Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laat je ons weten of het gelukt is?
Waarom zou zij niet gewoon vakantie fieren?
Intussen, na lang niks meer gezien te hebben van Marianne is er opnieuw een advertentie van haar verschenen. Ik heb ze momenteel nog niet gecontacteerd omdat ik deze week andere vergelijkbare plannen heb. Maar het verschijnen van nieuwe advertenties stemt me in ieder geval vrolijk.

Laatst bewerkt:
Intussen, na lang niks meer gezien te hebben van Marianne is er opnieuw een advertentie van haar verschenen. Ik heb ze momenteel nog niet gecontacteerd omdat ik deze week andere vergelijkbare plannen heb. Maar het verschijnen van nieuwe advertenties stemt me in ieder geval vrolijk.
Zou het deze Marianne kunnen zijn die nu in Deurne zit?

Zou het deze Marianne kunnen zijn die nu in Deurne zit?

Neen, dit is niet de Marianne - Belledejour die ik aanhaalde.
Zij zit en blijft in Luik, en zij is ook ± 10 jaar ouder (77j)
Hieronder haar advertentie

Voor haar leeftijd ziet ze er zeker nog goed uit. Heb vorig jaar nog met haar afgesproken en jaren geleden ook een paar keer, maar is nu wel stuk veroudert ten opzichte van toen. De foto's die er nu nog op staan zijn ook de meeste van 10-15 jr geleden......

zal in werkelijkheid wel in de 70 zijn en dan nog 120 euro voor half uurtje durven vragen.
Veel dames denken als ze maar zelf high class in hun advertentie zetten de jackpot te kunnen vragen.
Het is natuurlijk wel een niche markt dames in die leeftijd maar voor mij het geld niet waard.

hier meer info over deze jongedame

Terug
Bovenaan Onderaan