Dame die Sexjobs gebruikt om zwanger te worden.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveller

Verbannen
317
03/12/22
510
2
Vanochtend viel mijn oog op een opmerkelijke advertentie van een dame die een oproepje plaatst om zwanger te worden via Sexjobs.
Naar mijn idee toont dit het failliet aan van Sexjobs als je als advertentie site dit soort dingen gaat honoreren. Ik vraag mij af of moderators daar zo dame niet in zelf bescherming moeten nemen. Zo dame vraagt nogal wat.. en lijkt mij ook niet de plek om zoiets te bewerkstelligen. Er zitten nogal wat haken en ogen aan, gaat dan naar een sperma bank en bewandel de officiële weg. Oproepje leest ook dat de dame al eerder dit gedaan heeft via Sexjobs en er een kind aan heeft overgehouden.

 
Iedereen gebruikt sexjobs voor een reden, wat is er zo erg aan dat een vrouw zwanger wilt worden v iemand die ze via sexjobs ontmoet? Als beide partijen het prima vinden, waarom vinden jullie daar dan wat van?
Exact, je kan op sexjobs alles adverteren wat jij wilt dus als ze zwanger willen worden via een man op sexjobs, sterkte aan hen uiteraard. Het niet aan mij om te oordelen wat een ander doet of zoekt.
 
Oww dan ben je nu aardig op leeftijd
Ik moet er wel bij zeggen dat het in mijn tijd niet ongewoon was om kinderen te krijgen als je zelf nog relatief jong en vitaal was. Hier in Amsterdam zie ik vermoeide ouders 's ochtends vroeg gehaast en telefonerend hun peuters naar de dagopvang brengen en die ouders zijn dan ergens in de dertig... toen ik zo oud was begon een dochter van ons al aan de middelbare school.
 
Zie het probleem niet 🤔

De vrouwen die dat via onofficieele wegen vragen of aanbieden moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik durf er 99.9% op te wedden dat men al eerder kinderen heeft gehad en vaak via jeugdzorg, om terechte redenen, uit huis zijn geplaatst.

Geef mij 1 reden waarom zo'n dame niet via officieele wegen zoals een spermabank gaat?
 
De vrouwen die dat via onofficieele wegen vragen of aanbieden moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik durf er 99.9% op te wedden dat men al eerder kinderen heeft gehad en vaak via jeugdzorg, om terechte redenen, uit huis zijn geplaatst.

Geef mij 1 reden waarom zo'n dame niet via officieele wegen zoals een spermabank gaat?
Genoeg vrouwen die kind krijgen horen nooit 1 te krijgen. Gaat vaak genoeg mis. Die mogen zich wel blijven voortplanten zonder paracetamol tussen de benen 🤔🙄
 
Nee voldoet niet aan eis.....hij kan het vergeten of moet zich schminken
Heb de advertentie zeer vluchtig gelezen voordat ie weer offline was. Bij mij wekte de tekst de indruk dat het de dame om een verblijfsvergunning te doen is: via een kind dat Nederlander is kan nl. een verblijfsvergunning verkregen worden (link).

Dit lag er echter zo dik bovenop, plus dat het gezicht van de dame stond afgebeeld, dat je bijna zou denken dat de advertentie is geplaatst om commotie en verontwaardiging uit te lokken, bijvoorbeeld door xenofoben.
 
We hebben het nu aldoor over de morele principes gehad of je een zaaddonor via sexjobs kan vinden. Waar ik benieuwd naar ben, hoe wil de dame zwanger worden. Op natuurlijke wijze of moet hij in een potje doneren en dat het daarna bij haar ingebracht wordt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan