Recensie Daisy, Antwerpen, Verversrui 7/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Be2cool

Newbie
7
05/09/21
11
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze knappe slanke blonde dame van Bulgaarse afkomst vandaag bezocht, ze zit denk ik op nr 7 wit gebogen raam waarvan zij in het linkse venstertje zat. Haar lieve lach en haar mooie slanke lichaam hebben me over de streep getrokken?. Heb een tijdje rondgewandeld want ze was tamelijk druk bezet. Pijpt super lekker en heb haar nadien eerst on top en dan doggy genomen.Nooit iemand haar beentjes zo zien spreiden om haar smalle kutje te laten nemen waarbij haar mooie kontje nog compacter toonde?.
Volgens mij doet ze aan yoga?.was een aangenaam bezoek en tevreden teruggekeerd van deze vriendelijke dame
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ook eens bij deze blonde deerne binnen gestapt. Ze was me al eerder opgevallen, maar telkens was er me iemand voor.
Ze stelde zich uitgebreid voor en geen idee waarom, maar het viel me op dat ze toch de nadruk legde dat ze van Bulgarije was.
Ook dacht ze dat ik al ooit is bij haar geweest was. Het zou kunnen, maar ik kan het me niet meer herinneren.
Ze is drie jaar weg geweest uit het SKW en is sinds een maand terug. Ze is overigens de 30 al voorbij.
Het mocht wat rustiger en omdat ik al wat positieve reacties had opgevangen van andere wandelaars, toch het risico genomen om iets meer te betalen.
100 euro was goed voor 30 minuten zei ze me, maar uiteindelijk ben ik 45 minuten binnen geweest.
Na wat strelen haar poesje gelikt, waarna ze een goede afwisselende blowjob gaf om on top te komen. Meer lukte me niet meer omdat kleine dogielover het niet meer kon volhouden en het cd'tje vol spoot.
Voor en na een fijn babbeltje met deze goedlachse dame.
Omdat ik overdag niet zoveel in het skw kom zal het een tijdje duren, maar er is zeker herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan