Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik en mijn vriendin willen komen met een vriend van ons, dus met zijn 3e. Bestaat de kans dat hij buiten moet wachten of mag hij meteen met ons naar binnen?
Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)

Gaat normaal gezien geen enkel probleem zijn hoor ... Best wel op tijd komen. Er wordt steeds gekeken naar een goed verhouding tussen koppels en singles.
Ik denk zelfs als je met 3 aanmeld, er zelfs helemaal geen twijfel nodig is en je zoiezo alle 3 binnen kunt ;)
Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.

Als je het volgende bedoelt: ik ga mee binnen aan het tarief van het koppel maar dan met ons drietjes, dan vrees ik daar toch een beetje voor. Best bel je naar Eroxx voor meer info.
Dit is het meest waarschijnlijke scenario.
Koppel en + vriend gaan samen binnen. Tarief koppel + tarief single man.
@SGFRD waar je het haalt dat men op een doordeweekse dag bijvoorbeeld let op verhoudingen, ik zou het niet weten.
Neen, dat bedoelde ik niet om mee aan het tarief van het koppel binnen te gaan. Ik bedoelde dat ze met hun 3 zeker worden toegelaten 😉
Qua verhoudingen is een standaard regel die normaal gezien in Clubs gehanteerd word.

Eroxx

Vrijdag 01 augustus 2025

Big Sex & Ambiance Party On Friday (20:00 - 03:00 uur)

How se, wat een volk, niet normaal en veel nieuwelingen. Veel knap volk, Veel geil volk.
Toen ik aankwam rond 20:40 uur stond de parking al bijna vol. Toen ik naar huis reed rond 01:00 uur alle straten overal auto's.
Afgesproken met @Nathalie Nathalie en met Natasja, zij was er met een T-Girl en nog een ander koppel. Meestal is ze er ook op de T-Girl party, en dan zegt ze altijd 'kom jij eens mee !'.
Er werd een rondleiding gegeven aan een koppel, maar wat een knappe was me dat seg. Godver. Dan denk je dat je al alles gezien hebt, maar dit was uitzonderlijk. Whow whow whow. Maar echt veel nieuwelingen. Ik kon niet door de dancing lopen of daar had me iemand vast om te zeggen hoe mooi ze me vonden, zelfs een mevrouw die wel een wou kijken wat er onder mijn outfit te zien was. Ik zeg : kijk maar eens, hup door haar knieën en mijn pik in haar mond. Nathalie stond naast me, ken je die? Ik : nee. Deuh!
Een andere T-Girl, zo een grote Franstalige, meestal in de week daar, was aan de inkom, dus net binnen in de dancing een demonstratie pijpen aan het geven aan een koppel.
Staan we daar met ons 3 aan de traliekooi naar een tafereel te kijken, ik pik vooruit, komt de Thaise (ja ze waren er ook), daar langs, klopt ze zachtjes op mijn pik, zo van pong, en ze liep verder, ik draai me om, komt ze blijkbaar weer terug, had ik niet gezien, weer pong op mijn pik. Haha. Oppassen jij. Geil met ons 3 de grote poef op, dadelijk de witte zetel vol toeschouwers, andere zetel ook. Nathalie's poes , glijmiddel aan vingers, 2 vingers, 3 vingers, handje zo goed als erin. Pik van G. in de mond, handjes van mij over de poes, strelend en plagend. En hup pik erin, showtime. Beurteling Nathalie daar afgeneukt, ofwel zat ik in de poes en G. in de mond, ofwel ik in de mond en G. in poes. 45 minuutjes poes en mond gevuld. Zweet en glibberige handjes en een Nathalie die al een beetje opgewarmd was.cum6.jpg

Cum voor de T-Girl Cumslut
Achter, de nis aan de grote poef, Nathalie en G. namen hun intrek, ik ernaast gaan liggen, Nathalie lag op haar zij. Ik fijn mijn pik er zijwaarts in, pik van G. in haar mond. Kijkers konden netjes mijn pik in en uit zien gaan.
Nog paar verschillende posities gedaan, diep, minder diep, hard minder hard, handjes, zakjes glij die niet open gingen, zweet, effin het gebruikelijke geile stuff. Nathalie vond dat ik G. nog maar eens moest nemen. Ok. Effe pik nog een mondelinge beurt gegeven en ik was zover. Ik rechtstaand uit de nis, G. knieën voor me in de nis. Pik zachtjes, met gevoel en druk zettend er helemaal ingeschoven, Nathalie zijn pik in de mond. Fijn met stijl tijdje dat kontje geneukt. Ondertussen was er aan de zijkant nog een koppel komen zitten, die ons gadesloegen. Rechts van mij was nog een T-Girl met vriend komen staan, en mijn nieuwe T-Girl, de cumslut, van vorige week was er ook, die zat ook aan me, dus effe alle ogen op mij gericht terwijl ik nog steeds kontje deed. G. vond dat we treintje moesten doen, dus Nathalie in positie voor G. gekropen, pik van G. in Nathalie's poes, ik nog steeds in G. kontje, en de trein kon vertrekken. Sjoekkesjoek tuut. De T-Girl cumslut, was de andere T-Girl aan het pijpen en heeft daar al een lading versie cum te slikken gekregen, de vrouw van het toekijkend koppen was aan mijn tepel aan het zuigen, er zat nog iemand langs achter aan me??? Ondertussen denderde de trein gewoon verder. Na het treintje terug de nis in naast Nathalie die geneukt werd door G. Ik daar mijn handje bij gestoken in de poes terwijl de pik van G. op en neer erin en eruit ging. De vrouw van het koppel zat met haar vinger aan mijn kontje terwijl de T-Girl , de cumslut, mijn pik verwoed aan het pijpen was. Ik zag dat het koppel, dat toekeek wel iets meer wou zien, dus ik terug uit die rechtstaand voor hun gaan staan en de cumslut T-Girl op de knieën voor me, vlak voor het koppel moet de T-Girl me pijpen. Ik zeg : zo dan kunnen jullie iets beter zien! Ha! How se, dat was echte facefuck wat ik daar deed, in en uit rammen in die keel, diep zelfs, fuck daar werd ik effe extra geil. Nathalie en G. waren fijn met hun tweetjes bezig, terwijl ik die T-Girl cumslut haar keel voor mijn rekening nam, de vrouw van het koppel likte mijn tepel en streelde me. Der moest en zou cum gaan vloeien, zoveel was duidelijk, maar wie gaan we allemaal cum geven? Terug de nis in op mijn rug gaan liggen naast Nathalie die nog steeds geneukt werd door G., Nathalie op mijn tepel aan het zuigen, ik fijn aan mijn pik aan het rukken, vingertje van de vrouw van het koppel aan kontje, ze hadden ook een speelgoedje bij, waarmee ze over mijn pik gingen, de T-Girl cumslut was effe nog een andere pik aan het leegmelken rechtstaande buiten de nis. Ik gaf signaal dat ik ging spuiten, wie kwam er voor mijn cum, was het G. ?, hij stond klaar zag ik, was het de T-Girl cumslut ?, benieuwd wie ging toehappen spoot ik een eerste straal rechtomhoog, dewelke ook terug op mijn eikel en pik terecht kwam, de T-Girl cumslut zag het en was de snelste om bij mijn pik te zijn en de volgende stralen cum kwamen gulzig in zijn mond terecht. Dit deed G. beslissen om ook zijn cum te spuiten, hard kwam hij op de buik en tietjes van Nathalie. Nu bleek, terug rechtstaande staand pik nog hard, voor dat toekijkend koppel, dat zij ook geregeld op de T-Girl party zijn, en dat die vrouw graag toekijkt hoe jongens met mekaar spelen. Cool.

Natuurlijk de ganse avond Natasja nergens te bespeuren, dan kom je uitgespoten terug in de dancing, ja, wie staat daar met een geile blik me aan te kijken, inderdaad! Ik zeg, meisje, het zal voor een andere keer zijn, T-Girl party gaat het worden!!! Zij als eerste, misschien ook als tweede en derde!

Ben ik me terug aan het omkleden, wie zit er voor me, iets anders aan het aandoen, die knappe van dat koppel die in het begin die rondleiding kregen, ik zeg : En? Is het meegevallen? Waren Nederlanders. Ja hoor, ze gaan zeker nog eens terug komen. How mensen, echt godver wat een stuk, wat een outfit, wat een ondeugend kopje.

KitanaNew.png

Commentaar van moderator.

Deze rubriek is voor (eigen) ervaringen en vragen (met hopelijk antwoorden) over deze club.

Vragen over hoe het er is op bepaalde dagen of bij bepaalde thema's, zijn legitieme vragen, al zal het antwoord meestal zijn "Het hangt ervan af", "Dat is erg individueel en verschilt van persoon tot persoon" en "Kom zelf maar eens kijken".

Maar we gaan daar geen apart topic voor maken, want het zou in dat topic even (on)nuttig zijn als hier.

BigBenny (mod)

Eroxx

Maandag 04 augustus 2025

Bukkake xTreem Party (11:30 - 18:00 uur)

12:45 uur aangekomen, hoe gek stonden die auto's daar toch geparkeerd. In godsnaam, ik ben maar een nieuwe ordentelijke rij begonnen.
Was al behoorlijk wat volk binnen, hing een zwoel sfeertje. Maar het vreemde, weinig bekenden te zien, behalve enkele mannen die er wel meer komen en 2 Shemales (die er ook meer komen). Dan maar naar achter, de gloryholes, daar stond mijn pik pijp-klaar te wachten, wie zou er toehappen? Lang heeft het niet geduurd alvorens ze met 3 tegelijk aan me aan het likken waren, pijpen gebeurde voortreffelijk, er was er een bij die dacht me daar al dadelijk te laten spuiten. Niks van.

The cumswallower
Eerste rondje Bukkake, een half uur later dan normaal, een 8 tot 10 tal meisjes, het gekende ritueel, een meisje een slanke mooi gebruinde op het podium voor de videowall. Een in de stoel, de rest op de poef. De DJ vermelde nog even dat er niet geneukt moest worden. Het was Bukkakke. Toch nog mensen die aan het neuken waren. Schande! :sneaky: Het meisje op het podium, die gebruinde, fuck mensen, die werd daar ondergespoten, geen eindeloos lang gerukt, de meeste kwamen vlot klaar, op haar tong, en dan liet ze het er terug uitglijden, over haar strakke tieten. een 15 tal mannen hun cum zien spuiten op en over haar, alles lekker uiteen gesmeerd over haar gebruinde body. Ze glom.
Op de poef, een meisje, nog niet gezien daar, komt er blijkbaar toch al een maand, die was behoorlijk in trek om op te spuiten, daar hebben behoorlijk veel mannen hun cum op gespoten, allemaal in haar gezicht en mond. Er zat een man bij haar op de knieën die alles mooi uitsmeerde over haar tietjes, na een tijdje dreef het al tot haar poes, echt wel geil om naar te kijken. Ook hier werd er vlot gespoten, korter bij komen, effe die pik in de mond en dan al rukkend spuiten, raken waar je raken kan. Het meest geile vind ik als een meisje iemand aan het pijpen is, en dan iemand anders zich niet meer kan inhouden en die dan over haar gezicht spuit, het meisje dan de pik loslaat die ze aan het pijpen was, en de pik die net cum heeft gespoten verder leegzuigt. Die ander pik vind dat dan zo geil dat hij dan ook dadelijk spuit. Nu, die man die alles uitsmeerde over het meisje, zat nu klaar om het gespoten cum op het meisje dadelijk op te slurpen, en als het op de mond of in de mond van het meisje zat, dan kuste hij haar en zoog zo alle cum zijn mond binnen. How seg, dat was wel geil, dat weerhield geile jongens er niet van om gewoon door te spuiten, iedere keer werd het door die man opgelikt. Toen kwam A. erbij, een ander meisje, de aanwezigen hadden nu 2 mondjes naast mekaar om op te spuiten. De man, moest nu beiden gaan schoonlikken, en hij had behoorlijk wat werk. Fuck mensen, daar is cum geschoten.cum2.jpg

De rolstoel
De jongen in de rolstoel was er ook, al een paar keer daar gezien, hij krijgt altijd een voorkeur behandeling van 2 meisjes tegelijk. Vandaag dus ook. Ik zat net achter aan de grote poef op de leuning van de witte zetel, daar kwam hij af in zijn stoel samen met 2 meisjes, en laat het toch niet die 2 meisjes zijn, die met de mondjes naast mekaar het cum opvingen. De meisjes die jongen uit de rolstoel geholpen, en in de witte zetel gezet, er was ook nog een man bij hun die ze blijkbaar kende. Terwijl de meisjes de jongen begonnen op te geilen begon die man mijn pik te pijpen. Op een gegeven moment zag ik zelfs zijn pik in de mond van de jongen verdwijnen. Ik dacht nog, oh. Ik moest van de meisjes de andere jongens een beetje afweren, want natuurlijk zijn er altijd jongens die aan die meisjes proberen te komen terwijl ze goed zien dat ze bezig zijn met die gehandicapte jongen. Maar op die zetel, dat ging toch niet zo goed, dus naar de poef verhuisd, samen met een andere man en ik de jongen op de poef gelegd. De meisje dadelijk met de jongen aan het spelen. Nu had hij ook wel zin in mijn pik, ik zeg : ok. Condoom errond, want hij wou alles met condoom, dat hij hij ook tegen de meisjes gezegd. Langzaam pik in zijn mond geschoven, terwijl dat een van de meisjes hem aan het neuken was. Ja, dat was blijkbaar een fantasie van hem, om het met mij eens te doen, hij heeft me daar al meer gezien. Achteraf 2 bereidwillige sterke kerels gevonden om hem terug in de stoel te zetten.

One Two Three
Tijdens 2de rondje Bukkake, ik had de jongen met rolstoel van voor kort aan de grote poef gezet, zodat hij goed kon meekijken, links van mij een hoop volk samengetroept zo net voor dat podium aan de videwall. Een 20 tal geile mannen in een cirkel, 3 rijen dik, ik kijken over die hun schouders, bleek dat daar een jong slank bruin getint Afrikaans eerder Marokkaans meisje, lange zwarte kroezel haar in een staart bijeengehouden, mooie grote gele lederen collar (halsband) rond haar nek, met een korte leiband die werd duidelijk vastgehouden door haar meester, geneukt werd, zij zat op haar knieën op deNaamloos.jpg grond en een geile mand er langs achter op. Ik dacht nog, alé er is toch plaats genoeg, wat moet dat hier nu op de grond. Nu had ze ook een pik in de mond. In het begin dacht ik, oh, niks speciaals maar hoe langer ik bleef kijken over die schouders, want daar stond dus wel echt veel volk rond, hoe geile het daar werd, daar werd vlot over die haar gezicht en mond gespoten, en haar meester die zat op het podium en hield haar vast bij haar haar en dwong haar om te pijpen. Nadat er een 10 - 15 tal mannen vanop de eerste circelvormige rij hun cum hadden gegeven aan het meisje, begon et wat aangenamer te worden, wat minder volk, de cirkel werd iets breder, meisje was beter te zien, fuck mensen wat een lekker ding, wat een kontje, iedere keer als ze een nieuweling begon te pijpen moest ze van haar meester zeggen : I Want Your Cum. En dat kreeg ze! Heel zekers! Toen gingen ze One Two Three doen. 3 pikken, hard, die Meester nam haar hoofd en dwong haar om pik nr. 1 te pijpen, hij hield haar hoofd vast en deed 2 pijp bewegingen met haar hoofd en zei dan 'One', hoofd naar pik nr. 2, weer 2 pijpbewegingen met het hoofd, en 'Two, naar pik nr. 3 en hier ook weer 2 pijpbewegingen over die pik gedwongen met haar hoofd in zijn hand. En 'Three'. En dan opnieuw bij pik nr.1 , zo weer naar 2 en naar 3. How mensen, dat was geil. Wie wou spuiten die spoot, er werd in de mond gespoten en doorgeslikt, er werd in haar haar gespoten, zlefs van pikken die niet met de 1-2-3 meededen. Was er een pik uitgespoten van de 1-2-3, dan kwam er een nieuwe pik in de plaats. Dus 1-2-3 bleef gewoon doorgaan, afvallers werden vervangen, de Meester zei dan : 'There is a new cock' en duwde haar hoofd over die pik. Geil, echt niet te doen en zeker omdat die zo vol met cum hing. De rijen aanwezigen werden dunner, er werd cum overvloedig gespoten, nog enkele geile mannen te gaan, ik stond nog steeds te kijken, plots een opening in de rij en maar 2 pikken voor 1-2-3 te doen, 'Him' zei hem tegen dat meisje, dat was op mij bedoelt en hij duwde haar mond over mijn pik, terwijl ik in het rijtje ging staan, 2 pijpbewegingen, how se die deed dat goed, en weer naar de volgende pik, verschillende malen bij mijn pik is ze gepasseerd, ik pokkegeil geil ondertusen, want er bleef maar gespoten worden, links en rechts van me, dat vloog daar alle kanten uit, ik voelde dat ik ging komen terwijl ik aan het rukken was, ze had net naast me een pik in de mond, ik nam haar vast bij haar haar, trok ze weg van de pik naast me en stak mijn pik volledig in haar mond, tot diep achter in haar keel, ze keek me aan met van die grote zwarte ogen terwijl ik me volledig in haar keel leegspot. Die heeft niet een keer met haar ogenCum103.jpg geknipperd! How wat eens sletje. Hup naar de volgende pik, en toen moest ze weer terug bij mij van haar Meester, mijn pik was nog steeds hard ondanks dat ze mijn cum te slikken had gehad. Awel, die heeft daar iedereen, 20-30-40 mannen??? laten spuiten en degene die het in de mond deden heeft ze geslikt, om het laatste stond er niemand meer. Fuck mensen, dat had ik nog nooit gezien van kortbij, dat heeft iets zo Meesters en slavin en dan gedwongen gepijpt worden. Top geil! Wanneer komen jullie nog eens terug????
Nu heb ik daar in de Eroxx al redelijk wat Bukkake events meegemaakt, altijd leuk, maar deze was toch wel top. Vooral door die 2 meisjes uit bovenstaande hoofdstukjes. De rest heb ik niet zo kunnen volgen, ik kan niet overal tegelijk zijn. Maar dit was met stip de beste Bukkake daar ooit gezien. Er werd niet eindeloos lang gerukt, nee, kort, na mekaar spuiten, links rechts van voor, zodat de meisjes niet weten vanwaar het komt. Schitterend!

KitanaNew.png

Eroxx

Maandag 04 augustus 2025

Bukkake xTreem Party (11:30 - 18:00 uur)

12:45 uur aangekomen, hoe gek stonden die auto's daar toch geparkeerd. In godsnaam, ik ben maar een nieuwe ordentelijke rij begonnen.
Was al behoorlijk wat volk binnen, hing een zwoel sfeertje. Maar het vreemde, weinig bekenden te zien, behalve enkele mannen die er wel meer komen en 2 Shemales (die er ook meer komen). Dan maar naar achter, de gloryholes, daar stond mijn pik pijp-klaar te wachten, wie zou er toehappen? Lang heeft het niet geduurd alvorens ze met 3 tegelijk aan me aan het likken waren, pijpen gebeurde voortreffelijk, er was er een bij die dacht me daar al dadelijk te laten spuiten. Niks van.

The cumswallower
Eerste rondje Bukkake, een half uur later dan normaal, een 8 tot 10 tal meisjes, het gekende ritueel, een meisje een slanke mooi gebruinde op het podium voor de videowall. Een in de stoel, de rest op de poef. De DJ vermelde nog even dat er niet geneukt moest worden. Het was Bukkakke. Toch nog mensen die aan het neuken waren. Schande! :sneaky: Het meisje op het podium, die gebruinde, fuck mensen, die werd daar ondergespoten, geen eindeloos lang gerukt, de meeste kwamen vlot klaar, op haar tong, en dan liet ze het er terug uitglijden, over haar strakke tieten. een 15 tal mannen hun cum zien spuiten op en over haar, alles lekker uiteen gesmeerd over haar gebruinde body. Ze glom.
Op de poef, een meisje, nog niet gezien daar, komt er blijkbaar toch al een maand, die was behoorlijk in trek om op te spuiten, daar hebben behoorlijk veel mannen hun cum op gespoten, allemaal in haar gezicht en mond. Er zat een man bij haar op de knieën die alles mooi uitsmeerde over haar tietjes, na een tijdje dreef het al tot haar poes, echt wel geil om naar te kijken. Ook hier werd er vlot gespoten, korter bij komen, effe die pik in de mond en dan al rukkend spuiten, raken waar je raken kan. Het meest geile vind ik als een meisje iemand aan het pijpen is, en dan iemand anders zich niet meer kan inhouden en die dan over haar gezicht spuit, het meisje dan de pik loslaat die ze aan het pijpen was, en de pik die net cum heeft gespoten verder leegzuigt. Die ander pik vind dat dan zo geil dat hij dan ook dadelijk spuit. Nu, die man die alles uitsmeerde over het meisje, zat nu klaar om het gespoten cum op het meisje dadelijk op te slurpen, en als het op de mond of in de mond van het meisje zat, dan kuste hij haar en zoog zo alle cum zijn mond binnen. How seg, dat was wel geil, dat weerhield geile jongens er niet van om gewoon door te spuiten, iedere keer werd het door die man opgelikt. Toen kwam A. erbij, een ander meisje, de aanwezigen hadden nu 2 mondjes naast mekaar om op te spuiten. De man, moest nu beiden gaan schoonlikken, en hij had behoorlijk wat werk. Fuck mensen, daar is cum geschoten.Bekijk bijlage 368422

De rolstoel
De jongen in de rolstoel was er ook, al een paar keer daar gezien, hij krijgt altijd een voorkeur behandeling van 2 meisjes tegelijk. Vandaag dus ook. Ik zat net achter aan de grote poef op de leuning van de witte zetel, daar kwam hij af in zijn stoel samen met 2 meisjes, en laat het toch niet die 2 meisjes zijn, die met de mondjes naast mekaar het cum opvingen. De meisjes die jongen uit de rolstoel geholpen, en in de witte zetel gezet, er was ook nog een man bij hun die ze blijkbaar kende. Terwijl de meisjes de jongen begonnen op te geilen begon die man mijn pik te pijpen. Op een gegeven moment zag ik zelfs zijn pik in de mond van de jongen verdwijnen. Ik dacht nog, oh. Ik moest van de meisjes de andere jongens een beetje afweren, want natuurlijk zijn er altijd jongens die aan die meisjes proberen te komen terwijl ze goed zien dat ze bezig zijn met die gehandicapte jongen. Maar op die zetel, dat ging toch niet zo goed, dus naar de poef verhuisd, samen met een andere man en ik de jongen op de poef gelegd. De meisje dadelijk met de jongen aan het spelen. Nu had hij ook wel zin in mijn pik, ik zeg : ok. Condoom errond, want hij wou alles met condoom, dat hij hij ook tegen de meisjes gezegd. Langzaam pik in zijn mond geschoven, terwijl dat een van de meisjes hem aan het neuken was. Ja, dat was blijkbaar een fantasie van hem, om het met mij eens te doen, hij heeft me daar al meer gezien. Achteraf 2 bereidwillige sterke kerels gevonden om hem terug in de stoel te zetten.

One Two Three
Tijdens 2de rondje Bukkake, ik had de jongen met rolstoel van voor kort aan de grote poef gezet, zodat hij goed kon meekijken, links van mij een hoop volk samengetroept zo net voor dat podium aan de videwall. Een 20 tal geile mannen in een cirkel, 3 rijen dik, ik kijken over die hun schouders, bleek dat daar een jong slank bruin getint Afrikaans eerder Marokkaans meisje, lange zwarte kroezel haar in een staart bijeengehouden, mooie grote gele lederen collar (halsband) rond haar nek, met een korte leiband die werd duidelijk vastgehouden door haar meester, geneukt werd, zij zat op haar knieën op deBekijk bijlage 368433 grond en een geile mand er langs achter op. Ik dacht nog, alé er is toch plaats genoeg, wat moet dat hier nu op de grond. Nu had ze ook een pik in de mond. In het begin dacht ik, oh, niks speciaals maar hoe langer ik bleef kijken over die schouders, want daar stond dus wel echt veel volk rond, hoe geile het daar werd, daar werd vlot over die haar gezicht en mond gespoten, en haar meester die zat op het podium en hield haar vast bij haar haar en dwong haar om te pijpen. Nadat er een 10 - 15 tal mannen vanop de eerste circelvormige rij hun cum hadden gegeven aan het meisje, begon et wat aangenamer te worden, wat minder volk, de cirkel werd iets breder, meisje was beter te zien, fuck mensen wat een lekker ding, wat een kontje, iedere keer als ze een nieuweling begon te pijpen moest ze van haar meester zeggen : I Want Your Cum. En dat kreeg ze! Heel zekers! Toen gingen ze One Two Three doen. 3 pikken, hard, die Meester nam haar hoofd en dwong haar om pik nr. 1 te pijpen, hij hield haar hoofd vast en deed 2 pijp bewegingen met haar hoofd en zei dan 'One', hoofd naar pik nr. 2, weer 2 pijpbewegingen met het hoofd, en 'Two, naar pik nr. 3 en hier ook weer 2 pijpbewegingen over die pik gedwongen met haar hoofd in zijn hand. En 'Three'. En dan opnieuw bij pik nr.1 , zo weer naar 2 en naar 3. How mensen, dat was geil. Wie wou spuiten die spoot, er werd in de mond gespoten en doorgeslikt, er werd in haar haar gespoten, zlefs van pikken die niet met de 1-2-3 meededen. Was er een pik uitgespoten van de 1-2-3, dan kwam er een nieuwe pik in de plaats. Dus 1-2-3 bleef gewoon doorgaan, afvallers werden vervangen, de Meester zei dan : 'There is a new cock' en duwde haar hoofd over die pik. Geil, echt niet te doen en zeker omdat die zo vol met cum hing. De rijen aanwezigen werden dunner, er werd cum overvloedig gespoten, nog enkele geile mannen te gaan, ik stond nog steeds te kijken, plots een opening in de rij en maar 2 pikken voor 1-2-3 te doen, 'Him' zei hem tegen dat meisje, dat was op mij bedoelt en hij duwde haar mond over mijn pik, terwijl ik in het rijtje ging staan, 2 pijpbewegingen, how se die deed dat goed, en weer naar de volgende pik, verschillende malen bij mijn pik is ze gepasseerd, ik pokkegeil geil ondertusen, want er bleef maar gespoten worden, links en rechts van me, dat vloog daar alle kanten uit, ik voelde dat ik ging komen terwijl ik aan het rukken was, ze had net naast me een pik in de mond, ik nam haar vast bij haar haar, trok ze weg van de pik naast me en stak mijn pik volledig in haar mond, tot diep achter in haar keel, ze keek me aan met van die grote zwarte ogen terwijl ik me volledig in haar keel leegspot. Die heeft niet een keer met haar ogenBekijk bijlage 368423 geknipperd! How wat eens sletje. Hup naar de volgende pik, en toen moest ze weer terug bij mij van haar Meester, mijn pik was nog steeds hard ondanks dat ze mijn cum te slikken had gehad. Awel, die heeft daar iedereen, 20-30-40 mannen??? laten spuiten en degene die het in de mond deden heeft ze geslikt, om het laatste stond er niemand meer. Fuck mensen, dat had ik nog nooit gezien van kortbij, dat heeft iets zo Meesters en slavin en dan gedwongen gepijpt worden. Top geil! Wanneer komen jullie nog eens terug????
Nu heb ik daar in de Eroxx al redelijk wat Bukkake events meegemaakt, altijd leuk, maar deze was toch wel top. Vooral door die 2 meisjes uit bovenstaande hoofdstukjes. De rest heb ik niet zo kunnen volgen, ik kan niet overal tegelijk zijn. Maar dit was met stip de beste Bukkake daar ooit gezien. Er werd niet eindeloos lang gerukt, nee, kort, na mekaar spuiten, links rechts van voor, zodat de meisjes niet weten vanwaar het komt. Schitterend!

Bekijk bijlage 368421
Dat Marokkaans meisje en haar meester waren er vorige donderdag ook . Echt een geil ding .

En die kerel met héél hoge hakken ook en verkleed als vrouw EN met zwarte monddoek, wat je gratis inkom oplevert maar die dan op het terras wel lekker mocht spelen met die Thaise....
😱🤔😭
Hier gaan we weer, Ivan XL is een absolute top persoonlijkheid, altijd super vriendelijk
Hij heeft me al in contact gebracht met fantastische mensen in Balen , dankzij hem al bij dames geraakt waar ik normaal niet bijgeraak en zijn reviews zijn helemaal zoals ae gebeurd zijn
Tot snel in Balen Ivan en alle andere fantastische bezoekers

Hier gaan we weer, Ivan XL is een absolute top persoonlijkheid, altijd super vriendelijk
Hij heeft me al in contact gebracht met fantastische mensen in Balen , dankzij hem al bij dames geraakt waar ik normaal niet bijgeraak en zijn reviews zijn helemaal zoals ae gebeurd zijn
Tot snel in Balen Ivan en alle andere fantastische bezoekers
Voila! Zo is het en niet anders! En hij is aanbidder van Mijn Macy!

Terug
Bovenaan Onderaan