Recensie Daphne, Dordrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/7271647-daphne
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag na wat zoeken uitgekomen bij deze dame en weet nu waarom ze op Kinky de resentie knop hebben uitstaan.
BLIJF HIER WEG!!!

Ik wilde graag gefist worden en wilde ook wel eens meemaken dat de dame ging squirten.
Na duidelijk gevraagd te hebben was de prijs voor 45 min was, was deze 120 euro, wat niet bijzonder duur is natuurlijk.
Dus ik er heen en je wordt dus eerst naar een adres aan de overkant gestuurd waarna je weer moet bellen, dit gedaan en juiste nummer door gekregen, belde ik aan, geen reactie dus ik nogmaals gebeld naar haar nummer, geen gehoor, na ik dus was weggelopen heb ik nog een whatsapp gestuurd met byebye, ik was er klaar mee, kreeg reactie terug dat ik terug moest komen en ze de deur wel gingen open doen.
Toen ik dus wel binnen was, ik weer gevraagd over squirten en fisten, ja ja allemaal mogelijk (in het engels), dus ik betaald.
Nu moet ik zeggen dat de damen echt wel op de dame op de foto's leek, maar goed, eenmaal op bed werd er beetje aan getrokken en dus vroeg ik om te fisten, nou met veel tegenzin gingen er een paar vingers in met een condoom er om, diverse keren gevraagd om dieper er in te duwen maar helaas ging hem niet worden, terwijl ik een vuist kan hebben.
Dus maar mee gestopt, dus gevraagd om te gaan squirten, nou deze dame wist dus in eens niet meer wat dat was, ik stak er nog een vinger er in bij haar, kreeg gelijk te horen No No.
Dit mocht dus niet. Squirten zat er dus ook niet in.
Ik heb ze toen maar gewoon geneukt en binnen 30 min incl wassen en aankleden, stond ik weer buiten.
Het was er allemaal ook niet echt schoon, dus mijn advies is blijf hier weg als je niet tegen een teleurstelling wil aanlopen.
Dame ziet er echt wel goed uit met echt grote borsten maar voor iets bijzonders (wat in de advertentie staat) moet je hier niet zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan