beetje opgewarmd was.cum6.jpg

Cum voor de T-Girl Cumslut
Achter, de nis aan de grote poef, Nathalie en G. namen hun intrek, ik ernaast gaan liggen, Nathalie lag op haar zij. Ik fijn mijn pik er zijwaarts in, pik van G. in haar mond. Kijkers konden netjes mijn pik in en uit zien gaan.
Nog paar verschillende posities gedaan, diep, minder diep, hard minder hard, handjes, zakjes glij die niet open gingen, zweet, effin het gebruikelijke geile stuff. Nathalie vond dat ik G. nog maar eens moest nemen. Ok. Effe pik nog een mondelinge beurt gegeven en ik was zover. Ik rechtstaand uit de nis, G. knieën voor me in de nis. Pik zachtjes, met gevoel en druk zettend er helemaal ingeschoven, Nathalie zijn pik in de mond. Fijn met stijl tijdje dat kontje geneukt. Ondertussen was er aan de zijkant nog een koppel komen zitten, die ons gadesloegen. Rechts van mij was nog een T-Girl met vriend komen staan, en mijn nieuwe T-Girl, de cumslut, van vorige week was er ook, die zat ook aan me, dus effe alle ogen op mij gericht terwijl ik nog steeds kontje deed. G. vond dat we treintje moesten doen, dus Nathalie in positie voor G. gekropen, pik van G. in Nathalie's poes, ik nog steeds in G. kontje, en de trein kon vertrekken. Sjoekkesjoek tuut. De T-Girl cumslut, was de andere T-Girl aan het pijpen en heeft daar al een lading versie cum te slikken gekregen, de vrouw van het toekijkend koppen was aan mijn tepel aan het zuigen, er zat nog iemand langs achter aan me??? Ondertussen denderde de trein gewoon verder. Na het treintje terug de nis in naast Nathalie die geneukt werd door G. Ik daar mijn handje bij gestoken in de poes terwijl de pik van G. op en neer erin en eruit ging. De vrouw van het koppel zat met haar vinger aan mijn kontje terwijl de T-Girl , de cumslut, mijn pik verwoed aan het pijpen was. Ik zag dat het koppel, dat toekeek wel iets meer wou zien, dus ik terug uit die rechtstaand voor hun gaan staan en de cumslut T-Girl op de knieën voor me, vlak voor het koppel moet de T-Girl me pijpen. Ik zeg : zo dan kunnen jullie iets beter zien! Ha! How se, dat was echte facefuck wat ik daar deed, in en uit rammen in die keel, diep zelfs, fuck daar werd ik effe extra geil. Nathalie en G. waren fijn met hun tweetjes bezig, terwijl ik die T-Girl cumslut haar keel voor mijn rekening nam, de vrouw van het koppel likte mijn tepel en streelde me. Der moest en zou cum gaan vloeien, zoveel was duidelijk, maar wie gaan we allemaal cum geven? Terug de nis in op mijn rug gaan liggen naast Nathalie die nog steeds geneukt werd door G., Nathalie op mijn tepel aan het zuigen, ik fijn aan mijn pik aan het rukken, vingertje van de vrouw van het koppel aan kontje, ze hadden ook een speelgoedje bij, waarmee ze over mijn pik gingen, de T-Girl cumslut was effe nog een andere pik aan het leegmelken rechtstaande buiten de nis. Ik gaf signaal dat ik ging spuiten, wie kwam er voor mijn cum, was het G. ?, hij stond klaar zag ik, was het de T-Girl cumslut ?, benieuwd wie ging toehappen spoot ik een eerste straal rechtomhoog, dewelke ook terug op mijn eikel en pik terecht kwam, de T-Girl cumslut zag het en was de snelste om bij mijn pik te zijn en de volgende stralen cum kwamen gulzig in zijn mond terecht. Dit deed G. beslissen om ook zijn cum te spuiten, hard kwam hij op de buik en tietjes van Nathalie. Nu bleek, terug rechtstaande staand pik nog hard, voor dat toekijkend koppel, dat zij ook geregeld op de T-Girl party zijn, en dat die vrouw graag toekijkt hoe jongens met mekaar spelen. Cool.

Natuurlijk de ganse avond Natasja nergens te bespeuren, dan kom je uitgespoten terug in de dancing, ja, wie staat daar met een geile blik me aan te kijken, inderdaad! Ik zeg, meisje, het zal voor een andere keer zijn, T-Girl party gaat het worden!!! Zij als eerste, misschien ook als tweede en derde!

Ben ik me terug aan het omkleden, wie zit er voor me, iets anders aan het aandoen, die knappe van dat koppel die in het begin die rondleiding kregen, ik zeg : En? Is het meegevallen? Waren Nederlanders. Ja hoor, ze gaan zeker nog eens terug komen. How mensen, echt godver wat een stuk, wat een outfit, wat een ondeugend kopje.

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan