De macht van het woord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ook dat topic starter geen dvp is maar uit die hoek komt. De groep die van ons walgt en de openbare ruimte die wij gezamelijk innnemen "wandelaar en sekswerker" willen beperken.

Wellicht is het niet eens een vrouw maar een man, of politicus van cda 🤣👌🏼


@JokePrive

ik zie dat in het clubhuis in 2021 al hetzelfde is aangehaald door topic starter. Dan had ze genoeg tijd om het voor haarzelf op orde te krijgen lijkt mij..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zeer mijn twijfels over de authenticiteit van de topic starter. Wat al opgemerkt was…in 2021 een vergelijkbaar topic. Je zou bijna denken dat het niks anders is als nep of een persoonlijke hetze. Ook geen reacties van TS. Hmmmm….. Ik zie dat het topic al gerapporteerd is. Mogelijk dat meerderen dit ook denken.
 
Kan ook dat topic starter geen dvp is maar uit die hoek komt. De groep die van ons walgt en de openbare ruimte die wij gezamelijk innnemen "wandelaar en sekswerker" willen beperken.

Wellicht is het niet eens een vrouw maar een man, of politicus van cda 🤣👌🏼


@JokePrive

ik zie dat in het clubhuis in 2021 al hetzelfde is aangehaald door topic starter. Dan had ze genoeg tijd om het voor haarzelf op orde te krijgen lijkt mij..
ja dat laatste viel me ook op, toen liet ze echter totaal niet blijken dat ze zelf dvp was, en dan nu in deze post anderhalf jaar later moet je het ook maar uit tussenzinnetjes halen als "Wij staan als dame compleet machteloos".

Kan verder best dat dit inderdaad een dame is die zich sterk maakt voor dit onderwerp en gewoon deze site pas sinds kort herontdekt heeft of zo... maar ik kan gewoon zo weinig met deze logica... een dame kan open en bloot op internet zetten dat ze seks biedt en het is geen bewijs? En als iemand hier dan post "hey, je raadt het nooit, maar ik heb seks gehad met deze dame die openlijk seks aanbiedt!" wordt de rechtsprekende macht ineens wakker?

Ik zie al dat ik m'n Kalasjnikovs ga verkopen op Marktplaats, foto erbij van mezelf met die dingen natuurlijk want daar schijnen vuurwapenbezitters op te geilen. Geen haan die er naar kraait want dat ik er mee adverteer wil nog niet zeggen dat ik het ook echt doe. Totdat iemand me op Marktplaats een betrouwbare verkoper noemt, ineens politie op de stoep.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zeer mijn twijfels over de authenticiteit van de topic starter. Wat al opgemerkt was…in 2021 een vergelijkbaar topic. Je zou bijna denken dat het niks anders is als nep of een persoonlijke hetze. Ook geen reacties van TS. Hmmmm….. Ik zie dat het topic al gerapporteerd is. Mogelijk dat meerderen dit ook denken.
Ze sluit ook af met "Bedankt voor het lezen. Maar schrijf alsjeblieft niet."
 
Als ik positief ben schrijf ik een recensie. Ik maak, gelukkig voor mezelf, weinig negatiefs mee.
Als de dienstverlening achteruit gaat (zoals bij Amsterdamse Tina), dan meld ik dat zeker.
Als de communicatie stroef gaat verlopen (zoals bij Nina) dan zeg ik dat ook.
Ik ga bij beide niet meer langs.
Het is graag of niet.
En ik schaar matige communicatie en afgenomen dienstverlening onder 'niet'.
Dus einde oefening voor deze voormalige toppers.
 
Als ik positief ben schrijf ik een recensie. Ik maak, gelukkig voor mezelf, weinig negatiefs mee.
Als de dienstverlening achteruit gaat (zoals bij Amsterdamse Tina), dan meld ik dat zeker.
Als de communicatie stroef gaat verlopen (zoals bij Nina) dan zeg ik dat ook.
Ik ga bij beide niet meer langs.
Het is graag of niet.
En ik schaar matige communicatie en afgenomen dienstverlening onder 'niet'.
Dus einde oefening voor deze voormalige toppers.
Dat is toch precies zoals een recensie moet zijn.
Als het goed is, is het goed, en als het slecht is, dan is het slecht.
Kortom gewoon een getrouwe versie van hoe je het ervaren hebt bij een dame.
 
De vraag is dan wel voor wie schrijf je je recensies?
Is dat om je wandelcollega's te waarschuwen voor een slechte dame of juist een goede dame?
Schrijf je het voor jezelf, om je ego te strelen oid
Of schrijf je het voor de dame?
Mocht ik een slechte date gehad hebben dan nog vraag ik aan die dame of ik een recensie mag noteren. Mijn ego moet niet gestreeld worden. Heb nog geen slechte ervaringen meegemaakt tijdens een afspraakje
 
Laatst bewerkt:
Maar wanneer kom je voor de rechter? Vanwege een gevalletje huisuitzetting, dat snap ik!
Maar je komt zeker voor de rechter als je onder bewind staat én dit werk doet. En volgens mij ook bij belastingontduiking 🤔

Maar als je denkt de vragen vd belasting te kunnen ontwijken met leugens.. no way.. die gasten kennen alle smoezen inmiddels al. En voor hen is een recensie incl datum zeker een bewijs dat je de boel besodemieterd. Dat klopt dan weer wel 🙄

Dus.. al met al.. je bent helemaal ZELF verantwoordelijk voor je daden, niet de schrijvers op dit of andere fora.
 
Mocht ik een slechte date gehad hebben dan nog vraag ik aan die dame of ik een recensie mag noteren. Mijn ego moet niet gestreeld worden. Heb nog geen slechte ervaringen meegemaakt tijdens een afspraakje
Als je het gevoel hebt dat de slechte ervaring deels aan jezelf te wijten is of er gewoon geen "klik" was vind ik het ook nog wel te billijken als iemand toestemming vraagt, het enige wat ik hoop is dat de echt verwijtbare excessen (misleiding, andere dame, beloofde diensten niet bieden, wangedrag, noem maar op) wel gewoon gemeld worden zonder dat de dame daar toestemming voor hoeft te geven. Laten we wel zijn, topicstarter heeft nog wel een puntje dat sommige zaken voor de dvp slecht geregeld zijn in dit vak, maar dat geldt deels ook voor de kant van de "consument", en melding op dit forum voelt als het enige echte middel dat we hebben tegen misleiding in deze branche.
 
melding op dit forum voelt als het enige echte middel dat we hebben tegen misleiding in deze branche.
Misleiding of fraude mag je uiteraard melden zonder toestemming...in dat geval is zij immers de eerste die het vertrouwen verbreekt...maar ook daar is het een kwestie van persoonlijke integriteit...je geeft iemand het voordeel van de twijfel.
 
Laatst bewerkt:
En als het helpt, kun je je ook de volgende bedenking maken; Hoe aantrekkelijker het beroep wordt, hoe meer mooie, intelligente en lieve vrouwen het gaan uitoefenen....
Zou het niet zo kunnen zijn dat reviews een essentiële rol vervullen om het kaf van het koren te scheiden, en daarmee dus ook onontbeerlijk zijn om het beroep aantrekkelijker te maken? Juist zonder openbare discussie over de kwaliteit van een verleende service of afgenomen product valt het beroep van DvP in dezelfde groep van louche beroepen als drugsdealer en mensensmokkelaar.

Ik denk dat TS haar pijlen op het verkeerde doel richt: wat dient te veranderen is het gemeentelijke en landelijke beleid t.a.v. sekswerk, dát is de bron van de problemen (waarmee TS en mogelijk andere DvP's te maken heeft), niet de reviews op GR.
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat reviews een essentiële rol vervullen om het kaf van het koren te scheiden, en daarmee dus ook onontbeerlijk zijn om het beroep aantrekkelijker te maken?
Goed punt, maar liefst op een positieve manier. Afwezigheid van recensies zou dan ook een teken aan de wand zijn...
wat dient te veranderen is het gemeentelijke en landelijke beleid t.a.v. sekswerk, dát is de bron van de problemen (waarmee TS en mogelijk andere DvP's te maken heeft), niet de reviews op GR.
Zijn een beetje communicerende vaten, vind je niet; de soms voorkomende negatieve toon hier lijkt te bevestigen dat er inherent iets mis mee is, en dat rechtvaardigt dan weer het restrictieve beleid...
 
Ik had niet anders verwacht dan dat alles wat ik zeg in twijfel zou worden getrokken of met tegen argumenten bestreden zou worden.

Wie zegt wat en waarom, en dan kom je bij het antwoord waarom dit zo is.

Van collega dames vind ik het jammer dat jullie deze redenaties hebben, dat het niet gevaarlijk zou zijn voor collega's, of dat die dingen niet gebeuren met huisuitzettingen. Het gebeurd wél.

Maar ja, dat krijg je dus; je klaagt over iets wat anderen doen, en dan gaan mensen die er niet alles vanaf weten en door willen gaan met die dingen doen zeggen dat het helemaal niet erg is.

Ook wel frappant;
mijn account waarmee ik reageerders in de recensie topic over mij aanschreef om hun berichten te verwijderen
en waarmee ik de redactie van dit forum verzocht tot verwijdering van het topic
is verwijderd.

De macht van het woord is dat je dus monddood kan worden gemaakt.
De Nederlandse Sekwerkreviewsite Beheerders aan het werk.
We mogen dus niet schrijvers van recensies benaderen met het verzoek deze recensies te verwijderen. De site wil dat er zoveel mogelijk recensies worden geplaatst.
Daar bestaat het forum tenslotte voor.
Vandaar dat ze er alles aan doen om zoveel mogelijk recensies te plaatsen.

Het is zogenaamd voor de klanten.
Die klanten zijn gebaat bij zoveel mogelijk recensies?
Recensies van....de dames van plezier die zij bezoeken.
Dan wil je toch dat die niet in de problemen komen door die recensies?
Dat ze hun werk stoppen, en ze niet meer bezocht kunnen worden.
Hun werk niet meer zorgeloos uit kunnen voeren.
Dus het is vrij onlogisch dat de dames met die recensies in gevaar worden gebracht.

Bezoekers van deze site, daarvan kun je redelijker wijze niet verwachten dat zij de ins en outs weten. Met een beetje logisch nadenken, weet ik zeker dat zij het snappen.
Het is de site die het schrijven faciliteert.
Dat is de partij die de gelegenheid bied voor het schrijven.
Zonder site geen geschrijf.
Dus deze partij moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
Dat doen ze niet, omdat ze schadelijke en onwenselijke berichten niet verwijderen.

Dus;
ik leg op redelijke toon uit aan de schrijvers waarom het van te voren toestemming vragen tot een review het beste is.
En spreek de site aan op zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Plus, de AVG. Details over iemands seksuele leven bekend maken is wettelijk niet toegestaan. Dus...in die zin zijn de schrijvers weer verantwoordelijk.
Een soort kastje naar de muur verantwoordelijkheids verschuiving.
Maar de feiten die ik noemde blijven overeind staan.
Site bied gelegenheid en heeft verantwoording.
Moet schrijvers informeren over de stand van zaken dus eigenlijk.
Niet echt een dame van plezier vriendelijk milieu

De boze onderhuidse toon die jullie voelen komt omdat ik boos ben.
Onrecht, daar kan ik niet tegen en ik voel me onrechtvaardig behandeld omdat ik gemotiveerd aangeef dat ik en een grote groep andere sekswerkers in gevaar word gebracht door deze reviews en dat daar door deze site zo mee word omgegaan als dat ik ervaren heb. Daarnaast voel ik me er niet lekker bij dat alles wat ik op het kamertje doe, al mijn seksuele details, in de openbaarheid kunnen worden gebracht door bezoekers die ik in alle vertrouwen ontvang. Het verpest mijn plezier in het werk.
Ik vind het aanmatigend en wil geen klanten ontvangen die schrijven op dit forum. Dat is dus niet omdat ik niet goed zou zijn of de boel belazer.
Vind het daarnaast als mens onfatsoenlijk. Ondanks dat ik aan erotische dienstverlening tegen betaling doe, vind ik het nog altijd iets tussen 2 mensen.
Maar ja; over sekswerk bezoek ga je niet praten met je vrienden op een verjaardag.
Ik begrijp wel dat het leuk is om lekker ergens te kunnen praten over al deze dingen, gedeeld plezier is dubbel plezier, alleen is er een grote groep die hieronder lijd wat compleet onnodig is.

Het is dus allemaal een ironische paradoxale mix van dingen die mensen in het geheim uit willen voeren, waarvan de intieme details leesbaar zijn voor heel Nederland, plus gevaren die dit oplevert voor de uitvoering van deze werkzaamheden.

Super jammer dat dit dat dit met die reviews erbij onnodig een negatieve lading geeft aan dit leuke werk. Dit hoeft helemaal niet, en kan ook anders. Waarom word er niet iets opgericht in samenspraak met de dames die dit werk uitvoeren? Democratisch, en voor alle partijen aanvaardbaar? Kunnen de dames ook goede tips geven over hoe dingen beter kunnen. Maar ja. Dan is het niet meer zogenaamd onpartijdig.
Het is immers een REVIEW site. En de koren gaan dus op de molen van de reviews.
De mensen verdedigen hun eigen stoel.
Maar ja. Gezien bepaalde aarden van het onderwerp, kan er wel een béétje met logica en verstand naar worden gekeken. En aangezien het om seks gaat, ook met menselijkheid en compassie. Dat vind ik helemaal nog het vreemdste.
Omdat het dan om seks tegen betaling gaat, mag dit allemaal zomaar?

Ik vind dit forum heel Nederlands, iedereen die zijn mening loopt te geven en we denken; dat moet toch allemaal best kunnen. Ook als het over semi verboden dingen gaat waardoor mensen in de problemen kunnen komen. Nederland heeft een grote mond en is dom, iedereen bemoeit zich overal mee en vind dat hij overal recht op heeft. Ik vraag me eigenlijk af of er internationale forums zijn waarop dit er net zo aan toegaat. En als dat zo is, is dat nog steeds geen reden waarom dat hier dan ook maar zo moet.
 
Associaties met verwijzingen naar de NSB? Nee, jij bent echt lekker bezig 😬

Maar uit je verhaal komt dus naar voren dat je een persoonlijke hetze tegen dit forum lijkt te hebben waarbij je de forum leiding in de schoenen schuift dat ZIJ er alles aan willen doen om zoveel mogelijk recensies te plaatsen. ZIJ plaatsen die niet, dat zijn de bezoekers van oa jou. En denk je werkelijk dat een forum "in de problemen komt" als er slechte recensies worden geplaatst? Ga eens kijken hoeveel die voorkomen (zat) voordat je wat typt ok?

Voorts, een website is niet verantwoordelijk voor wat de bezoekers schrijven…tot op zekere hoogte mbt zaken zoals racisme oa. Maar als jij vindt dat ze dat wel moeten zijn, dan mogen ze jouw account wel weggooien vanwege die associatie met NSB. De pot verwijt de ketel, ken je dat spreekwoord?

"Details van iemands sexleven bekend maken is strafbaar". Oh? Heb je een AVG artikel waar dat staat? En staat daar dat dat dan geldt met de ECHTE gegevens van iemand? Want als ik een review nav jouw naam hier zou posten, is daar niks mis mee zolang het je echte naam niet is me dunkt.

De rest van je betoog…joh…wederom…het lijkt erop dat het jouw persoonlijke hetze is en dat reviews niet mogen. Bied je een dienst aan, dan mag je wat mij betreft een goede, neutrale of slechte review krijgen. Vind je dat niet leuk, stop dan met thuis ontvangst en kies een locatie bij een huis oid. Maar ook daar kan je reviews krijgen. Wil je geen reviews omdat je bang bent in de problemen te komen mbt de gemeente….STOP ER DAN MEE TE ADVERTEREN EN THUIS TE ONTVANGEN! Maar jij verschuift jouw probleem naar anderen..als je het dan toch hebt over iets van deze tijd, is dat het wel.

En als afsluiter..je wil geen klanten ontvangen die op dit forum actief zijn. Succes daarmee! Je weet niet wie dat zijn als ze bij je zijn. Ga er dus maar van uit dat iedereen die met je afspreekt het is…probleem opgelost: jij krijgt geen klanten meer thuis, jij hoeft niet bang te zijn dat je door de gemeente wordt aangepakt omdat JIJ iets doet wat niet mag (ondertussen wel dus anderen de schuld daarvan in de schoenen schuivende), jij hebt rust en wij hoeven niet elke zoveel jaar hetzelfde topic te zien…en te negeren.

Ben ik boos? Nee, maar als jij het hebt over verstand, logica en begrip, dan zal je toch ook zelf in de spiegel moeten kijken en een keuze maken wat jij uiteindelijk wil…niet door hier te lopen preken en te 'vergeven' 🤮

Succes in de toekomst….maar maak een keuze. Niet kiezen en klagen is geen keuze 🧐
 
Laatst bewerkt:
De macht van het woord is dat je dus monddood kan worden gemaakt.
Welnee.

Je maakt voornamelijk jouzelf 'monddood' doordat je eerst een heel lang epistel op het forum gooit terwijl je doorgaans helemaal niets aan deelname laat zien op het forum, en vervolgens reageer je niet op de diverse reacties die er worden geplaatst.

Je krijgt volop aandacht, doet er het zwijgen toe en dan ga je klagen dat je 'monddood' bent gemaakt?

En dan weer een ellenlang epistel waar deels geen touw aan vast is te knopen...

Misschien heb je een punt als een account van je is weggehaald maar met dit huidige account bewijs jij jezelf geen goede dienst.
 
Maar reviews op review websites, is wél bewijs. En DIE schrijfsels, dus, de girlsreview websites, worden letterlijk in rechtszaken en dossiers tegen de dames gebruikt.
Ik neem aan dat jij bekend bent met deze rechtzaken waar de review's in zijn weergegeven..en niet van horen zeggen,maar dat jij het zelf hebt gelezen dat ze in een uitspraak van een rechter staan en als bewijs worden geaccepteerd. Klopt dit ? Graag een reaktie.
 
Laatst bewerkt:
Door de toon van schrijven krijg ik sterk de indruk dat de dame het werk met enorme tegenzin doet en dat er maar heel weinig nodig is om van de klanten en zichzelf te walgen.

Op zichzelf vind ik de essentie van de eerdere oproep om wat meer rekening te houden met gevoeligheden wel sympathiek maar al de rest eromheen zeer zorgelijk.
 
Misschien heb je een punt als een account van je is weggehaald maar met dit huidige account bewijs jij jezelf geen goede dienst.
Misschien moet in de forum regels worden opgenomen dat een reeds eerder gebanned (of doelbewust verwijderd) account niet onder naam van een ander account mag terugkomen. Kortom (voor de heren mods) : een IP block kan een begin zijn icm een e-mail account block.

Ter verduidelijking staat dit wat mij betreft los van dit topic, maar geldt het in z'n algemeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan